Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 880444 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1395 на: 03 Ноември 2014, 15:36:59 pm »
Плимонт, да ве прашам, дали треба да се преземат некои посебни мерки за зимскиот период? Мене ми е сефте зима со плински уред, па ме интересира дали треба нешто да се направи во врска со тоа, или доволно е да се тура плин и да се вози? :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1396 на: 03 Ноември 2014, 15:47:04 pm »
Плимонтци пофалете се што чудо од плински систем имате во Аудито 3.0 V6 на Технома :)

Тип: Плимонт имаат саемска цена на уљето за подмачкување на дизните кои го користат јапонските мотори со плински уред! Како нарачано ми дојде :)


Се работи за LIQUID SEQUENTIAL LPG INJECTION -ЛПГ систем со вбризгување на плин во течна фаза.
Споредено со конвенционалните ЛПГ системи, системот на течен ЛПГсе одликува со повисоки перформанси и со подобри возни карактеристики. Во пракса со овој систем нема разлика кај забрзувањето, силата и брзината на возилото во однос на бензиски погон.
Се работи за доста скапа технологија, за која веруваме дека заради перформансите кои ги постигнува сепак ќе има интерес кај возачите кои минуваат големи километражи во текот на годината.


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1397 на: 03 Ноември 2014, 15:51:38 pm »
Дали овој LIQUID SEQUENTIAL LPG INJECTION систем може да се вгради кај 2.2 JTS и 3.2 JTS моторите од Alfa Romeo 159?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1398 на: 03 Ноември 2014, 16:10:45 pm »
Или кај 1750 ТБи ;D

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1399 на: 03 Ноември 2014, 16:15:04 pm »
Монтирав нов секвентен плински уред на колата и си беше супер и убаво влечеше колата и не трошеше, после неколку илјади извртени километри почна да не оди како што треба да ми сецка и да ми троши повеќе. И после 5000км извртени на плин отидов кај мајсторот што ми го монтираше го стави на компјутерот и го прекалибрира ми кажа дека била многу јака смесата и затоа повеќе ми трошела колата. Се убаво го среди човекот убаво си одеше колата ама за многу кратко време како пак да се раштелува, пак не ми е како што треба... Што може да е проблемот?

Тешко е да се каже нешто без да се прегледа плинскиот уред. Можете да го посетите нашиот сервис, возила се примаат секој работен ден од понеделник до петок од 09.00 до 16.00 часот.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1400 на: 03 Ноември 2014, 16:29:55 pm »
Здраво другари!

Чисто информативно, шо искуства ќе кажете за плински уред на Mercedes A200 turbo (193HP) од 2007 година?
Што ако го чип-тјунирам со проверени мапи со кои моторот се носи (228HP)?

На саем се сретнав со директорот на пост-продажба на Euroimpex-Peugeot, тие веќе нудат услуга чип-тјунирање  на возила, така да можеш и кај нив да побараш информации.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1401 на: 03 Ноември 2014, 16:49:52 pm »
Трпи ли плин А200 турбо? :) вентилите како му се носат? ;D чисто сумјам дека некој таму во мерцедес помислил на Македонија кога го дизајнирал моторот :)



Досега не сме вградувале плински уред на А200 турбо. Не очекувам да има било каков проблем со вентилте, но сепак е најдобро со возилото да не посетите , за да се види дали ќе има проблеми за вградување на уред. Во секој случај ќе се консултираме со инженерите на Ландирензо за нивните искуства со овој мотор на Мерцедес.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1402 на: 03 Ноември 2014, 16:58:02 pm »
Дали може инфо за плински уред за ауди тт 1.8 турбо 132 киловати? Поздрав екипо :)

Сме поставувале плински уред на посилните варијанти на Ауди ТТ 1,8 турбо, нема проблеми кај овие возила. Наша препорака е Омегас Ево со ЛИ10- Турбо испарувач, и торусен резервоар од 43 литри. Цената е 620 евра


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1403 на: 03 Ноември 2014, 17:56:55 pm »
620 евра?

Живо џабе.... Кај е сега Лоши Патишта да прочита. Се утепа од урда јадење дека плински уред на турбо-бензин чинел иљадници евра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1404 на: 03 Ноември 2014, 17:58:42 pm »
Toj зборуваше за бензинец со директно вбризгување, а не за турбо-бензинец. (на TSI конкретно)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
  • хаУс мајстор
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1405 на: 03 Ноември 2014, 22:05:01 pm »
Плимонт поздрав!
Бидејќи конечно се решив ќе ве замолам сега пак да ми одговорите на прашањава:
-Кој плински уред го препорачувате за VW Polo 1.4 16v 74kw 97' година,да биде боцата во резервно тркало и полначката да биде сместена кај полначката за бензин и истото колку би ме чинело?
-Истово прашање ме интересира и за VW Golf 4 1.4 16v 75hp 97' година?
За полово,можно е и утре да поминам подетелно да видиме,за голфов колега го с'скам сеуште :)
Благодарам.

