Автор Тема: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas  (Прочитано 27805 пати)

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #45 на: 05 Јули 2016, 19:31:22 pm »
Свашта. Се повеќе коли од фабрика излегуваат со плин. А тоа што вие го купувате најефтиниот турски/полски уред, монтирате кај приучени мајстори за тоа кој ви е крив? Си бара малку повеќе ангажман на почетокот да се намести како што треба и после само редовно одржување без никакви проблеми.

Јас веќе 50.000км на плин без ниеден проблем, Благоја веќе 160.000км на плин без никаков проблем, комшијава со 147 1.6 таксист на плин многу проблеми но ниеден поврзан со плинот. 10.000км си надмашил промена на филтер па после плинот ти бил крив и никад веќе? За се треба грижа и одговорност во животот, од кола, до деца, до жена, до компјутер, до куќа...Што и да запуштиш веќе нема да те сака.

hahahah me iznasmea Џонтра,nema covek sto poveke se grizi za kolata od mene eve iskreno ti kazuvam, da ja vidis ke reces ovaa kola sega e od salon izvadena odrzuvana i cuvana e kako ocite, sve na vreme smeneto i toa redovno.
Plinot e mesten vo plimont da receme strucni lica a ne kaj priuceni majstori ,i na kraj pak problemi

Tuka ima drugo nesto ne e do gazdata nekoj ne si ja zavrsil kako sto treba rabotata nekoj gi ispomesal rabotite ili ne se pogodila kolata drugo nema

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #46 на: 05 Јули 2016, 19:38:35 pm »
ili mehanicarite ja izmesale rabotata ili plinarite treto nema

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #47 на: 08 Јули 2016, 23:12:52 pm »
Свашта. Се повеќе коли од фабрика излегуваат со плин. А тоа што вие го купувате најефтиниот турски/полски уред, монтирате кај приучени мајстори за тоа кој ви е крив? Си бара малку повеќе ангажман на почетокот да се намести како што треба и после само редовно одржување без никакви проблеми.

Јас веќе 50.000км на плин без ниеден проблем, Благоја веќе 160.000км на плин без никаков проблем, комшијава со 147 1.6 таксист на плин многу проблеми но ниеден поврзан со плинот. 10.000км си надмашил промена на филтер па после плинот ти бил крив и никад веќе? За се треба грижа и одговорност во животот, од кола, до деца, до жена, до компјутер, до куќа...Што и да запуштиш веќе нема да те сака.

hahahah me iznasmea Џонтра,nema covek sto poveke se grizi za kolata od mene eve iskreno ti kazuvam, da ja vidis ke reces ovaa kola sega e od salon izvadena odrzuvana i cuvana e kako ocite, sve na vreme smeneto i toa redovno.
Plinot e mesten vo plimont da receme strucni lica a ne kaj priuceni majstori ,i na kraj pak problemi

Tuka ima drugo nesto ne e do gazdata nekoj ne si ja zavrsil kako sto treba rabotata nekoj gi ispomesal rabotite ili ne se pogodila kolata drugo nema


неможеш да кажеш дека “не се погодила колата“... тоа глупост.. колата е еден куп железо обликувано и по некоја жичка за струја... а џонтра е у право... одржувај ја колата како што треба, и ке немаш проблем...

а исто така и за плинскиот уред е во право... тури кинеско турско полски уред, и ке имаш проблем... ако се сака квалитетен уред за 300+ евра, свети аранѓел со се свети петар, и алах до нив за сугестија и помагање, да се симнат од небото и да ти го монтираат, ти ке имаш проблем со плинскиот уред.. не одма, ама за брзо време... купи си реномиран бренд, проверен итн итн...

ако сепак имаш квалитетен плински уред, а сепак имаш проблем, тогаш кај механичарот да го бараш чарето.. или да го смениш механичарот... зашто повторувам, не е баш така како што најчесто и велиме сите “не се погоди“...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #48 на: 10 Јули 2016, 00:22:20 am »
Свашта. Се повеќе коли од фабрика излегуваат со плин. А тоа што вие го купувате најефтиниот турски/полски уред, монтирате кај приучени мајстори за тоа кој ви е крив? Си бара малку повеќе ангажман на почетокот да се намести како што треба и после само редовно одржување без никакви проблеми.

