2.0 би требало да биде/остане бестселерот.
Во понуда ќе имаат 3 мотори 1.5, 2.0 и 2.2.
1.5 ќе биде буџетарска, односно ентри левел понуда на дизел мотор.
За да се зголеми потрошувачката на 2.0 ќе го воведат 2.2 кој нормално ќе биде поскап, а 2.0 ќе биде тука некаде као ај уште неколку евра ми фалат за од 1.5 до 2.0, а 2.2 ми е многу скап.
Сличен принцип на наметнување големина има секаде во индустријата. Психологија кај купувачот. Имаш аЈФон/Самсунг на кој ќему залепиш цена од ххх евра и звучи безобразно скапо. Но на истиот модел ќе направиш и модел + кој ќе биде хххх евра и одма овој другиот не е толку скап
Ја бар така резонирам, може не сум во право.