Автор Тема: Винер Осигурување - Прашања и совети во врска со осигурување  (Прочитано 172377 пати)

Отсутен Винер Осигурување

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Винер Осигурување ете така искажете малку професионалност и бидете реални.

Тука на форумот имате свој дел и треба да си ја искажете вашата професионалност а не дојдете кај нас ќе ви кажеме...

Прашање:
Пр. чукнато е возило во крило кое е старо 14 год. се прави европски и корисникот си го носи во овластен да се поправи.

По правило мислам дека иде ново крило, припрема и фарбање.

Како ќе ја рачунате амортизерацијата тука или во целост ќе си исплатите?



За професионалноста во работата на Винер Осигурување, нетреба воопшто да се сомневате.

На вашето прашање нема да може директно да Ви одговориме.
Пишавме и претходно, после 4 години старост односно од 5-та година па натака се пресметува по 10% амортизација за секоај наредна година, за возила над 14 години старост се смета дека вредат 10% од новонабваната вредност.
На тоа се пресметува колку работни саати се потребни за поправка, колку боја, материјал итн итн...
Дали оштетениот дел има претходни оштетувања кој се поправени или пак оштетувања кој се видливи итн...
Си има услови според кој се одлучува кога треба замена а кога поправка на оштетениот дел.
Не би сакале да ви дадеме погрешен одговор или пак да Ве наведеме на погрешно мислење.

Ќе повторам уште еднаш, доколку имате одредени нејаснотии околку одредена штета или процена на истата, која и не мора да е во нашата компанија, слободно можете да ни се обратите, нашите проценители секогаш Ви стојат на располагање за да Ви излезат во пресрет на вашите барања и да Ви дадат одговор на вашите прашања, како што веќе неколку членови од форумов и имаат дојдено да се консултираат за разни штети сторени во Македонија и во Странство.

Поздрав
Винер Осигурување 
Тука сме за сите прашања поврзани со осигурувањето :)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Винер Осигурување ете така искажете малку професионалност и бидете реални.

Тука на форумот имате свој дел и треба да си ја искажете вашата професионалност а не дојдете кај нас ќе ви кажеме...

Прашање:
Пр. чукнато е возило во крило кое е старо 14 год. се прави европски и корисникот си го носи во овластен да се поправи.

По правило мислам дека иде ново крило, припрема и фарбање.

Како ќе ја рачунате амортизерацијата тука или во целост ќе си исплатите?



За професионалноста во работата на Винер Осигурување, нетреба воопшто да се сомневате.

На вашето прашање нема да може директно да Ви одговориме.
Пишавме и претходно, после 4 години старост односно од 5-та година па натака се пресметува по 10% амортизација за секоај наредна година, за возила над 14 години старост се смета дека вредат 10% од новонабваната вредност.
На тоа се пресметува колку работни саати се потребни за поправка, колку боја, материјал итн итн...
Дали оштетениот дел има претходни оштетувања кој се поправени или пак оштетувања кој се видливи итн...
Си има услови според кој се одлучува кога треба замена а кога поправка на оштетениот дел.
Не би сакале да ви дадеме погрешен одговор или пак да Ве наведеме на погрешно мислење.

Ќе повторам уште еднаш, доколку имате одредени нејаснотии околку одредена штета или процена на истата, која и не мора да е во нашата компанија, слободно можете да ни се обратите, нашите проценители секогаш Ви стојат на располагање за да Ви излезат во пресрет на вашите барања и да Ви дадат одговор на вашите прашања, како што веќе неколку членови од форумов и имаат дојдено да се консултираат за разни штети сторени во Македонија и во Странство.

Поздрав
Винер Осигурување 

Прашањето што го поставив и ќе додадам нема други оштетувања и претходни преправки.

Крајот како ќе излезе?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
10% од новонабавна вредност на крило плус трошок за работна рака и материјал за фарбање.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Винер Осигурување

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
10% од новонабавна вредност на крило плус трошок за работна рака и материјал за фарбање.

 Адвокате, благодарам на помошта. :)
Тука сме за сите прашања поврзани со осигурувањето :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
10% од новонабавна вредност на крило плус трошок за работна рака и материјал за фарбање.

Или во превод,...нема да ти стигнат пари ни за половно крило и недај боже истото да е во друга боја.

Ова кажвам од искуство баш со "победниците" и задно крило....2 месеци му требаја да исплатат 2300 денари.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
10% од новонабавна вредност на крило плус трошок за работна рака и материјал за фарбање.


Значи дека европскиот нема да помине во целост, т.е. сопственикот на возилото ќе треба да си доплати уште 90% за крилото?

