Автор Тема: VW 2.2 TDI  (Прочитано 10418 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
VW 2.2 TDI
« на: 27 Јануари 2016, 23:30:13 pm »
Во последна фаза на тестирање е. Ќе излезе во сериско најверојатно наредната година. 4 цилиндри, Common rail, битурбо со 220кс. Го тестирав прототипот од овој мотор во Германија во Ауди ТТ, воопшто не сум импресиониран. На ниски вртежи нема никаква рафинираност, ниту звукот е убав. Работата на моторот на ниски најмногу ме потсети на 1.6 HDI 8V. На високи вртежи повторно нема никаква драма. Воопшто не верувам во деклариранта моќност, мене ми делуваше како да има 160кс, му беа потребни околу 8-9 секунди до 100кмх.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #1 на: 28 Јануари 2016, 00:06:54 am »
Па прототип е, така го имаТ направено за да не се убиеш а и заради глобални причини, рецимо ко ќе го нагазиш, толку многу торк има што ја пореметува ротацијата на земјата окулу сонцето и окулу нашата галаксија. Може да настане вечна зима со температури од 2-3 келвина, па после ќе морате сите зимски гуми да купувате. Некои велат, толку е уствари рафиниран што сам себе рафинерија си е.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #2 на: 28 Јануари 2016, 08:18:03 am »
Тамам направија 1.5 и 2.0 тди мотори и ги исфрлија сите останати, како ли ќе го вметнат 2.2 сега? Нема потреба за 2.2 при 2.0, посебно што веќе има 2.0 битурбо 240кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #3 на: 28 Јануари 2016, 08:30:47 am »
2.2 битурбо да не е заменски за 3.0?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #4 на: 28 Јануари 2016, 08:45:32 am »
Неможе 4 цилиндри да заменат 6. Дури и да се помоќни и поекономични, никогаш нема четвртак да звучи како шестак. Четвртакот е за економија, шестакот за уживање:





Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #5 на: 28 Јануари 2016, 08:47:52 am »
BMW ги заменуваат 6таците веќе долго време со четвртасти.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #6 на: 28 Јануари 2016, 08:52:32 am »
BMW станува хундаи бездушна косилица. Германците се претераа со штедење.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #7 на: 28 Јануари 2016, 08:55:46 am »
Не не. Ако. Само нека ги намалуваат моторите. Нека оставаат место за електромотори, батерии и керс системи.
Многу сакам да видам BMW тројка со 900 кубика турбо трицилиндраш закачен на едно тркало само, ни менувач ни диференцијал. А под хауба огромна батерија и 4 електро мотори. Тоооо мајсторе, тоа треба денес и тоа очајно.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #8 на: 28 Јануари 2016, 11:45:19 am »
2.2 TDI? Што не ќе им истекне ...

Не не. Ако. Само нека ги намалуваат моторите. Нека оставаат место за електромотори, батерии и керс системи.
Многу сакам да видам BMW тројка со 900 кубика турбо трицилиндраш закачен на едно тркало само, ни менувач ни диференцијал. А под хауба огромна батерија и 4 електро мотори. Тоооо мајсторе, тоа треба денес и тоа очајно.



25 kW 647 cc, two-cylinder

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #9 на: 28 Јануари 2016, 15:07:57 pm »
Не не. Ако. Само нека ги намалуваат моторите. Нека оставаат место за електромотори, батерии и керс системи.
Многу сакам да видам BMW тројка со 900 кубика турбо трицилиндраш закачен на едно тркало само, ни менувач ни диференцијал. А под хауба огромна батерија и 4 електро мотори. Тоооо мајсторе, тоа треба денес и тоа очајно.

Јас би 330Д на старо.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #10 на: 28 Јануари 2016, 15:25:23 pm »
Секако!  ;)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #11 на: 28 Јануари 2016, 16:59:27 pm »
Го тестирав прототипот од овој мотор во Германија во Ауди ТТ, воопшто не сум импресиониран.

Како, зошто, кажи ни нешто повеќе за ова. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #12 на: 28 Јануари 2016, 17:35:33 pm »
Моторот е вграден во актуелното ТТ кватро.  Автомобилот е во полу-сопственост на еден човек, кој мора да минува голема километража годишно (50.000км) на свој трошок и да дава редовен фидбек во фабриката за сите проблеми. После 2-3 години VW ќе го откупи автомобилот за цена која тие сметаат дека е фер, цената однапред е позната, споственикот знае колку ќе изгуби уште од старт. Јас се знам со човекот што го поседува аудито. Се возевме на аутобанот, ~9 секунди до 100, не пробавме максимаљка. Просечна потрошувачка беше околу 7.5. Аудито има 19ки и два модуса на работа на суспензијата, спорт и комфорт. Во спорт колата нема убава вожња дури и на германските патишта, а на комфор е тамам.



 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #13 на: 29 Јануари 2016, 22:59:27 pm »
Ne mi e jasno kako moze taa kola da dobie atest da se vozi.
Eve motorot ne e vgraden vo niedna kola znaci sertifikat i homologacija nema.
Baska na privatno lice?
Tesko ovaa rabota vo Germanija, da e tuka moze  od hilikopter da stavat.
Losko da ne pravis ti prazni muabeti tuka?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: VW 2.2 TDI
« Одговори #14 на: 29 Јануари 2016, 23:12:39 pm »
Кузнај и даунгрејдот на што се должи, пошто актуелниот дизељ има повеќе од задоволителни (и подобри) перформанси од на Лошко тестираниов и има потрошња како дизел, а не бензинец