Автор Тема: Aдитиви за масло  (Прочитано 29522 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #60 на: 15 Март 2011, 20:19:20 pm »
Јас користам Елф 10-40 во Опел Кадетт 1,1 од 1967 година. Пред тоа Лубекс имаше и малце чадеше сино. Сега не чади од аупух ич. Ама друг проблем имам пак со него.

Маршер, дали имаш искуство со отварање на 40+ години стари мотори од Опел? Како на пример мојот од 1967 година?
Имам, многу е тешко за квалитетни делови, 90% се фалш.Пред 3 години работев едно малку помладо кадетче и морав да го затворам со тоа шо имаше.Го вози еден чича од 70 години и веројатно до сега од тогаш има поминато дури 2000км, така да добро се држи. Мислам дека кадетчето ќе издржи повеќе од чичото.
« Последно менување: 15 Март 2011, 20:23:37 pm marsher »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #61 на: 15 Март 2011, 20:20:53 pm »
Јас користам Елф 10-40 во Опел Кадетт 1,1 од 1967 година. Пред тоа Лубекс имаше и малце чадеше сино. Сега не чади од аупух ич. Ама друг проблем имам пак со него.

Маршер, дали имаш искуство со отварање на 40+ години стари мотори од Опел? Како на пример мојот од 1967 година?
Имам, многу е тешко за квалитетни делови, 90% се фуш.
Па боље фуш него ќуш. Имам намера маста уште да му ја вадам. Ај ќе дојдам да го видиш и да видиме што треба да го средам малце.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #62 на: 15 Март 2011, 20:25:45 pm »
Ајде, имам видено едно од Егеец шо живее во Грчка, имаше поминато 900000км, со прва боја.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #63 на: 15 Март 2011, 20:31:12 pm »
Ајде, имам видено едно од Егеец шо живее во Грчка, имаше поминато 900000км, со прва боја.
Хаха, јас бојата ја сменив 2000-та (првата) на поминати 340.000. Тогаш се скина сајлата од мењачот за километражата и брзиномерот и од тогаш немам идеја колку има поминато. како и да е Опел мотор треба да е прва лекција за сите што сакаат автомобили да произведуваат (како на пример Чери)

Отсутен DukeMk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
  • Renault Clio 1.5 dci
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #64 на: 17 Март 2011, 22:48:29 pm »
Само квалитетно моторно масло и пред сменување,во старото масло ставам адитив за прочистување.Ги има по бензинските станици од програмата на Sonax,Wurth ili Liqui Moly.
http://www.atomem.com.mk/website/detali.asp?ID=9&Product=46
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/e_2657.html
http://www.wurth.co.uk/product-0893558.php

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #65 на: 14 Мај 2011, 12:44:27 pm »
Јас се префрлив од Total quartz 10-40  на Liquy Moli MoS2 10-40,за разликата да не зборувам,далеку поквалитетно масло,потрошувачката се намали,потивка работа на моторот и со оглед на тоа дека колата ретко ја возам,и кога ја возам тоа е на многу кратка релација,повеќе не се ствара емулзија на чепот за сипање масло,со Тоталот тоа секогаш се појавуваше и морав маслото да го менувам секоја година иако годишно не поминувам 500км со тоа масло,имам службено возило кое ми е дури и приватно бидеќи таква е нашата работа што не се знае во кое време може да затреба службената,и си ја возам само неа,редовно користам и адитив за прочистување на инжекторите.

Отсутен snail

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #66 на: 17 Мај 2011, 03:08:21 am »
Мала помош! Имам добиено од шурата Saxo 1.4 SX кое добро го има очуван, но има бајаги поминато (175.000). Моторчето убаво му влече. Проблемот е што над 110 km/h малку РИКА моторот и е прегласен. Некој адитив можеби би помогнал во овој случај, некој совет?
Fast as death!

Отсутен snail

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #67 на: 17 Мај 2011, 03:30:19 am »
P.S: Конкретно мислев на адитив (ако тоа воопшто е адитив) од типот на МИЛЕДА, што се лепи за моторот и намалува триење. Извинете на корекција. Иначе јасно е дека се работи за бензинец.
Fast as death!

Отсутен snail

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #68 на: 17 Мај 2011, 13:01:12 pm »
МИЛАДА се викаше ... :]
Fast as death!

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #69 на: 17 Мај 2011, 13:08:00 pm »
Здраво snail  :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #70 на: 17 Мај 2011, 13:21:48 pm »
MIslam deka toj oooodamna ne se proizveduva. Liqui molly ceratec stavi si!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен snail

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #71 на: 17 Мај 2011, 17:05:11 pm »
Фала многу :)
Fast as death!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #72 на: 17 Мај 2011, 17:19:51 pm »
ceratec не е за шуплините во    цилиндерот (ајнзас) ?
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #73 на: 17 Мај 2011, 17:39:33 pm »
а како го замислуваш бе ти тоа Јовче :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Aдитиви за масло
« Одговори #74 на: 17 Мај 2011, 19:59:33 pm »
ceratec не е за шуплините во    цилиндерот (ајнзас) ?
Aјнзасот не е шуплина. Се мисли на ситните шуплини во структурата на материјалот, која ја имаат и суперисполираните површини.