Работата е што не се менува маслото само затоа што е црно и испрљано, туку затоа што (најмногу под дејство на високите температури) губи својства со текот на километрите. Како што знаеме, LPG моторите развиваат повисоки температури во цилиндрите, а притоа за разлика од бензинот, плинот не ги лади цилиндрите по пат на евапорација, како што тоа го праваат течните горива. Поради ова, доаѓа до побрзо губење на својствата на маслото. Кај некои, може да се појави и зголемена потрошувачка на масло, откако ќе почне поради температура и старост да се разградува на попрости јаглеродни соединенија, кои полесно испаруваат.
Значи, може да се зголеми потрошувачката, само ако е старо маслото и ако почнало веќе да губи својства, а не како директна последица од горење плин во цилиндрите.
Јас би препорачал скратени интервали на промена на масло (во однос на пројдени километри, а не во поминато време), и користење на што поквалитетни масла што задоволуваат или надминуваат спецификациите од прпоизводителот.