Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897635 пати)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2010 на: 09 Декември 2015, 16:18:19 pm »
Ford mondeo Mk3 (2004) 2.5 V6 170hp so lovato plinski ured. Taze redoven servis standard i zamena filter plin i dopolneto ulje. Se pojavi problem secka kolata okolu 1800-2500 vrtezi osobeno pri pogolem napor (uspon) vo 3-ta, 4-ta, 5-ta brzina (sigurno i 6-ta ama tesko se primetuva). Smeneti svekici (site 6) ama ne go resi problemot. Problemot ne e postojan t.e. moze 2-3 dena da razvozuvam niz grad i na otvoreno i da ne secne, a nekogas se utepuva od seckanje. Ja vozam taka vekje 3000km i ne mozam da najdam nekoja sema na povtoruvanje t.e. plin kade sum stavil (stavam lukoil ama probav i makpetrol) ili dali e polna ili pri kraj so plin ili nadvor vremeto toplo=ladno-vlazno-suvo... nikako ne mozam pattern da najdam. Inaku ako svrtam na benzin si raboti bez problem. Cesto ako ja svrtam na benzin i da povozam 1-2 minuti i posle koga ke svrtam pak na plin vekje ne secka. Ja nosev na plinav vika ne ti e do plinot, menjaj kabli, bobina, maf, lambda... izleze sve da menjam :). Ajde zatoa nekoe iskustvo ili predlog...

Проблемите кои не се константни во пракса и тешко се дијагностицираат, но од искуство можам да кажам дека очекуваме со тек на време проблемот да зачести. Во најголем број случаи сецкањето е предизвикано од свеќиците, каблите или бобините (плинот е почувствителен на струјата од бензинот), но тоа не е универзално правило. Наша препорака е најпрво да се направи проверка на овие делови  кај автоелектричар, и дури после таква проверка, ако има потреба, да се замени делот.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2011 на: 10 Декември 2015, 13:05:08 pm »
Дали има потреба да се вградат капалки на пунто хгт?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2012 на: 11 Декември 2015, 08:30:11 am »
Дали има потреба да се вградат капалки на пунто хгт?

Kaj Fiat Punto HGT nema potreba od kapalka za dopolnitelna zastita na ventili.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2013 на: 14 Декември 2015, 18:50:20 pm »
Дали има потреба да се вградат капалки на пунто хгт?

Kaj Fiat Punto HGT nema potreba od kapalka za dopolnitelna zastita na ventili.
Аха добро а значи со атест негде би ме чинело 620 еу ?

Отсутен ace_banja89

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2014 на: 15 Декември 2015, 09:10:24 am »
Дали по вградување на плински уред во автомобилот се зголемува потрошувачката на улје во моторот

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2015 на: 15 Декември 2015, 18:04:43 pm »
Нема никаква причина да се зголеми потрошувачката на уље.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2016 на: 15 Декември 2015, 18:15:06 pm »
чиста глупост што сум ја чул од квази локални мајсторчиња... демек плинот е по сув па затоа масло јаде...

ввистината е спротивна... возило на плин, ако е во добра кондиција со карики и гумици на вентили, старото уље кога ќе го извадиш е кафеаво а не црно... и не мириса на изгорено. бујрум кој сака да види во моментов после 3500 км пројдени какво е уљето кај мене, а чувам и претходното со пројдени 12.500... ако не ти кажам дека е старо, нема да познаеш дека е такво, туку ке го туриш во кола и ќе мислиш дека е ново... јас го турам у роверот пошто тој троши (и капе) 6 литри нафта и пола литро масло на 100 км.. :)  ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2017 на: 15 Декември 2015, 20:42:21 pm »
Работата е што не се менува маслото само затоа што е црно и испрљано, туку затоа што (најмногу под дејство на високите температури) губи својства со текот на километрите. Како што знаеме, LPG моторите развиваат повисоки температури во цилиндрите, а притоа за разлика од бензинот, плинот не ги лади цилиндрите по пат на евапорација, како што тоа го праваат течните горива. Поради ова, доаѓа до побрзо губење на својствата на маслото. Кај некои, може да се појави и зголемена потрошувачка на масло, откако ќе почне поради температура и старост да се разградува на попрости јаглеродни соединенија, кои полесно испаруваат.
Значи, може да се зголеми потрошувачката, само ако е старо маслото и ако почнало веќе да губи својства, а не како директна последица од горење плин во цилиндрите.

