Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
I na LM aditivite pisuva turbo tested, no samiot izraz ne kazuva za rezultatite nisto. Ti dava eden pdf document i da vidis sto e testirano, tehnicki izrazi bez zaklucok. Kako se pokaza german oil?
Vo menjac i diff ne se postignuva golema temperatura taka da pretpostavuvam deka ne e problem da stavis aditiv. No sto ako rabotnata temperatura e 800 stepeni? MOS2 e poznat po toa sto oksidira i granulira na povisoki tempreraturi.DJidi da ne si mi pratil pogresen link za ceratec?
Јас при последната замена на масло ставив LM MoS2 масло. Во тој период колата ми трошеше доста масло. Скоро 1Л на 1000км. Но, цело време проблемот не беше до маслото или моторот туку до бош пумпата. Откако ја сменив не сум дотурил ни капка масло но ќе морам сега да го сменам бидејќи концентрацијата на LM маслото е променета со додавањето на други масла. Од адитиви сум користел LM Super Diesel Additive и LM Injector Cleaner (со директно вбризгување) потоа wynn's fuel injector cleaner, sonax и wurth. Драстични подобрувања не сум забележал но и ништо не се влошило. Можеби и немало проблем во моторот што би се отстранил со употребата на адитивите. Препорака од еден бош специјалист е wurth како бренд за адитиви. Што се однесува до cera-tecot незнам дали е подобро да се плати поскапо масло или да се користи овој адитив со маслото кое вообичаено се користи. Неговата цена мислам дека е 1200 ден. што на мотор кој користи 5л масло би дошло зголемување на цената на маслото за некои 240 ден. по литар. Ако во просек е маслото 500 ден. значи како да ставиш масло од 750 ден./л. А за таа цена мислам дека има квалитетни масла (пр.motul). Сепак јас не сум стручен во оваа област и би ги послушнал советите на поупатените.
Цитат: proff на 03 Февруари 2011, 10:38:59 amЈас при последната замена на масло ставив LM MoS2 масло. Во тој период колата ми трошеше доста масло. Скоро 1Л на 1000км. Но, цело време проблемот не беше до маслото или моторот туку до бош пумпата. Откако ја сменив не сум дотурил ни капка масло но ќе морам сега да го сменам бидејќи концентрацијата на LM маслото е променета со додавањето на други масла. Од адитиви сум користел LM Super Diesel Additive и LM Injector Cleaner (со директно вбризгување) потоа wynn's fuel injector cleaner, sonax и wurth. Драстични подобрувања не сум забележал но и ништо не се влошило. Можеби и немало проблем во моторот што би се отстранил со употребата на адитивите. Препорака од еден бош специјалист е wurth како бренд за адитиви. Што се однесува до cera-tecot незнам дали е подобро да се плати поскапо масло или да се користи овој адитив со маслото кое вообичаено се користи. Неговата цена мислам дека е 1200 ден. што на мотор кој користи 5л масло би дошло зголемување на цената на маслото за некои 240 ден. по литар. Ако во просек е маслото 500 ден. значи како да ставиш масло од 750 ден./л. А за таа цена мислам дека има квалитетни масла (пр.motul). Сепак јас не сум стручен во оваа област и би ги послушнал советите на поупатените.@proffа што кола имаш ако не е тајна, бидејки стариот мој го има сеуште истиот проблем со неговата Фелиција 1,9 дизел (скоро 1л на 1000 км) со мотор од VW Polo, ниту т.н. полуремонт (ремонт без менување на клипови) не му симна потрошувачка на масло. Страшни нервози си има човекот , инаку колата и нова кога беше си трошеше околу 300 грама на 1000км ама сеа веќе е многу.
Цитат: AllMightyMe на 04 Февруари 2011, 11:26:59 amЦитат: proff на 03 Февруари 2011, 10:38:59 amЈас при последната замена на масло ставив LM MoS2 масло. Во тој период колата ми трошеше доста масло. Скоро 1Л на 1000км. Но, цело време проблемот не беше до маслото или моторот туку до бош пумпата. Откако ја сменив не сум дотурил ни капка масло но ќе морам сега да го сменам бидејќи концентрацијата на LM маслото е променета со додавањето на други масла. Од адитиви сум користел LM Super Diesel Additive и LM Injector Cleaner (со директно вбризгување) потоа wynn's fuel injector cleaner, sonax и wurth. Драстични подобрувања не сум забележал но и ништо не се влошило. Можеби и немало проблем во моторот што би се отстранил со употребата на адитивите. Препорака од еден бош специјалист е wurth како бренд за адитиви. Што се однесува до cera-tecot незнам дали е подобро да се плати поскапо масло или да се користи овој адитив со маслото кое вообичаено се користи. Неговата цена мислам дека е 1200 ден. што на мотор кој користи 5л масло би дошло зголемување на цената на маслото за некои 240 ден. по литар. Ако во просек е маслото 500 ден. значи како да ставиш масло од 750 ден./л. А за таа цена мислам дека има квалитетни масла (пр.motul). Сепак јас не сум стручен во оваа област и би ги послушнал советите на поупатените.@proffа што кола имаш ако не е тајна, бидејки стариот мој го има сеуште истиот проблем со неговата Фелиција 1,9 дизел (скоро 1л на 1000 км) со мотор од VW Polo, ниту т.н. полуремонт (ремонт без менување на клипови) не му симна потрошувачка на масло. Страшни нервози си има човекот , инаку колата и нова кога беше си трошеше околу 300 грама на 1000км ама сеа веќе е многу.neka ne vlozuva ni denar vo skodilakot. Site 1.9 D Felicii bea isporacani so tretoklasni motori, site trosea maslo od novi i imaa problemi so palenje posle kratko vreme (50.000km)
Mozno e, no treba celata elektricna installacija od TDI da se prefrli vo Felicija, a toa ne e mal zafat. Motorot treba da se vgradi komplet so menuvac i set lamela i drzaci za motor, anlaser i verojatno alternator. Skapa investicija.