Јас веќе 50.000км на плин без ниеден проблем, Благоја веќе 160.000км на плин без никаков проблем, комшијава со 147 1.6 таксист на плин многу проблеми но ниеден поврзан со плинот. 10.000км си надмашил промена на филтер па после плинот ти бил крив и никад веќе? За се треба грижа и одговорност во животот, од кола, до деца, до жена, до компјутер, до куќа...Што и да запуштиш веќе нема да те сака.

hahahah me iznasmea Џонтра,nema covek sto poveke se grizi za kolata od mene eve iskreno ti kazuvam, da ja vidis ke reces ovaa kola sega e od salon izvadena odrzuvana i cuvana e kako ocite, sve na vreme smeneto i toa redovno.
Plinot e mesten vo plimont da receme strucni lica a ne kaj priuceni majstori ,i na kraj pak problemi

Tuka ima drugo nesto ne e do gazdata nekoj ne si ja zavrsil kako sto treba rabotata nekoj gi ispomesal rabotite ili ne se pogodila kolata drugo nema


неможеш да кажеш дека “не се погодила колата“... тоа глупост.. колата е еден куп железо обликувано и по некоја жичка за струја... а џонтра е у право... одржувај ја колата како што треба, и ке немаш проблем...

а исто така и за плинскиот уред е во право... тури кинеско турско полски уред, и ке имаш проблем... ако се сака квалитетен уред за 300+ евра, свети аранѓел со се свети петар, и алах до нив за сугестија и помагање, да се симнат од небото и да ти го монтираат, ти ке имаш проблем со плинскиот уред.. не одма, ама за брзо време... купи си реномиран бренд, проверен итн итн...

ако сепак имаш квалитетен плински уред, а сепак имаш проблем, тогаш кај механичарот да го бараш чарето.. или да го смениш механичарот... зашто повторувам, не е баш така како што најчесто и велиме сите “не се погоди“...

Da potpolno se soglasuvam so vas,kazav i pak ke kazam na kolata nema staveno fus del sve e sto trebalo se stavalo original sve GM eve ke go zemam primer setot rebrasti, koj stava kaj nas na opel GM set kazete mi vie mene site stavaat INA,DAJKO... sve sto se prodava lokal, jas ne stavam lokal delovi znaci e odrzuvana domakinski.
Plinot e montiran vo plimont LANDI BLU MAX 630e,isto i toj e odrzuvan na vreme ama ete za zal pak si ima problem kolata i zatoa vikam deka nekoj ne si ja zavrsil rabotata kako sto treba (mehanicari ili plinari)
I sto e naj tragicno nikoj ne moze da otkrie do sto e problemot,jas se prasuvam ako ima problem so nekoj senzor neli treba da go javi na dijagnostika

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #49 на: 10 Јули 2016, 00:26:36 am »
Dali e mozno EGR da ne e dobar da ne fukcionira kako sto treba a da ne pokazuva na dijagnostika deka ne e ispraven

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #50 на: 13 Јули 2016, 10:27:49 am »
можно е.... што кола и мотор? спецификации пиши...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #51 на: 13 Јули 2016, 12:43:31 pm »
Dali e mozno EGR da ne e dobar da ne fukcionira kako sto treba a da ne pokazuva na dijagnostika deka ne e ispraven
можно е.... што кола и мотор? спецификации пиши...

Истиот е де со Астрата 1.4


Него, ако се сеќавам добро пиша дека ти сецка и на бензин и на плин.

Значи, следствено не е до плинот.

Имаш проблем со палењето на смеса. Бидејќи немаш кабли провери бонбина дали е исправна.

Мене исто ми правеше вака проблем, но со вадење на клемите и оставање на колата преку ноќ, како и вртење на клучот на бравата со (ако се сеќавам добро сега) позитивната клема врзана на акумулатор (негативната не), ми се реши проблемот. Така се ресетира компјутерот. Мене ми сецнуваше некаде на 1700-1800 обртаи (дали бензин дали плин).

Ова со оставање преку ноќ не мора да чекаш. Само следи процедура на ресетирање со клемата.

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #52 на: 13 Јули 2016, 20:10:35 pm »
можно е.... што кола и мотор? спецификации пиши...
Opel Astra G 1.4 16v 2000g

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #53 на: 13 Јули 2016, 20:28:05 pm »
Dali e mozno EGR da ne e dobar da ne fukcionira kako sto treba a da ne pokazuva na dijagnostika deka ne e ispraven
можно е.... што кола и мотор? спецификации пиши...
[/quote
Dali e mozno EGR da ne e dobar da ne fukcionira kako sto treba a da ne pokazuva na dijagnostika deka ne e ispraven
можно е.... што кола и мотор? спецификации пиши...

Истиот е де со Астрата 1.4


Него, ако се сеќавам добро пиша дека ти сецка и на бензин и на плин.

Значи, следствено не е до плинот.

Имаш проблем со палењето на смеса. Бидејќи немаш кабли провери бонбина дали е исправна.