Јас би препорачал скратени интервали на промена на масло (во однос на пројдени километри, а не во поминато време), и користење на што поквалитетни масла што задоволуваат или надминуваат спецификациите од прпоизводителот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2018 на: 16 Декември 2015, 09:30:39 am »
Дали има потреба да се вградат капалки на пунто хгт?

Kaj Fiat Punto HGT nema potreba od kapalka za dopolnitelna zastita na ventili.
Аха добро а значи со атест негде би ме чинело 620 еу ?

Да, цената на уредот е 570 евра, а цената на постапката за атест ( со вклучен попуст кој го овозможува Плимонт) е околу 55 евра. Време потребно за монтажа на уред во ова Пунто е еден до два дена.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2019 на: 16 Декември 2015, 12:06:26 pm »
Работата е што не се менува маслото само затоа што е црно и испрљано, туку затоа што (најмногу под дејство на високите температури) губи својства со текот на километрите. Како што знаеме, LPG моторите развиваат повисоки температури во цилиндрите, а притоа за разлика од бензинот, плинот не ги лади цилиндрите по пат на евапорација, како што тоа го праваат течните горива. Поради ова, доаѓа до побрзо губење на својствата на маслото. Кај некои, може да се појави и зголемена потрошувачка на масло, откако ќе почне поради температура и старост да се разградува на попрости јаглеродни соединенија, кои полесно испаруваат.
Значи, може да се зголеми потрошувачката, само ако е старо маслото и ако почнало веќе да губи својства, а не како директна последица од горење плин во цилиндрите.

Јас би препорачал скратени интервали на промена на масло (во однос на пројдени километри, а не во поминато време), и користење на што поквалитетни масла што задоволуваат или надминуваат спецификациите од прпоизводителот.

Мислам дека и порано сме пишувале на оваа тема и сме информирале дека официјалниот став на Landirenzo  е дека изборот на моторно масло, сервисните интервали за замена на моторно масло и филтер за масло кај возило на  ЛПГ погон треба да останат според спецификацијата на производителот на возилото и дека плинот нема негативно влијание на моторното масло.
   Настрана од ова, би сакал да посочам дека во последната деценија се направени доста студии за возилата на алтернативен погон. Така "International Journal of Scientific &Engineering Research Volume 3, Issue 3, March -2012"  во делот на влјанието на ЛПГ на моторното масло  вели:- ЛПГ влегува во цилиндрите како гас, и кога моторот е ладен тој не го соголува маслото од ѕидовите на цилиндрите и не го разредува, како што тоа го прави бензинот. Ова помага да се добие подолг сервисен живот на моторот и помали трошоци за одржување.


Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2020 на: 16 Декември 2015, 15:23:56 pm »
Здраво Плимонт. Да прашам, дали имате искуство со инсталација на плински уред на 1.4 литарскиот мотор на Пежо, конкретно вграден во 308-ца ? Како поднесува плин ?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2021 на: 16 Декември 2015, 18:12:23 pm »
Работата е што не се менува маслото само затоа што е црно и испрљано, туку затоа што (најмногу под дејство на високите температури) губи својства со текот на километрите. Како што знаеме, LPG моторите развиваат повисоки температури во цилиндрите, а притоа за разлика од бензинот, плинот не ги лади цилиндрите по пат на евапорација, како што тоа го праваат течните горива. Поради ова, доаѓа до побрзо губење на својствата на маслото. Кај некои, може да се појави и зголемена потрошувачка на масло, откако ќе почне поради температура и старост да се разградува на попрости јаглеродни соединенија, кои полесно испаруваат.
Значи, може да се зголеми потрошувачката, само ако е старо маслото и ако почнало веќе да губи својства, а не како директна последица од горење плин во цилиндрите.

Јас би препорачал скратени интервали на промена на масло (во однос на пројдени километри, а не во поминато време), и користење на што поквалитетни масла што задоволуваат или надминуваат спецификациите од прпоизводителот.

