Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 958554 пати)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2295 на: 02 Март 2017, 11:58:08 am »
По погика лерот ти го регулира бензинскиот компјутер,преку IAC вентилот,е сеа плинскиот компјутер зема сигнал од бензинскиот и го преработува,по мое не би можело.

Само би го повторил VLATKO Џентлменот,  со плинскиот компјутер не може да се влијае на вртежите на лер-гас

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2296 на: 06 Март 2017, 04:16:30 am »
Плимонт имам прашање за вас во однос на плински уред кај фелиција/фаворит, 1.3 мотор со двогрли карбуратор.
Кога монтирате плински уред на овие возила, дали им го редуцирате усисот со некакви импровизации како на пример селотејп, притоа да ја блокирате клапната во пластичниот дел во усисот да влече само ладен воздух ?
Еве и слика ке ви поставам да видите кај мене како била редуцирана:


Во што се состои проблемот. Во јануари месец почна да ми вади прилично високи потрошувачки на плин, 14-15 литри. Ајде ке го оправдаме со образложение дека беше претерано ладно, преку ден околу -10 па до -18 преку ноќ, плус релативно кратки релации.
Но и кога затопли, повторно прилично висока потрошувачка, 13-14 литри.
Земав извадив овој селотејп, клапната во усисот ми беше блокирана цело време да влече ладен воздух, ја ослободив таа клапна што е во пластичниот тунел која регулира усисување на топол/ладен воздух. Од тогаш наваму потрошувачката е генерално 12.5

Но има и проблем врзан со таа клапна, а тоа е дека таа кога е 100% исправна, таа треба на загреан мотор да го блокира усисот на топол и да усисава цело време ладен воздух на загреан мотор. Јас воочив дека таа кога моторот е изладен, таа целосно го затвора протокот на ладен воздух, а кога ми е на работна температура моторот, 30% од воздухот што го влече е ладен, околу 70% е топол воздух преку ребрастото црево, значи на загреан мотор не успева да го блокира ребрастото црево и ми меша топол со ладен воздух паралелно.
Еве и слика да видите сликовито во каква положба е на загреан мотор.



Работата се состои во тоа што неможам идеално да ја наштелувам, не иде толку добро како порано кога беше редуцирана со оној селотејп без разлика колку и да го отворам вентилот на цревото.
Додека моторот сеуште не е стигнат на работна температура и клапната го блокира усисот на ладен воздух, влече солидно, кога клапната ке се намести како на цртежот ја губам силата на моторот.
Пред два дена ја блокирав клапната повторно со штраф, наместив само на ладен воздух (посекако исправна клапна и ке се намести во таква позиција на загреан мотор), но јас во таква позиција и неможам да добијам целосна сила на моторот. 3 кругови го отворам вентилот на цревото од најниската точка кога моторот гуши и никако да ја добијам силата. (додека пак кога имаше селотејп на усисот, само 1 круг беше отворен вентилот од најниската точка и влечеше онака солидно)
Вечерва тестирав, на 3 круга отворен вентил, со блокирана клапна да влече ладен воздух, не влече добро. Потоа го извадив штрафот, клапната се намести како на цртежот што е, моторот доста живна и почна добро да влече. (да напоменам дека успат го дотерувам плинот и на кругот на самиот испарувач со помош на друкањето на кочницата, да не гасне моторот кога друкам кочница, значи паралелно со појачување на вентилот на цревото, по потреба го појачувам и на испарувачот).
Исто така да кажам дека пред 3-4 дена ги испуштив и маснотиите од испарувачот, на црниот пластичен штраф што е испод него.

Еве да го видите и мешачот, се работи за постар мешач со приклучок за едно црево, не за две


Исто така и она панцирно црево го заменив со друго затоа што беше камен круто, АМА тоа што го заменив е за 1 до 2 милиметри во дијаметар помало од панцирното, НО дијаметарот му е идентичен со дијаметарот на приклучокот на мешачов и излезот на вентилот за штелување што е.

