Автор Тема: Citroen C4 Coupe 1.4 16V  (Прочитано 17201 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #30 на: 16 Јануари 2016, 02:00:42 am »
Купечки или правени по нарачка?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #31 на: 16 Јануари 2016, 11:33:06 am »
Problemot so plinot e tocno kako sto ti e bilo opisano, ecuto na motorot ti se naucil na novata smesa gorivo / vozduh ( koga vozis na plin motorot i negovite sensori neznaat deka vozis na plin ) i bidejki benzinskiot ecu se naviknuva na novite paramtri i soodno gorivo / benz koga ke ja prebacis kolata na benzin raboti po parametrite promeneti vo vremenskiot interval koga si vozel na plin, i potoa so losa benzinska mapa motorot dava pogresno kolicestvo gorivo na kolicestvo vozduh i tuka nastanuva problemot...

Super cim si go sredil plinot, dobro e sto si bil uporen :-)

3 години проблемот го барав на друго место. P0171 Fuel Trim Bank 1 беше единствениот ерор што ми го даваше дијагноза и + на шал таблата Anti Pollution Faulty. За жал овој ерор код е поврзан и со ламбда сонда, егр вентил, неисправни свеќици, клапна итн итн, па така еден по еден дел се проверуваше и тестираше.

Случајно налетав на овој Никола од биос тјунинг и ептен ми беше чудно коа ми рече дека ќе го среди проблемот, пошто пред тоа 10 мајстори истото го имаа кажано. Ми кажа дека со 100% сигурност ќе биде решено и ќе ме чини 140 евра.

После неговата интервенција, колата се однесе на плинар кој утврди дека плинот е тој што ги прави проблемите, и доколку сакам колата да ми работи како што треба, потребно е нов плински систем + 350 евра :)

Значи 3 години и 500 евра помалце, среќен човек сум сега!



А што направи Никола што ти го реши проблемот?

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг:
« Одговори #32 на: 16 Јануари 2016, 11:52:54 am »
Веле купечки H&R spacers по модел и мотор на возило со дополнителни штрафови за истите.
Не би импровизирал кога е тркало во прашање.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #33 на: 16 Јануари 2016, 14:13:02 pm »
Веле купечки H&R spacers по модел и мотор на возило со дополнителни штрафови за истите.
Не би импровизирал кога е тркало во прашање.

Егзекли.

Не е исто 15 или 25 мм од H&R, и од мајстор у Драчево.

Јас кога гледав H&R за Лансерот, солидна цена имаа дистанцерите (чинам преку 300 долари, малтене колку спиралите). Не би имал комплетна доверба во тоа дека некој за (карикирам) 100ина евра ќе ми изработи дистанцери со ист квалитет и ќе ми гарантира за нив.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #34 на: 16 Јануари 2016, 14:49:44 pm »
Абе дистанцери не се нешто посебно комплицирана работа - али сепак, квалитетот си кошта.

Иначе да, раширената трага влијае на долговечноста на подвозјето, ама тоа е цената што сме спремни да ја платиме.

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #35 на: 17 Јануари 2016, 18:18:04 pm »
Веле купечки H&R spacers по модел и мотор на возило со дополнителни штрафови за истите.
Не би импровизирал кога е тркало во прашање.

Егзекли.

Не е исто 15 или 25 мм од H&R, и од мајстор у Драчево.

Јас кога гледав H&R за Лансерот, солидна цена имаа дистанцерите (чинам преку 300 долари, малтене колку спиралите). Не би имал комплетна доверба во тоа дека некој за (карикирам) 100ина евра ќе ми изработи дистанцери со ист квалитет и ќе ми гарантира за нив.

Мајсторот од драчево е препорачан со високи оценки. Има направено над 100 пара дистанцери без никакви поплаки од муштерии. Цената му е од 1300 до 1500 денари по дистанцер, плус јас да си го платам материјалот.

Од Ebay цените се движат од 8.000 до 12.000 за 4 дистанцери од 15 до 20 мм.

Инаку и тие од Ebay се од алиминиум, само што некој се анодизирани и малце поскапи. Нема посебна филозофија у производство на такви делови се додека имаш добра машина. Мајсторот од драчево обработувал и правел радилици во неговата радионица, така да дистанцери мислам дека би му биле лесна задача :)
« Последно менување: 17 Јануари 2016, 18:38:25 pm Lambda »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #36 на: 17 Јануари 2016, 18:35:44 pm »
Ок,

Ти си знаеш...