Мислам дека и порано сме пишувале на оваа тема и сме информирале дека официјалниот став на Landirenzo  е дека изборот на моторно масло, сервисните интервали за замена на моторно масло и филтер за масло кај возило на  ЛПГ погон треба да останат според спецификацијата на производителот на возилото и дека плинот нема негативно влијание на моторното масло.
   Настрана од ова, би сакал да посочам дека во последната деценија се направени доста студии за возилата на алтернативен погон. Така "International Journal of Scientific &Engineering Research Volume 3, Issue 3, March -2012"  во делот на влјанието на ЛПГ на моторното масло  вели:- ЛПГ влегува во цилиндрите како гас, и кога моторот е ладен тој не го соголува маслото од ѕидовите на цилиндрите и не го разредува, како што тоа го прави бензинот. Ова помага да се добие подолг сервисен живот на моторот и помали трошоци за одржување.



Но што кога моторот е жежок и на работна температура? :)

http://www.fuchs-schmierstoffe.com/uploads/media/TITAN_PRO_GAS_engine_oils_10-2009.pdf

Овде викаат дека се случува она што го опишав погоре. Да не биде дека мантрам нешто ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2022 на: 16 Декември 2015, 19:31:30 pm »
Здраво Плимонт, пред некое време ми кажавте дека е невозможна монтажа на плин на к-јет возило, но излезе дека е возможно и возилото нема никаков проблем работи и на бензин и на плин. Претходно монтиравте на 3 мој возила плин безпрекорно но незнам зошто не и овој пат ...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2023 на: 17 Декември 2015, 09:56:02 am »
За какво возило станува збор и каков уред монтираше?
Иначе плимонт имаат монтирано плин на џет ски, глисер, скутер, дизел возило и на што уште не, но тоа е за нивни експериментални потреби. Секако и јас би ти кажал исто дека не може да се монтира ако е ризично монтирањето по здравјето на моторот и буџетот на корисникот. Многу фер од нивна страна ако е таков случајот.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2024 на: 17 Декември 2015, 15:50:44 pm »
Работата е што не се менува маслото само затоа што е црно и испрљано, туку затоа што (најмногу под дејство на високите температури) губи својства со текот на километрите. Како што знаеме, LPG моторите развиваат повисоки температури во цилиндрите, а притоа за разлика од бензинот, плинот не ги лади цилиндрите по пат на евапорација, како што тоа го праваат течните горива. Поради ова, доаѓа до побрзо губење на својствата на маслото. Кај некои, може да се појави и зголемена потрошувачка на масло, откако ќе почне поради температура и старост да се разградува на попрости јаглеродни соединенија, кои полесно испаруваат.
Значи, може да се зголеми потрошувачката, само ако е старо маслото и ако почнало веќе да губи својства, а не како директна последица од горење плин во цилиндрите.

Јас би препорачал скратени интервали на промена на масло (во однос на пројдени километри, а не во поминато време), и користење на што поквалитетни масла што задоволуваат или надминуваат спецификациите од прпоизводителот.

Мислам дека и порано сме пишувале на оваа тема и сме информирале дека официјалниот став на Landirenzo  е дека изборот на моторно масло, сервисните интервали за замена на моторно масло и филтер за масло кај возило на  ЛПГ погон треба да останат според спецификацијата на производителот на возилото и дека плинот нема негативно влијание на моторното масло.
   Настрана од ова, би сакал да посочам дека во последната деценија се направени доста студии за возилата на алтернативен погон. Така "International Journal of Scientific &Engineering Research Volume 3, Issue 3, March -2012"  во делот на влјанието на ЛПГ на моторното масло  вели:- ЛПГ влегува во цилиндрите како гас, и кога моторот е ладен тој не го соголува маслото од ѕидовите на цилиндрите и не го разредува, како што тоа го прави бензинот. Ова помага да се добие подолг сервисен живот на моторот и помали трошоци за одржување.



Но што кога моторот е жежок и на работна температура? :)

http://www.fuchs-schmierstoffe.com/uploads/media/TITAN_PRO_GAS_engine_oils_10-2009.pdf

Овде викаат дека се случува она што го опишав погоре. Да не биде дека мантрам нешто ;)

Тоа е комерцијален текст наменет за придобивање на возачите кои имаат возила на ЛПГ или ЦНГ погон.  Сепак разликата во горивните карактеристики помеѓу бензинот и плинот се мали, и недоволни за да има потреба од посебни масла (да беше поинаку Landirenzo, Prins или BRC  сигурно немаше да пропуштат шанса да имаат свои линии на специјални масла за своите клиенти). Помалото ладење кое го прави плинот реално е проблем за вентилите на новите јапонски возила, и затоа кај нив со вградување на плински уред се употребуваат и адитиви за нивно дополнително ладење.