Автор Тема: VW 2.2 TDI  (Прочитано 10118 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #15 на: 29 Јануари 2016, 23:35:21 pm »
Ne mi e jasno kako moze taa kola da dobie atest da se vozi.
Eve motorot ne e vgraden vo niedna kola znaci sertifikat i homologacija nema.
Baska na privatno lice?
Tesko ovaa rabota vo Germanija, da e tuka moze  od hilikopter da stavat.
Losko da ne pravis ti prazni muabeti tuka?

Ах бре. Затоа ли си трошам времето на форумов? Вака VW ги тестира новите мотори во реална употреба, години пред да се вградат во сериско производство. Пуштени се стотина вакви возила да возат, цело време се собираат информации од експлоатацијата во реални услови. На крај ги расклопуваат колите и моторите до најмало штрафче и прават анализа.
Од каде ти текна идејата дека не може АТЕСТ да добие? По која црна логика, возило склопено во фабрика да не може да се регистрира???

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #16 на: 29 Јануари 2016, 23:37:23 pm »
Кузнај и даунгрејдот на што се должи, пошто актуелниот дизељ има повеќе од задоволителни (и подобри) перформанси од на Лошко тестираниов и има потрошња како дизел, а не бензинец

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Каков даунгрејд? Што потрошувачката?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #17 на: 29 Јануари 2016, 23:52:31 pm »
Моторот е вграден во актуелното ТТ кватро. Се возевме на аутобанот, ~9 секунди до 100, не пробавме максимаљка. Просечна потрошувачка беше околу 7.5. Аудито има 19ки и два модуса на работа на суспензијата, спорт и комфорт. Во спорт колата нема убава вожња дури и на германските патишта, а на комфор е тамам.

^ Ова треба да е 2.2 би-турбо.

Ова е 2.0 њ-турбо:



разлика од 2 секунди во забрзување, ај потрошувачката нема потреба да ја дискутираме

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #18 на: 29 Јануари 2016, 23:58:14 pm »
Знам дека бројките од вожњата не беа импресивни, затоа и ги напоменав. Му реков дека колата не се однесува како да има 220кс, дискретно. Во одбрана на аудито, беше 37 степени,  пуштена клима и кватро. Мене ми остави вчечаток као да има 160-180кс. Потрошувачката од 7.5 е многу добра знаејќи го стилот со кој се вози колава.

Што ќе прават со 2.0 ако го воведат 2.2? Уште едно раздрмување на лајнапот ќе следува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #19 на: 30 Јануари 2016, 00:22:22 am »
2.0 би требало да биде/остане бестселерот.
Во понуда ќе имаат 3 мотори 1.5, 2.0 и 2.2.
1.5 ќе биде буџетарска, односно ентри левел понуда на дизел мотор.
За да се зголеми потрошувачката на 2.0 ќе го воведат 2.2 кој нормално ќе биде поскап, а 2.0 ќе биде тука некаде као ај уште неколку евра ми фалат за од 1.5 до 2.0, а 2.2 ми е многу скап.

Сличен принцип на наметнување големина има секаде во индустријата. Психологија кај купувачот. Имаш аЈФон/Самсунг на кој ќему залепиш цена од ххх евра и звучи безобразно скапо. Но на истиот модел ќе направиш и модел + кој ќе биде хххх евра и одма овој другиот не е толку скап :)

Ја бар така резонирам, може не сум во право.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #20 на: 30 Јануари 2016, 00:33:19 am »
Секако, но VW во последниве години многу штеди. Ќе ги укинат 1.2, 1.4 и 1.6, со еден нов 1.5. 
2.0 и 2.2 се многу блиску еден до друг. 2.0 мора да остане затоа што таа кубикажа е граница за данок во многу земји и конкуренцијата го има.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #21 на: 30 Јануари 2016, 01:53:54 am »
Ne mi e jasno kako moze taa kola da dobie atest da se vozi.
Eve motorot ne e vgraden vo niedna kola znaci sertifikat i homologacija nema.
Baska na privatno lice?
Tesko ovaa rabota vo Germanija, da e tuka moze  od hilikopter da stavat.
Losko da ne pravis ti prazni muabeti tuka?

Ах бре. Затоа ли си трошам времето на форумов? Вака VW ги тестира новите мотори во реална употреба, години пред да се вградат во сериско производство. Пуштени се стотина вакви возила да возат, цело време се собираат информации од експлоатацијата во реални услови. На крај ги расклопуваат колите и моторите до најмало штрафче и прават анализа.
Од каде ти текна идејата дека не може АТЕСТ да добие? По која црна логика, возило склопено во фабрика да не може да се регистрира???
Nezam tebe koja ti e poentata na muabetov ali sum siguren deka vw ne pravat taka, ne samo od legalni pricini tuku i od tehnicki.
Si teras majtap nekoj ti :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #22 на: 30 Јануари 2016, 08:54:26 am »
'Не знам ништо, ама сигурен сум'. Блазе си ти.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #23 на: 30 Јануари 2016, 09:14:13 am »
Losko nemoj so takvi stavovi....
Znes deka sum u pravo ali sakas ti da se nategas i da mavas glava vo  dzid.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #24 на: 30 Јануари 2016, 09:53:10 am »
Nezam tebe koja ti e poentata na muabetov ali sum siguren deka vw ne pravat taka, ne samo od legalni pricini tuku i od tehnicki.
Si teras majtap nekoj ti :)

Па не баш. И јас имам слични информации, не е само VW.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #25 на: 30 Јануари 2016, 09:56:17 am »
Јас не знаев дека вака се тестира, но видов со свои очи. Решив да споделам со вас, драгите форумаши, една ваква интересна вест од автомобилизмот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #26 на: 30 Јануари 2016, 09:59:19 am »
Јас знаев дека така се тестира, што не ме праша мене? :)
Башка се дискутираше тука за 2.3 екобуст моторот дека се тестира во постарите модели  уште пред да биде објавено било што за него.
Во америка во v6 и v8 ерата се тестирале i4 мотори со турбо.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #27 на: 30 Јануари 2016, 10:25:04 am »
Sigurno mene nema da mi stavat motor nov netestiran i ne sertificiran i vikaat eve trpe vozi po 50000 godisno posle ke ti ja kupime kolata malce ke izgubis.
Jasno deka gi stavàt ako mozat vo  postari sasii i gi vozat test inzinjeri.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #28 на: 30 Јануари 2016, 10:45:36 am »
Чудни ми се и мене бројкиве...
Веќе имаат 2.0 битурбо од 240 коња кој во пасат иде за 6.1 сек. до 100.

Можеби овој ќе го направат 280-300 коња и ќе ги замени 3.0 и сличните дизели...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #29 на: 30 Јануари 2016, 18:23:50 pm »
Sigurno mene nema da mi stavat motor nov netestiran i ne sertificiran i vikaat eve trpe vozi po 50000 godisno posle ke ti ja kupime kolata malce ke izgubis.
Jasno deka gi stavàt ako mozat vo  postari sasii i gi vozat test inzinjeri.
Нема. Ги бираат муштериите, не може секој да вози вакво возило.


Чудни ми се и мене бројкиве...
Веќе имаат 2.0 битурбо од 240 коња кој во пасат иде за 6.1 сек. до 100.

Можеби овој ќе го направат 280-300 коња и ќе ги замени 3.0 и сличните дизели...

2.0 има и во верзии од 120,136,143,150,170,180... Тој од 240 е преисофорсирани и кошта како уште еден Пасат. 170-250кс би бил рангот на 2.2.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need