Јас зимно време ја палам колата на бензин. Одма откако ке ја запалам, префрлам на нулта позиција, го троши бензинот од казанчето во карбураторот едно ~20 секунди и префрлам на плин. Значи за неполна минута во зима, и во најладните периоди наутро, за минута откако сум ја запалил, веке е префрлена на плин и да не заречам, откако е ставен плинот до сега ниту еднаш не замрзнала расплињачата.
тоа што го имаш ти е карбураторски систем. немој да мислиш дека не ти замрзнува расплињачата кога го правиш тоа.. замрзнува и те како... и да ти кажам дека во тој момент ги окртавуваш мембраните и кога би имало борд за плинот би ти покажувал потрошувачка од околу 30 во тој момент. и јас сум возел коли на карбуратори кои бензин не виделе никад. зиме-лета палење на плин директно... ама тиа коли од електроника некаква нај блиску им биле радијата за музика... или евентуално ако имале елкетронско реле за жмигавци.
овде се дискутира за нешто сосема поинакво од тоа што ти го имаш. кај секвентниот уред (ова другото) и карбураторскиот систем (тоа што ти го имаш) единствено исто е полначката за плин... дури ни цевките за доток на гориво не се исти, не се користат више ни бакарни цевки туку термопластични... историја е тоа што го имаш ти... за брзо време ке прејде во раритет и мислам дека дискутирањето за тој плински уред НИКАКО неможеш да го компарираш со овој сега. сега е типизирано и наменски штелнато за секое возило. електроника контролира вбризгување, преку дизни за секој цилиндар посебно, а не вентил што се врти со рака, утакнат во црево кое е закачено на карбураторот директно на усисната грана всушност.