Ја би те советувал убаво да се информираш, да не си напраиш беља на подвозје.

Си го испунил ова :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #37 на: 17 Јануари 2016, 18:45:13 pm »
Ако е квалитетен алуминиум и ако се направени со центар нема да имаш никаков проблем особено што 15мм се штрафат директ во фабричките дупки. Гледај квалитетни штрафови да ставиш пошто фабричките нема да ти фатат. Знам за кој мајстор збориш, така да немаш гајле :)

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #38 на: 17 Јануари 2016, 18:56:36 pm »
Problemot so plinot e tocno kako sto ti e bilo opisano, ecuto na motorot ti se naucil na novata smesa gorivo / vozduh ( koga vozis na plin motorot i negovite sensori neznaat deka vozis na plin ) i bidejki benzinskiot ecu se naviknuva na novite paramtri i soodno gorivo / benz koga ke ja prebacis kolata na benzin raboti po parametrite promeneti vo vremenskiot interval koga si vozel na plin, i potoa so losa benzinska mapa motorot dava pogresno kolicestvo gorivo na kolicestvo vozduh i tuka nastanuva problemot...

Super cim si go sredil plinot, dobro e sto si bil uporen :-)

3 години проблемот го барав на друго место. P0171 Fuel Trim Bank 1 беше единствениот ерор што ми го даваше дијагноза и + на шал таблата Anti Pollution Faulty. За жал овој ерор код е поврзан и со ламбда сонда, егр вентил, неисправни свеќици, клапна итн итн, па така еден по еден дел се проверуваше и тестираше.

Случајно налетав на овој Никола од биос тјунинг и ептен ми беше чудно коа ми рече дека ќе го среди проблемот, пошто пред тоа 10 мајстори истото го имаа кажано. Ми кажа дека со 100% сигурност ќе биде решено и ќе ме чини 140 евра.

После неговата интервенција, колата се однесе на плинар кој утврди дека плинот е тој што ги прави проблемите, и доколку сакам колата да ми работи како што треба, потребно е нов плински систем + 350 евра :)

Значи 3 години и 500 евра помалце, среќен човек сум сега!



А што направи Никола што ти го реши проблемот?

Буричкаше нешто во ECU-то, ама што точно направи нејкеше да каже. Можеби ми зема малце повеќе пари за зафатот него ли што кошташе, ама па само он излезе у пресрет да ја среди колата.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #39 на: 17 Јануари 2016, 19:11:03 pm »
Ja videl greakata koja ja javuvala kolata i valjda ja izbrisal od ecuto nikat vise da ne ja javuva ko da ne postoi.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #40 на: 17 Јануари 2016, 19:13:50 pm »
Кој преварант

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #41 на: 17 Јануари 2016, 20:36:27 pm »
Ja videl greakata koja ja javuvala kolata i valjda ja izbrisal od ecuto nikat vise da ne ja javuva ko da ne postoi.
Да беше толку лесно сам ќе го направев :) Мислам дека го рефлешуваше компјутерот со понов софтвер и стави нова фабричка мапа. Не беше само до бришење на грешка - од тоа што можев да извлечам од него.

Проблемот не беше до грешка во ECU-то, туку изместена / декалибрирана бензинска мапа поради лошо насетиран плин. Грешката P0171 што се јавуваше на скен беше резултат на тоа.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #42 на: 17 Јануари 2016, 20:56:59 pm »
Ne mislev takvo brisenje na greska preku dijagnostika, tuku brisenje na na podatokot za greskata od ecuto da nepostoi i da ne ti javuva check engine eve na primer vise vo tvoeto ecu ne postoi greska p0171.
Inace mapite  se tie ednas pisani i kolata si raboti po niv a razni limiteri i 'podmapi' gi diktiraat granicite.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг:
« Одговори #43 на: 17 Јануари 2016, 21:12:40 pm »
Izmestena benzinska mapa se resava bez vadenje na ecu samo so vozenje na voziloto na benzin vo razlicni rezimi samata mapa ke si dojde na mesto

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Citroen C4 Coupe 1.4 16V
« Одговори #44 на: 17 Јануари 2016, 21:16:19 pm »
Izmestena benzinska mapa se resava bez vadenje na ecu samo so vozenje na voziloto na benzin vo razlicni rezimi samata mapa ke si dojde na mesto
Ја возев 2 - 3 илјади километри на бензин без некаков ефект.