Автор Тема: VW 2.2 TDI  (Прочитано 10407 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #30 на: 30 Јануари 2016, 20:14:32 pm »
Sigurno mene nema da mi stavat motor nov netestiran i ne sertificiran i vikaat eve trpe vozi po 50000 godisno posle ke ti ja kupime kolata malce ke izgubis.
Jasno deka gi stavàt ako mozat vo  postari sasii i gi vozat test inzinjeri.
Нема. Ги бираат муштериите, не може секој да вози вакво возило.

Нормално, самите инженери возат такви возила. Јас мислам дека „муштериите“ се луѓе од доверба и често вработени во самите компании или во контракторите. Сигурно нема да отидам јас да побарам да купам такво возило па да давам информации на конкуренција и слично.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #31 на: 30 Јануари 2016, 20:28:47 pm »
Baska odrzuvanjeto. Daj mi termostat za 2.2 vw????
Ili ides na odmor u Grcka i ti se rasipe pa odi popravigo.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #32 на: 30 Јануари 2016, 20:32:16 pm »
За во грчка ќе си имаш друга кола. Оваа ти е службена, ја возиш како дел од задачите. :)
Ти размислуваш од комерцијален аспект, а треба од технички аспект.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #33 на: 30 Јануари 2016, 20:36:35 pm »
Baska odrzuvanjeto. Daj mi termostat za 2.2 vw????
Ili ides na odmor u Grcka i ti se rasipe pa odi popravigo.

Трпе во кој свет живееш ти? Имаш ли излезено од градчето твое?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #34 на: 30 Јануари 2016, 23:09:59 pm »
За во грчка ќе си имаш друга кола. Оваа ти е службена, ја возиш како дел од задачите. :)
Ти размислуваш од комерцијален аспект, а треба од технички аспект.

Тврди дека приватно лице го вози моторов во ауди тт. У полусопственост онакога на браќа ќе им купат една кола.


Моторот е вграден во актуелното ТТ кватро.  Автомобилот е во полу-сопственост на еден човек, кој мора да минува голема километража годишно (50.000км) на свој трошок и да дава редовен фидбек во фабриката за сите проблеми. После 2-3 години VW ќе го откупи автомобилот за цена која тие сметаат дека е фер, цената однапред е позната, споственикот знае колку ќе изгуби уште од старт. Јас се знам со човекот што го поседува аудито. Се возевме на аутобанот, ~9 секунди до 100, не пробавме максимаљка. Просечна потрошувачка беше околу 7.5. Аудито има 19ки и два модуса на работа на суспензијата, спорт и комфорт. Во спорт колата нема убава вожња дури и на германските патишта, а на комфор е тамам.




 

Абе Лошко прочитај што си пишал ..... Полу споственост, после две-години ќе му го купат.... тресење глупости у полуспоствености тестираат мотори. ????
Лошко на што дрога си бре да му ... дај навака и ние да пробаме.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #35 на: 31 Јануари 2016, 09:43:41 am »
Ах Трпе, тебе не ти фали дрога. Тебе ти фали даска.

Се е убаво напишано. Човекот ја купува колата, но не е целосно негова, затоа што поптипува договор со фирмата, по 3 години ќе му ја откупат. Не смее да ја продаде на трето лице, не смее да ја сервисира кај Стојче од Маџари кога ќе му се расипе термостатот.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #36 на: 31 Јануари 2016, 09:52:07 am »
Toa nema nikakva logika.
Deka mi fali nekoja daska mi fali, tebe cel plafon ti fali :).



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #37 на: 31 Јануари 2016, 11:40:03 am »
Picture or it didn't happen. :)

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #38 на: 31 Јануари 2016, 13:41:36 pm »
Колку што знам , вакви податоци човекот не смеел да споделува , потоа кој е неговиот ќар во ситуацијава ? ништо не му е платено , мора да проаѓа > 50к км + на свој трошок и бонус : на крај му ја откупуваат според нивна цена..Прекрасно нешто :) Или веќе кога почна , сподели го секое инфо што го имаш + слика некоја , или продај му од дрогата на Трпе.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #39 на: 31 Јануари 2016, 14:18:26 pm »
Интересна информација, ама и мене не ми е логично тоа со сопственоста.

Пологично е колата да припаѓа на производителот.

Ама па може постои и некое друго логично објаснување на 50/50 сопственоста...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #40 на: 31 Јануари 2016, 19:59:35 pm »
Може кључ темава :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #41 на: 31 Јануари 2016, 20:08:58 pm »
Па добро, не мора толку напињање, на крај краева не е ебитно чива е колата и какви се во детали договорите. Битно ете, постои таква пракса да се тестираат мотори и други делови во разни шасии. Од истиот тој 2.2 мотори може има уште 10 повеќе или помалку различни прототипови во различни шасии што се тестираат.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #42 на: 31 Јануари 2016, 20:15:40 pm »
Не не, чекај малку експертите без возачко искуство да ти кажат дека иако ништо незнаат и прв пат слушаат ништо им нема логика и сигурно е лага, дека сопственикот не смеел ништо да ми каже затоа што било војна тајна, како сопственикот не бил во ќар оти морал многу да вози. Затвори темата Зеро, нека си тера рекла казала и убави мачиња. Или остави ја уште 5-6 дена, ќе падне уште некој бисер.  Уствари доволно се, затвори и бриши.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #43 на: 31 Јануари 2016, 21:27:45 pm »
Јас колку што знам, вакви некои слични тестирања се прават. Колку што знам, обично се инженери вработени кај производителите што работат на долгорочно тестирање (не само во лабораториски услови). Од мои извори можам да потврдам дека моторот за еден доста популарен европски хот хеч е баш вака тестиран во цивилни изведби на возилото, albeit од страна на инженери што работеле на него. Моторот сместен во обична верзија од колата, и се користи као службена/приватна најмалку една година.

Останува да се стрпиме, да видиме дали за година-две VW ќе пушти 2.2-литарски TDI во промет. Ако пуштат, ондак со сигурност знаеме дека Лошко бил во право.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #44 на: 31 Јануари 2016, 21:40:45 pm »

Останува да се стрпиме, да видиме дали за година-две VW ќе пушти 2.2-литарски TDI во промет. Ако пуштат, ондак со сигурност знаеме дека Лошко бил во право.
И да го пуштат сигурно нема да биде со перформансите кои ги кажува.