Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 889985 пати)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #915 на: 02 Октомври 2013, 09:41:14 am »
Тој сензор за температура ја мери температурата на разладната течност, додека не постигне 30 степени или колку ти е ставено нема да префрли.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #916 на: 02 Октомври 2013, 10:06:26 am »
25 е софтверски нај ниска температура што може да се подеси, освен на стаг системите кај што може и 0 да ја ставиш. според мене 25 за обичен (нормален) возач е ниска, бидејки ако вози како што треба не ретко ке се случува да му смрзне расплињачата, поготово во периодов што следи т.е. ладен период.. затоа оптимално нај убава температура е околу 40 степени, но не е на одмет и малку повисока. колкава температура да се подеси зависи од брзината на протокот низ цревата,од количината на вода затворена помеѓу моторот и парно греење и секако брзината на загревање на истата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #917 на: 02 Октомври 2013, 10:41:14 am »
@Plimont
Mi treba informacija za bliska rodnina.
Moze li vo Fiat Seicento 899 kubika SPI (so Marelli IAW16 kontrolna edinica) da se vgradi Landirenzo IGS sistem i kolku toa bi kostalo so boca vo rezervno trkalo. Sistemi so Lambda emulator i ostanati krsh sistemi koi detoniraat NE DOAGJAAT vo predvid samo so posebno ECU za plin.

Blagodaram

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #918 на: 02 Октомври 2013, 10:48:00 am »
25 е софтверски нај ниска температура што може да се подеси, освен на стаг системите кај што може и 0 да ја ставиш. според мене 25 за обичен (нормален) возач е ниска, бидејки ако вози како што треба не ретко ке се случува да му смрзне расплињачата, поготово во периодов што следи т.е. ладен период.. затоа оптимално нај убава температура е околу 40 степени, но не е на одмет и малку повисока. колкава температура да се подеси зависи од брзината на протокот низ цревата,од количината на вода затворена помеѓу моторот и парно греење и секако брзината на загревање на истата...
Kaj mene strelkata e na 55c koga prefrla. Toa za mene e premnogu i neprifatlivo. Samo neznam dali sam si meri ili cita od senzorot za razladna tecnost na kolata.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #919 на: 02 Октомври 2013, 10:58:27 am »
Vo kitot na Landirenzo kolku sto zabelezav senzorot za temperatura e razlicen so onoj fabrickiot na kolata. Neka me popravat od Plimont ako gresam. Ne b bilo ispravno plinskoto ECU da zema od fabrickite senzori vo motorot.

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #920 на: 02 Октомври 2013, 11:04:15 am »
Plimont se raboti za astra h 1.4
po greska e montirano e BRC plinski ured vo avtomakedonija i sega kolata ima problem pri laden start dodeka da zagree i da prefrli na plin secka i ne raboti kako sto treba, potoa e se vo red koga prefrli na plin, naucnicite vo avtomakedonija kazale deka ne e do plinot tuku bilo nus pojava i taka da terat. Dali znaete vo sto moze da e problemot i dali moze da dojdat da go resite?

Odnapred blagodaram na odgovorot.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #921 на: 02 Октомври 2013, 12:40:19 pm »
едно прашање: вечерва се вратив од пат, во радиус од 200 км колата 5-6 пати ми префрли на бензин.. исто така неколку пати во последниов месец дена лер гаста ми ја задржува на 3000рпм... можен проблем??? се работи за ловеко систем опел вектра 2.0 8в

Prefrluvanjeto od plin na benzin kaj Vaseto vozilo najverojatno e zaradi gubenje na impulsniot signal koj doaga do Lov Eko aparatot, ili neispravnost na samiot Lov Eco aparat. Sovet- da se proveri elektricnata instalacija na plinskiot ured.