Мене исто ми правеше вака проблем, но со вадење на клемите и оставање на колата преку ноќ, како и вртење на клучот на бравата со (ако се сеќавам добро сега) позитивната клема врзана на акумулатор (негативната не), ми се реши проблемот. Така се ресетира компјутерот. Мене ми сецнуваше некаде на 1700-1800 обртаи (дали бензин дали плин).

Ова со оставање преку ноќ не мора да чекаш. Само следи процедура на ресетирање со клемата.

Истиот е де со Астрата 1.4


Него, ако се сеќавам добро пиша дека ти сецка и на бензин и на плин.

Значи, следствено не е до плинот.

Имаш проблем со палењето на смеса. Бидејќи немаш кабли провери бонбина дали е исправна.

Мене исто ми правеше вака проблем, но со вадење на клемите и оставање на колата преку ноќ, како и вртење на клучот на бравата со (ако се сеќавам добро сега) позитивната клема врзана на акумулатор (негативната не), ми се реши проблемот. Така се ресетира компјутерот. Мене ми сецнуваше некаде на 1700-1800 обртаи (дали бензин дали плин).

Ова со оставање преку ноќ не мора да чекаш. Само следи процедура на ресетирање со клемата.

Ova so klemite go imam probano nekolku pati i nema podobruvanje pak si e isto, ama so klucot da go svrtis ne sum probal.
E sega mi e strav pak da probam zosto klapnata ja restartirav na originalen tester ke trba pak da ja restartiram ako gi izvadam klemite,smaceno mi e i nezgodno da im dosagam vo automakedonija,bev kaj eden plinar mi smeni filtri za plinot i edno aparatce kade sto stoi maliot filter neznam kako se vika i otkri deka edna od cevkite disi i mi go smeni novo ja nasteluva i rece deka imala bogata smesa i se primeti odma kolata poubavo raboti ama  pak problem si ima so seckanjeto de go ima de go nema da se cudis nekogas ubavo raboti ne secka tolku malku samo ke cimne a nekogas nervi da ti iskine.
Mene edno me cudi zasto obrtaite koga saltas od 1-2,2-3,3-4 znaci ja zabrzuvas da presaltas stiskas kumplug obrtaite seckaat i brzo pagaat do 1000 a nekogas koga kolata ja primetuvam ubavo si raboti i mnogu malku secka obrtaite na presaltuvanje poleka pagaat i strelkata ne secka

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #54 на: 13 Јули 2016, 20:35:56 pm »
i ako gi izvadam klemite da ne se rasteluva plinot da ne treba pak da ja nosam na steluvanje

Отсутен Carlover

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #55 на: 25 Јули 2016, 20:41:47 pm »
Не ми се верува сто се случува со колата.
Си одам од работа ја палам и тргнувам колата сецка рипа растура (обртаите кога ќе прешалташ брзина стискаш куплуг нагло паѓаат и сецка стрелката на обртомерот додека пага надоле) поминувам еден семафор ја забрзувам и у возење како несто да сецна нагло како да се намести несто.
Колата како да се препороди прима гас стрелката од обртомерот кога прешалтуваш смирено си паѓа не нагло,нема такво сецканје она минимално ама не приметно ,застанав ја изгсив и пак ја запалив и уште на поарно оди работата.
И отидов на отворено да ја издувам на бензин,и тоа возење бесно да и се истурам да го извадам бесот сто го имам во мене и од 1-5 све пуна гас до 6000 обртаи и во 4 држеље на 6000 обртаи ,и после тоа ја возам под мала гас по улички нема сецканје само минимално, ова ми се случувало на многу пати истото да е добра и после некое време кога ке ја запалам пак си е по старо ,колава работи добро она кога сака цело време е различна до што може да биде ова.
И друга работа кога е во лоша состојба кога сецка и звукот и е различен како да пршти не ми вади она добар звук моторот,а после тоа кога се управи звукот нормале како сто трба да биде.
Дали има некој идеа до што може да биде сто го има овој проблем

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: Secka na mali obrtai koga ke dodades gas i koga ke pustis gas
« Одговори #56 на: 03 Август 2016, 01:37:03 am »
До пад на напонот можеби.. Провери реглерот дали е исправен дали држи константен напон. А можи и уште некое цревце да влечи фалш воздух... Тешки се да ги провериш сите до едно детално.. Сличен проблем имам со полото. Не претерано ама некогаш знај да засецка во втора низ град. Воглавно ваквите проблеми се поврзани со струјата(бобина, кабли, свеќици) ама и доста други работи можат да заебават...неконстантен напон, поткинато вакумско цревце, MAF, MAP, сензор за лер гас, клапната можи, ламбда сонда и тн и тн :)