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Винер, дали каско полисите ви се поскапени ~30% ? За ТМВ прашувам ? Ако да, на што се должи тој крајно нелогичен и глуп потег од ваша страна ? :) 

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
За да може да исплаќаат штета полесно :)

Сега важи муабетот недај боже да те удри некој осигуран во Винер

Отсутен Винер Осигурување

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Винер, дали каско полисите ви се поскапени ~30% ? За ТМВ прашувам ? Ако да, на што се должи тој крајно нелогичен и глуп потег од ваша страна ? :) 
Почитувани

Каско полисите скоро една година како се поскапени, поскапувањето на истите е одлука на менаџерскиот тим на Винер осигурување и верувајте дека тоа е во интерес на клиентите.
Претходната цена по која се продаваше каското неколку години претходно стана неодржлива бидејќи покрај искрени клиенти кој сакаат заштита, ниската цена привлече клиенти и сервиси кој сакаат да профитираат на сметка на другите клиенти, за да се избегне незадоволство со неисплата на штети и менување на услови, што е далеку понефер за клиентите бидејќи ќе добиваат каско за ниска цена со низок квалитет, чекорот кој го превзема менаџерскиот тим беше логичен.
Би сакал да Ви напоменам дека сега каско полисите не се скапи, туку се на ниво на останатите компании, претходно беа многу ефтини.

Инаку како член на форумов доколку сте заинтересирани за каско осигурување слободно може да ни се обратите тука или пак на членот Калимеро, при што ќе добиете соодветни поволности.

За да може да исплаќаат штета полесно :)

Сега важи муабетот недај боже да те удри некој осигуран во Винер

Исплаќањето на штетите никогаш не било проблем за Винер осигурување, впрочем и со така ниски цени на каското Винер ја има исплатени највисоката штета по основ на каско осигурување за изминатата година, воедно има и најмалку штети во резервација.
Сите овие податоци Ви се достапни на веб страната на Агенција за супервизија во осигурување.

Ве уверуваме дека доколку возило осигурано во Винер ви причини штета или пак доколку имате штета на друг имот осигуран во Винер осигурување, проценката и штетата ќе Ви бидат исплатени во најкус можен рок.
Пред извесно време штета во Винер имаше еден член на форумов па дококу сака, истиот може да го сподели искуството со Винер осигурување, односот на вработените и исплатата и поправката на возилото.

Останува поканата до членовите на форумов кој имаат недоверба или пак одредени нејаснотии во врска со осигурувањето да дојдат во нашите простории каде детално би им го објасниле начинот на пријава, процена, обработка и исплата на штетите.

Поздрав
Винер Осигурување
Тука сме за сите прашања поврзани со осигурувањето :)

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 450
Како повикан еве го моето искуство.
Јас сум членот што имаше штета, возилото што ме удри беше осигурано во Винер. Ми остана врежано во глава дека членот Калимеро има кажано дека работи во Винер, а зошто претходно не сум имал ваква случка го контактирав.
Ми кажа како оди постапката, уште еднаш да му се заблагодарам зошто човекот стварно се ангажира да заврши работа. Утре дента бевме до Винер со нивниот клиент и возилото можев да го оставам истиот ден на поправка. Јас го оставив една недела зошто ми се поклопи терминот со планирано патување. Ако го оставев одма ќе си го земев поправено за една недела по случката.
Калимеро ми кажа дека тоа е редовна постапка кај нив, не дека сум добил привилегии зошто се повикав на него.
Според моето искуство останува само да го префрлам осигурувањето кај нив на наредна регистрација, така се привлекуваат клиенти.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
За да може да исплаќаат штета полесно :)

Сега важи муабетот недај боже да те удри некој осигуран во Винер

Од кај па сега тој муабет, посочи ми пример во ПП и ако стварно е обесправен некој ќе се потрудам да добие и повеќе од што му следува.
Стварно ова е форум и секој може да пише што сака, ама барем тука секој што се обратил или имал штет аво Винер бил истретиран како што треба без разлика дали станува збор за штета или пак за полиса.
Немојте со безвезе муабети Ве молам...

Како повикан еве го моето искуство.
Јас сум членот што имаше штета, возилото што ме удри беше осигурано во Винер. Ми остана врежано во глава дека членот Калимеро има кажано дека работи во Винер, а зошто претходно не сум имал ваква случка го контактирав.
Ми кажа како оди постапката, уште еднаш да му се заблагодарам зошто човекот стварно се ангажира да заврши работа. Утре дента бевме до Винер со нивниот клиент и возилото можев да го оставам истиот ден на поправка. Јас го оставив една недела зошто ми се поклопи терминот со планирано патување. Ако го оставев одма ќе си го земев поправено за една недела по случката.
Калимеро ми кажа дека тоа е редовна постапка кај нив, не дека сум добил привилегии зошто се повикав на него.
Според моето искуство останува само да го префрлам осигурувањето кај нив на наредна регистрација, така се привлекуваат клиенти.

