Ај еден рапорт да пишам.
На идење на викенд до Охрид прошлиот месец, некаде кај Кичевско колата даде известување STOP check your coolant.
Застанав, резервоарчето за вода испод минимум, дотурив вода и продолжив со возење. На влез пред Охрид кај Макпетрол застанав за проверка, отворив хауба, нивото беше намалено повторно.
На враќање 2 пати застанав да дотурам.
Повеќе вода потрошив отколку гориво.
Се слушнав со Митревски, ама не е во можност да отвараме мотор, луѓето кои рамнат глава не работеле моментално ради Ковид случаи у фамилија.
Сабајлево бев до др. Авто Кај Лепенец, му ја кажав ситуацијата на Саше (фино човече) вика сигурно е дихтунг на глава. Ми кажа што од прилика ќе треба да се прави, што може да искочи при отварање-ова како плус трошок, ориентационо цена итн.
Што сега?
Ми викаат продај ја колата, а кола со скриен дефект не помислувам да продавам, јбг таков сум.
И да ја продадам, пак ќе купам половна. Оваа ја имам 5 години, си ја знам, не сум штедел за сервиси, друга да земам ќе ми биде се одново.
Барав мотори, пред да го ставам, и тој ќе го отворев, трошокот е голем и неисплатлив.
Така да, Саше ми рече да му пуштам број од колата, да направи подетална пресметка за сервисот, па ако одговара да ја оставам и да почнат да ја прават.
Друга работа, пошто бев во тој круг сервиси, поминав за климата да ја ѕирнат. Не уклучува перката, компресорот работи само во движење на колата, кога ќе застанеш се исклучува.
Испитаа количество на фреон, 190гр имаше од 600 кој треба да ги има. Дополнија и ставија боја, системот е во ред, перката е цркната, најверојатно четкици. Подоле на електричар, се договоривме за утре да ја оставам од сабајле и да видат што е.
Тоа е тоа за сега.