Zadrzuvanjeto na 3000 rpm sme go sretnale kako problem I nie relativno cesto kaj Opel vozila so MPI motor a so aspiratorski plinski ured (so plocka), kako I kaj vasata Vectra. Najcesto se resava so cekornoto motorce za ler-gas (sauhot) na motorot, sto ne mora da znaci deka istoto e I kaj vas.
Sovet-da se proveri I iscisti sauhot. Dokolku so toa ne se resi problemot, najdobro e so vozilto da go posetite nasiot servis za da se napravi detalen pregled.
Istiot problem moze da e predizvikan od nesoodvetna smesa plin-vozduh zaradi koja ima pomestuvanje vo funkcioniranjeto na benziskiot kompjuter, ili zaradi neispravnost na nekoj od senzorite na voziloto.

значи сега приметив колата не ми префрлува автоматски на бензин туку кога ке менувам брзина некогаш гасне меѓу шалт па нели автоматски апаратчето враќа на бензин, неприметно пуштам кумплуг и пали колата проблемот очигледно е лер гаста пошто гледам на околу 800рпм работи може нешто и помалку во старт ке ја покачам лерот а за ова другово фала многу ке пробам да го зачистам саухот ако не бива ке поминам до кај вас

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #922 на: 02 Октомври 2013, 14:39:43 pm »
25 е софтверски нај ниска температура што може да се подеси, освен на стаг системите кај што може и 0 да ја ставиш. според мене 25 за обичен (нормален) возач е ниска, бидејки ако вози како што треба не ретко ке се случува да му смрзне расплињачата, поготово во периодов што следи т.е. ладен период.. затоа оптимално нај убава температура е околу 40 степени, но не е на одмет и малку повисока. колкава температура да се подеси зависи од брзината на протокот низ цревата,од количината на вода затворена помеѓу моторот и парно греење и секако брзината на загревање на истата...

Јас зимно време ја палам колата на бензин. Одма откако ке ја запалам, префрлам на нулта позиција, го троши бензинот од казанчето во карбураторот едно ~20 секунди и префрлам на плин. Значи за неполна минута во зима, и во најладните периоди наутро, за минута откако сум ја запалил, веке е префрлена на плин и да не заречам, откако е ставен плинот до сега ниту еднаш не замрзнала расплињачата.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #923 на: 02 Октомври 2013, 16:14:52 pm »
@Plimont
Mi treba informacija za bliska rodnina.
Moze li vo Fiat Seicento 899 kubika SPI (so Marelli IAW16 kontrolna edinica) da se vgradi Landirenzo IGS sistem i kolku toa bi kostalo so boca vo rezervno trkalo. Sistemi so Lambda emulator i ostanati krsh sistemi koi detoniraat NE DOAGJAAT vo predvid samo so posebno ECU za plin.

Blagodaram

Bugar, SPI (singl/mono-injection motorite) ne pravat detonacii, I kaj niv nema potreba od IGS sistem. Preporacuvame da se postavi standarden elektronski ured. Ako eventualno motorot sepak e full-injection, ke se postavi Landi Max ili Omegas Evo ured (Omegas Evo vo momentov go vgraduvame vo novite Fiat vozila)
Cenata na elektronski ured za SPI motor e 350 evra, so doplata od 30 evra za torusen rezervoar
Cenata za Landi Max I Omegas Evo uredite  za MPI motor e 540 evra, so doplata od 30 evra za torusen rezervoar

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #924 на: 02 Октомври 2013, 16:17:49 pm »
Како работи оној сензорот за температура што го додавате? Дали чита од температурата на колата или сам си мери температура? Откога е ставен времето на префрлање кај мене е драстично подолго отколку порано (иако е на најниска температура префрлањето подесено сега).

