Автор Тема: Citroen C4 Coupe 1.4 16V  (Прочитано 17188 пати)

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #45 на: 17 Јануари 2016, 21:18:17 pm »
Ne mislev takvo brisenje na greska preku dijagnostika, tuku brisenje na na podatokot za greskata od ecuto da nepostoi i da ne ti javuva check engine eve na primer vise vo tvoeto ecu ne postoi greska p0171.
Inace mapite  se tie ednas pisani i kolata si raboti po niv a razni limiteri i 'podmapi' gi diktiraat granicite.
Како што знам, мапата може да се адаптира спрема начинот на возење за да дојде до оптимална смеса на воздух / гориво. Е сега колата што се навикнала на плинските вбризгалки кој се врзани на бензински, дошло до пореметување на оптималните вредности.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #46 на: 17 Јануари 2016, 21:31:44 pm »
Како и да е колата ти ја средил и со здравје да си ја тераш. Приказната за мапата не држи вода, што и да направил нејќе да каже :) секако тоа си е негово право и јас не би кажал

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #47 на: 17 Јануари 2016, 21:38:56 pm »
Moze i da editiram mapa gi prosril ili gi namalil oskite itn itn

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #48 на: 17 Јануари 2016, 21:46:43 pm »
Како и да е колата ти ја средил и со здравје да си ја тераш. Приказната за мапата не држи вода, што и да направил нејќе да каже :) секако тоа си е негово право и јас не би кажал
Симптомите на возење на бензин беа: трокирање / тресење под мала гас на ладно / топло, гушење а некогаш и пукање кога и да се даде нагло гас, гушење и губиток на снага од под 1000 до 3000 обртаи, над 3000 обртаи никакви проблеми.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #49 на: 17 Јануари 2016, 22:44:03 pm »
Еве да фрлам малку масло во оганот. Вака вели фабричката сервисна документација за 166-ката:

Цитат

System self-adaptation
The control unit has a self-adaptation function which recognizes changes in the engine which occur as a result of bedding-in and ageing processes of both components and the engine itself.

These changes are stored in the form of modifications to the basic mapping, and their purpose is to adapt the operation of the system to the gradual alterations in the engine and components compared with their characteristics when new.

This self-adaptation function also makes it possible to even out inevitable differences (due to production tolerances) in any replaced components.

From the exhaust gas analysis, the control unit changes the basic mapping in relation to the original characteristics of the new engine

The self-adaptation parameters are not cancelled if the battery is disconnected.


Ова го имаат сите понови ECU-а. Не знам „французиве“ какви се, ама генерално, сите имаат селф адаптејшн.
Можно е (го имам слушнато и од други луѓе), дека поради лоша плинска мапа, селф адаптешн процесот си „одработил“ според условине погоре, па не сака да се врати у нормала. Џаст сеин...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #50 на: 18 Јануари 2016, 09:44:50 am »
Знам дека со дијагностика кај овој тип на компјутер има да се ресетира селф аџастингот.

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #51 на: 18 Јануари 2016, 11:08:01 am »
Знам дека со дијагностика кај овој тип на компјутер има да се ресетира селф аџастингот.
Може и тоа да е, ама ако беше тоа ќе беше завршено за 1 ден. Колата беше кај него 5 дена. ECU-то беше извадено, имаше 100 омски отпорник врзано на главниот чип за да може да влезе во boot mode, а од тука натака што правел е мистерија :)

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #52 на: 20 Јануари 2016, 20:06:18 pm »
Денеска ја оставив колата на сервис.

- 126.000км, промена на ламела и уље у мотор (Motul)


Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #53 на: 21 Јануари 2016, 01:03:16 am »
Малце едитинг

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #54 на: 21 Јануари 2016, 08:29:07 am »
Мерак Цечетворче.

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #55 на: 31 Јануари 2016, 00:30:37 am »
фотки од пред некој ден, тест возење после сервис.

промена на ламела, уље и филтер во https://www.facebook.com/team.auto.mk

ламела valeo: 7950 ден
уље motul 10w40 3.6 литри: 1440 ден
филтер: 350 ден

работна рака: 3500 ден

гратис: гланцање на моторот - no picture sorry :(






Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #56 на: 31 Јануари 2016, 08:41:41 am »
set lamela, potisna i druk lager 7950?dali e tvrd kumplugot sega?

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #57 на: 31 Јануари 2016, 11:41:09 am »
set lamela, potisna i druk lager 7950?dali e tvrd kumplugot sega?
искрено, кумплугот е многу помек за стискање, ама ја прифаќа силата многу порано. претходно трансферот на сила се вршеше скроз кога беше подигната педалата а кога се мењаше брзина поагресивно знаеше и да проклиза.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #58 на: 31 Јануари 2016, 13:21:24 pm »
set lamela, potisna i druk lager 7950?dali e tvrd kumplugot sega?
искрено, кумплугот е многу помек за стискање, ама ја прифаќа силата многу порано. претходно трансферот на сила се вршеше скроз кога беше подигната педалата а кога се мењаше брзина поагресивно знаеше и да проклиза.
cenata za komplet set e?

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #59 на: 31 Јануари 2016, 21:26:19 pm »
set lamela, potisna i druk lager 7950?dali e tvrd kumplugot sega?
искрено, кумплугот е многу помек за стискање, ама ја прифаќа силата многу порано. претходно трансферот на сила се вршеше скроз кога беше подигната педалата а кога се мењаше брзина поагресивно знаеше и да проклиза.

Така треба да биде, кога е кумплунгот под средината е добар, кога е над средина веќе спремај се за нов сет  кумплунг.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.