Имате некое објаснување за оваа појава ? Проблемот е во испарувачот, цревото што сум го заменил или сосема трето ? Филтерот за воздух ми е нов, нема ни 1000 км поминато и не е воопшто извалкан.
Дали правите онакви импровизации со редуцирање на всисаниот воздух за да се добие идеално работење на плин ?
Ако одговорот е ДА, тогаш дали само на фелиција или општо на сите коли мора да го редуцирате протокот на воздух ? На други коли што сум гледал, усисниот тунел им е доста поширок од на фелицииве, и тогаш зошто неможе испарувачот да ми го ''Нахрани'' моторот со усисот како во фабричка состојба ?
Да напоменам дека кога го имав селотејпот на усисот, на бензин ми гушеше кога додавав гас, морав да ја притискам гаста како со пердув за да повлече добро, сега ми влече солидно на бензин, го немам гушењето.
« Последно менување: 06 Март 2017, 04:47:13 am FiLo »

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2297 на: 06 Март 2017, 11:25:10 am »
Здраво FiLo

Кај  Шкода Фелиција/ Фаворит не поставуваме редуцирање на воздухот, ниту со леплива трака ниту на некој друг начин. Можете да посетите еден од нашите сервиси и проблемот кој го опишавте верувам дека веднаш ќе се реши.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2298 на: 07 Март 2017, 18:43:02 pm »
Здраво plimont, едно прашвање:

Дали има опција за местење на плин на:
Opel Corsa C 1.4 twinport 2005- код на мотор Z14XEP?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2299 на: 07 Март 2017, 23:09:12 pm »
Фило па самиот мешач веќе ти го редуцира усисот односно создава вентури ефект за да може да го всисува плинот,тркни до плимонт нека го прегледаат системот не ти треба никакви селотејпи на усисот.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2300 на: 07 Март 2017, 23:33:46 pm »
Па и не само тоа, ако ја погледнеш сликата со селотејпот, да тунелот е преширок. Ама внатре во тунелот има клапна со механизам, како на цртежот што нацртав и фактички усисниот тунел се преполовува.
За мешачов незнам дали го преполовува протокот пошто ене ги двете главни грла од каде всисува плин, плус има уште две помали низ кои само воздух проаѓа.
Од друга страна, грлата на карбураторот се со дијаметар од 2.8 цм првото и 3 цм второто грло.

Редовна пракса е ова, на шкода србија читам доста од вакви импровизации со селотејп или било кој друг начин на додатно редуцирање на протокот на усисот затоа што премногу воздух всисувала и не работела, немала снага или пак трошела по 20+ литри без редуцири.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2301 на: 08 Март 2017, 15:57:04 pm »
Здраво plimont, едно прашвање:

Дали има опција за местење на плин на:
Opel Corsa C 1.4 twinport 2005- код на мотор Z14XEP?

Opel Corsa C со 1.4 Ecotec Twinport мотор е возило на кое често вградуваме плински уред. Се поставува секвенционален плински уред (-со инјектори) и торусен резервоар со зафатнина од 35 литри на место на резервно тркало. Цените се движат од 570 евра -за уред Лandi Omegas Evo, до 380 евра -за уред Emmegas.

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2302 на: 11 Март 2017, 00:43:40 am »
Здраво Плимонт.. Ме интересира за TSI i TFSI (170 или 200кс)  моторите дали вградувате плин и како работи тој систем?? Дали е стабилен системот и дали троши и бензин??

Отсутен dervel

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2303 на: 11 Март 2017, 08:29:31 am »
Zdravo. Dali vgraduvate uredi na Fiat 1.4 t-jet 150ks i kako se odnesuva toj motor na plin? Dali ima nekakvi problemi? Fala

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk


Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2304 на: 13 Март 2017, 12:22:41 pm »
Здраво Плимонт.. Ме интересира за TSI i TFSI (170 или 200кс)  моторите дали вградувате плин и како работи тој систем?? Дали е стабилен системот и дали троши и бензин??