И за двете возила би препорачале да се постави Омегас Ево уредот со торусен резервоар- на место на резервно тркало. Цената е 570 евра. Во Поло-то ке собере 30-литарски резервоар, а во Голф-4 43 литарски

Ќе направам големи напори да неделава поминам и да се договориме.Успут и Југцето на стариот на контрола да помине.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1406 на: 04 Ноември 2014, 02:23:11 am »
Плимонтци пофалете се што чудо од плински систем имате во Аудито 3.0 V6 на Технома :)

Тип: Плимонт имаат саемска цена на уљето за подмачкување на дизните кои го користат јапонските мотори со плински уред! Како нарачано ми дојде :)


Се работи за LIQUID SEQUENTIAL LPG INJECTION -ЛПГ систем со вбризгување на плин во течна фаза.
Споредено со конвенционалните ЛПГ системи, системот на течен ЛПГсе одликува со повисоки перформанси и со подобри возни карактеристики. Во пракса со овој систем нема разлика кај забрзувањето, силата и брзината на возилото во однос на бензиски погон.
Се работи за доста скапа технологија, за која веруваме дека заради перформансите кои ги постигнува сепак ќе има интерес кај возачите кои минуваат големи километражи во текот на годината.



Дали со овој плински уред проблемот со вентилите е исчезнат?
Дали може да се вози постојано со високи брзини а да нема проблем со моторот, исто како на бензин или пак има некоја негативна страна?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1407 на: 04 Ноември 2014, 08:24:02 am »
^^ Проблемот со вентилите останува затоа што тие страдаат од повисоката темепреатура која се развива при согорување на плинот.

Што се однесува до оние возила со директно вбризгување, за нив е ТЕЧНА фаза затоа што уредите со течна фаза ги користат бензинските дизни за вбризгување на плин. Уредот е доста поскап поради пумпата за гориво која работи под голем притисок. На почеток првите уреди имаа проблеми токму со пумпата за гориво која знаеше да рикне и на 20000km. Тоа беше и причината што чичко Атанас не се осуди да монитра таков уред уште пред две години кога јас му напињав. Но сега не знам дали тие детски болести се прележани. Воедно со течна фаза на плин се добиваат подобри перформанси отколку со бензин затоа што при вбризгувањето на горивото се намалува работната температура на запалливата смеса од воздух и гориво при што истата зафаќа помал волумен по единица тежина. Тоа значи дека во цилиндрите собира повеќе запаллива смеса во споредба кога би се мешала со бензин. А тоа значи и помоќна експлозија. Кај обичните испарувачки уреди, поради дополнителниот волумен кој плинот како гас го зафаќа во запалливата смеса, практично се намалува работната зафатнина на моторот и затоа се губи од максималната моќност. Овој проблем делумно се решава со уфрлање на бензин наместо плин на одреден број циклуси/полнења, што плинскиот компјутер умее да го стори кога ќе осети дека на моторот му е потребна поголема моќност. Оваа можност која ја имаат сите модерни секвенти воедно е добра за намалување на работната температура на моторот при поглемо оптоварување.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1408 на: 04 Ноември 2014, 09:04:44 am »
[
Колку европски чини плин за Бмв 535и в8 180кв 245кс ?
Боца во резерва ?
Иначе да не се појави некој проблем пошо кој и да прашам плин = бомба

Цената за Landi Omegas Evo_8-cil изнесува  1215 evra. кај BMW 5 собира 52 или 58 литарски торусен резервоар.  Не е проблем да се вгради плински уред на возило со мотор со 8 цилиндри. Мислам дека денес е многу лесно на интернет да се пронајдат информации за безбедноста на возилата со плински уред.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1409 на: 04 Ноември 2014, 14:56:57 pm »
Плимонт, да ве прашам, дали треба да се преземат некои посебни мерки за зимскиот период? Мене ми е сефте зима со плински уред, па ме интересира дали треба нешто да се направи во врска со тоа, или доволно е да се тура плин и да се вози? :)

Нема посебна процедура за подготвување на плинскиот уред за зимски период. Пожелно е пред да почнат ниските температури да се направи контрола на плинскиот уред, посебно ако веќе е забележана одредена неисправност на уредот.