Deni, bi sakal da se vidime I da napravime nekoja opcija za pobrzo prefrluvanje. Javi se na mene, posto gledam deka so direktorot ne vi odi dogovaranjeto, I dvajcata ste teski na vreme, a me kara deka mora da gi ispolnime site tvoi baranja (osven zirant :)) posto si mu ja opravil mrezata vo kancelarija za 2 minuti.
Pozdrav
Zvonko / 075 239 886

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #925 на: 02 Октомври 2013, 16:18:58 pm »
:D Секој со својата струка. :)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #926 на: 02 Октомври 2013, 16:28:23 pm »
Blagodarnost do Dame I Simo - Carrier166 za pofalbite

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #927 на: 02 Октомври 2013, 16:49:58 pm »
Plimont se raboti za astra h 1.4
po greska e montirano e BRC plinski ured vo avtomakedonija i sega kolata ima problem pri laden start dodeka da zagree i da prefrli na plin secka i ne raboti kako sto treba, potoa e se vo red koga prefrli na plin, naucnicite vo avtomakedonija kazale deka ne e do plinot tuku bilo nus pojava i taka da terat. Dali znaete vo sto moze da e problemot i dali moze da dojdat da go resite?

Odnapred blagodaram na odgovorot.

Kaj Opelovite motori benziskiot kompjuter gi menuva I gi pamti kartite na vbrizguvanje vo zavisnost od smesata gorivo-vozduh. Dokolku smesata e bogata, a gorivoto e plin, vo realni uslovi motorot na plin ke raboti odlicno, no na benzin motorot e vo siromasna smesa. Koga vremeto e toplo motorot (I vozacot) ne go cuvstvuvaat toa, no koga e ladno – raboti neramnomerno -trokira.
Se razbira deka postojat i X drugi pricini koi bi mozele da go predizvikaat problemot koj go navedovte, megutoa kaj Opelovite vozila cesto e posledica na slabo pomestuvanje na smesata plin-vozduh (kon bogata).
Za da bideme sigurni deka se raboti ova, vozete eden den samo na benzin za motorniot ECU (kompjuter) da ja cita samo smesata benzin-vozduh. Dokolku naredniot den motorot startuva I raboti kako sto treba, ke bide potrebno da se namali vbrizguvanjeto na plin I problemot ke se resi. Nie ne mozeme da pomogneme, nemame softver I interfejs za BRC uredite.
« Последно менување: 02 Октомври 2013, 19:14:36 pm plimont »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #928 на: 02 Октомври 2013, 17:47:11 pm »
@Plimont
Mi treba informacija za bliska rodnina.
Moze li vo Fiat Seicento 899 kubika SPI (so Marelli IAW16 kontrolna edinica) da se vgradi Landirenzo IGS sistem i kolku toa bi kostalo so boca vo rezervno trkalo. Sistemi so Lambda emulator i ostanati krsh sistemi koi detoniraat NE DOAGJAAT vo predvid samo so posebno ECU za plin.

Blagodaram

Bugar, SPI (singl/mono-injection motorite) ne pravat detonacii, I kaj niv nema potreba od IGS sistem. Preporacuvame da se postavi standarden elektronski ured. Ako eventualno motorot sepak e full-injection, ke se postavi Landi Max ili Omegas Evo ured (Omegas Evo vo momentov go vgraduvame vo novite Fiat vozila)
Cenata na elektronski ured za SPI motor e 350 evra, so doplata od 30 evra za torusen rezervoar
Cenata za Landi Max I Omegas Evo uredite  za MPI motor e 540 evra, so doplata od 30 evra za torusen rezervoar


Fala za odgovorot no sepak me interesirase dali ima moznost da se postavi IGS sistem KOJ TEHNICKI E IDEALEN zasto ima svoj plinski ecu i bidejki kolata ja vozi devojce sepak saka da nema nikakvi problemi. Poucen od ubavoto iskustvo so Omegata (so metalni dizni) prasav. Baska so Lambda emulator gledam kakvi problemi imaat i baraat redovno stelovanje :). Sepak dali postoi nekoja podobra opcija.

Отсутен otrakan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 281
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #929 на: 03 Октомври 2013, 01:27:16 am »
 Кај мене кога ми го монтираја плинскиот уред префрлаше на 40 степени,тоа беше премногу долго за моите кратрки релации.Голема благодарност до Атанас кој со една порака дојде во Охрид и ми го намести да ми префрла на плин на 10 секунди од првто утринско палење,другите палења се дирекно на плин.До сега сум презадоволен од плинскиот уред монтиран во плимонт
;)