Здраво Плимонт
Имам монтирано Landi Omegas Evo на Форд Фиеста 1,4 (MK6 модел 2002-2008), од пред некое време ми светна Engine Check на шалтабла. На OBD II извади грешка P0171 System Too Lean. Испадна дека настанала при подесување на плинскиот уред на „послаба“ смеша. Ги вратија истите (првични) подесувања на плинскиот уред (пред да јави грешка), и ја избришаа грешката на колата, но при секое наредно палење (и на бензин и на плин), повторно ја јавува истата грешка. Пробано е со clear со повеќе различни OBD уреди, и со два-три пати вадење акумулаторски клеми и оставање 10тина мин. да се испразни целосно струјата, но при секое стартување на уредот истата грешка (и сијаличка на шалтаблата) повторно се јавува. Би дошол директно кај Вас, но не сум од СК.
Совет?
Извини што ќе се умешам, ама да не си сменил добавувач на гориво во скоро време?
Плин и бензин ставам исклучиво на Макпетрол и Лукоил, последните 5 резервоари (~2500км) плин беа на Лукоил. Летото еднаш се случи истиот проблем (System too lean), ама се среди со преподесување на смешата и вадење на клемата од акумулаторот 5-6 часа. Неколку месеци се беше во ред, но откако падна под нулата утринската температура (нешто да не е и до тоа!?!) пак се запали сијаличката. Ја однесов кај плинарот, повторно подесуваше нешто во плинот, и рече пак со клемата да ја извадам, но нејќе да се избрише грешката. Преку OBD и да ја избришиш по повторно палење и возење (и на плин и на бензин) повторно свети.
Не ми е проблем да ја возам со запалена сијаличка (последно така и ми рече, као терај не се секирај, ламбда сонда на ауспух испраќала грешни сигнали бла бла) но ми е страв да не се јави некоја посериозна грешка а јас да продолжам да си возам мислејќи е само сиромашна смешата.