Баш ми е кеиф што си задоволен, и да процедурата е таа, можеби два три дена повеќе додека да се распредели и да се обработи, јас само замолив тоа да биде веднаш.
Кога ќе регистрираш повторно обрати ми се, овој пат за да добиеш подароци кој ти следуваат како член на Карклуб.
Надвор од ова...
Многу ми е кеиф кога некој ќе дојде не со намера да се кара туку ете биднало беља и дај сега што да направиме да се среди, така ќе помогнам на било кој и ќе се заложам веднаш се да се среди.
А кога некој уште невлезен доаѓа со намера да се кара затоа што он негде слушнал нешто или ќе почне со приказните дека сме биле апаши, вака, онака, нити имам желба нити имам кеиф да помогнам, зошто на крај од ден тој пак ќе биде незадоволен зошто кај тие се нешто ќе им фали и нема да им биде како што треба.
Од форумов имало неколку членови кој се обратиле и кој се задоволни ама имало е такви кој се обратиле свесно да направат превара, едниот го фатија ама замижаа и исплатија 100 евра, тоа после на нос ми излезе мене, а членот пак беше незадоволен зошто на друго место повеќе ќе исплателе, НЕ немаше да исплатат туку ќе завршеше со пријава против него ама ...
Кај друг член имаше промена на возачите и пак имаше некое незадоволство...
Ако се си е регуларно, нема потреба никој да се замара, до денар се ќе биде исплатено и поправено.




Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Калимеро, секоја почит према тебе и тоа што си го заштитуваш местото каде работиш, ама јас несакам да треба да те барам тебе или познатите кои работат во осигурување (било каде) за да коректно завршам работа а не да се плашам дека ќе ме зезне некој

баш убаво што сте им помогнале на сите кои се обратиле тука или преку тебе. јас имам друго искуство кое беше пред година дена, и немам намера да напишам тука реферат. помина после неколку месеци одлагање но само еден ден после реакција во овластената агенција за регулирање на вашата дејност.

Ти си најкоректен ама не сте сите таму такви.

Муабетот мој не е безвезе туку од автолимарските сервиси овластени за поправки.

ниту сум рекол дека сте апаши ниту сум навредил некој.

затоа понатаму ке прекунам да пишувам комплетно на темава, големи се сите тука за да си донесат одлука сами.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Винер, дали каско полисите ви се поскапени ~30% ? За ТМВ прашувам ? Ако да, на што се должи тој крајно нелогичен и глуп потег од ваша страна ? :) 
Би сакал да Ви напоменам дека сега каско полисите не се скапи, туку се на ниво на останатите компании, претходно беа многу ефтини.

Инаку како член на форумов доколку сте заинтересирани за каско осигурување слободно може да ни се обратите тука или пак на членот Калимеро, при што ќе добиете соодветни поволности.

Почитувани, ја најдов белешката на која споредував за минатогодишната (фебруари 2016), сегашната и на понуда од друга копманија, да не ја именувам сега. Иначе минатата година не е пријавена штета, и се работи за истото возило во сите 3 случаи-понуди, без франшиза се сите 3 понуди. Порано беа на ниво со другите, сега се малку (многу) поскапи и не се на ниво со другите компании. Доколку на понудата од 2016, се добие 10% попуст за непријавување штета, се добива  цена со занемарлива разлика од друга осигурителна компанија. Тогаш би била идентична понудата. 

Јас ги добив овие цени, и 2 пати прашав да не е грешка нешто, при што ми одговорија дека не е грешка и дека моментални цени се тие.

Поздрав и секое добро.


Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 450
Калимеро, секоја почит према тебе и тоа што си го заштитуваш местото каде работиш, ама јас несакам да треба да те барам тебе или познатите кои работат во осигурување (било каде) за да коректно завршам работа а не да се плашам дека ќе ме зезне некој

баш убаво што сте им помогнале на сите кои се обратиле тука или преку тебе. јас имам друго искуство кое беше пред година дена, и немам намера да напишам тука реферат. помина после неколку месеци одлагање но само еден ден после реакција во овластената агенција за регулирање на вашата дејност.

Ти си најкоректен ама не сте сите таму такви.

Муабетот мој не е безвезе туку од автолимарските сервиси овластени за поправки.

ниту сум рекол дека сте апаши ниту сум навредил некој.

затоа понатаму ке прекунам да пишувам комплетно на темава, големи се сите тука за да си донесат одлука сами.

Нормално е дека во секоја фирма ќе има задоволни и не задоволни муштерии.

Јас отидов без никаква намера да ќарам, кажав одма дека пари не сакам, сакам колата да биде како што била претходно и затоа ќе ја носам во официјален сервис. Знаејќи каков однос имаат во други компании кога треба да се исплати штета, очекував и тука да има некој испад.

Не само Калимеро, туку и другите вработени со кои имав контакт беа ОК. Ако истата услуга ја добијам и без да искористам џокер, макар и да трае процедурата подолго неколку дена како што кажа Калимеро, јас ќе бидам задоволен.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Според нашето досегашно искуство како адвокатска канцеларија која работи предмети со надомест на штети, Винер е многу далеку од најлошите осигурителни компании. Неколку пати сум го кажал моето мислење и рангирање, па да не се повторувам, али Винер си останува таму некаде горе во мојата листа, дури во последниве 6-7 месеци може да забележам и подобрување на квалитетот и брзината на решавање на штетите.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.