Здраво

За моторите со коморно вбризгување од типот ТСИ ИЛИ ТФСИ неменети се уредите од серијата Landi Omegas Direct. Уредите се однапред наменети за секој тип на ТСИ мотор посебно, така да нарачката на уредот се прави по код на мотор на возилото. Со вграден плински уред ТСИ моторот ќе троши 70% плин и 30% бензин, односно кај овие мотори не смее сосем да се исклучи бензиското вбризгување. Слабата страна на Директ уредите е што бараат моторот да биде во беспрекорна состојба и секој негов недостаток на плински погон би бил мултиплициран. Цената се движи од околу 1100 евра.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2305 на: 13 Март 2017, 12:47:32 pm »
Zdravo. Dali vgraduvate uredi na Fiat 1.4 t-jet 150ks i kako se odnesuva toj motor na plin? Dali ima nekakvi problemi? Fala

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk



Здраво

T-Jet моторите на  Fiat Групацијата се стандарни турбо  MPI  мотори. Досега сме вградувале плински уреди во повеќе наврати на модели на  Fiat, Alfa и Lancia со  T-Jet мотори, во варијантите со 120 и 140 кс. Монтажите се правени со Ланди Омегас Ево (со засилен испарувач) и со Ланди Омегас 3,0 кој е фабрички опремен со компоненти и со софтвер за вградување на Турбо мотор. Возилата добро функционираат на плински погон. Проблеми се забележани кај 2 возила Фиат Браво со 140 кс мотор, кај кои при нагло давање гас на околу 4000 вртежи се случува мал (но непријатен) прекин во забрзувањето.

Отсутен goki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 171
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2306 на: 14 Март 2017, 00:12:01 am »
Zdravo,
dali ste vgradile plinski ured na mercedesov motor 1.6 t/ 90 kw i kako se odnesuva istiot motor na plin
"Every time I press one of these black controls, labelled in black on a black background, a little black light lights up black to let me know I've done it."

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2307 на: 15 Март 2017, 09:37:29 am »
Zdravo,
dali ste vgradile plinski ured na mercedesov motor 1.6 t/ 90 kw i kako se odnesuva istiot motor na plin

Здраво

Според силата  (90 kw) најверојатно се работи за 1.8 Kompressor (KE18ML) моторот на Мercedes,на кој често вградуваме плински уреди и е сосем добар мотор за плински погон.
Според кубикажата (1.6 L) Вашето прашање би се однесувало за 1.6 Kompressor (KE16ML) моторот со 95 kw.  Со овој мотор досега немаме искуство со вградување на плински уред.

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4586
  • ~ Full of soul ~
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2308 на: 17 Март 2017, 15:16:06 pm »
Здраво дечки, Принс плински уред за 6 цилиндри сакам да земам, дали се добри ? И дали се исплати да го земам уредот е на кола ми го даваат за 200е компплет
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2309 на: 18 Март 2017, 15:23:16 pm »
Здраво дечки, Принс плински уред за 6 цилиндри сакам да земам, дали се добри ? И дали се исплати да го земам уредот е на кола ми го даваат за 200е компплет

Принс е квалитетен производител. Дали се исплати да се земе зависи во каква состојба е уредот, но на тие 200 евра веројатно ќе треба да се додаде трошок за премонтажа, трошок за нови цевки, црева, редуцири итн..., односно за  се што нема да може да се искористи или евентуално ќе се оштети при демонтажа. Доколку планирате на возилото да направите атест за вградениот плински уред ќе треба да внимавате со уредот да Ви предадат и момплетна документација, а ако е постар системот ке треба да се провери дали мултивентилот и плинскиот резервоар сега ќе поминат на атест. Во Македонија со Принс уредите работи само компанијата Новус од Скопје.