Автор Тема: Chevrolet cruze -10  (Прочитано 15577 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #15 на: 11 Јануари 2016, 15:47:44 pm »
Ако може јас да одговорам во името на Гојдо: тиња, канта, корејска беда, да те колат да не го купуваш ;D
Нели Гојдцка?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #16 на: 11 Јануари 2016, 15:49:37 pm »
Chevo Cruze 2012 2.0CRDI, 78Kkm, од делот на моторот променето:
турбина на 30KKm, влезно црево во интеркулер на 32Kkm, дизна на 35Kkm, комон реил на 50Kkm, излезно црево од интеркулер на 55Kkm

Другите сервиси не се поврзани со моторот. 

Ова со турбината е случајност или стандард некоја маана како кај тси?
Дали е променета под гаранција или е наплатена?
Корејска канта. Најверојатно е стандард, па не се третира како мана. Не знам што да кажам. Имаме три такви канти, и сите си имаат свои проблеми, различни, ама многу.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 819
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #17 на: 11 Јануари 2016, 22:19:29 pm »
   Mojot e 2010 1.8 LS + oprema. Na plin veke 40000 go vozam od vkupno 56000 pa poveli prasaj sto te interesira.  Ako sakas ke ti go prodadam ama nema so lesno da pominis.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #18 на: 11 Јануари 2016, 22:57:12 pm »
Cruze е најголемата канта со најмногу и најнеквалитетна опрема која може да ја купите за парите! Во помалите класи се Авео и Спарк, ама за нив не можам да зборам од лично искуство.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #19 на: 11 Јануари 2016, 23:05:42 pm »
I onaka morase tuka da istreskas. Ne e ferski malce.

Отсутен Astra 08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 203
Одг:
« Одговори #20 на: 11 Јануари 2016, 23:10:29 pm »
Pred 1 mesec zemav cruze 2.0 dizel od 2012 godina i iskreno sum mnogu prijatno iznenaden. Mnogu prijatna voznja, bez mnogu zvuci vo kabina osven sto staviv pobucni zimski gumi ama toa e do gumite, a za odrzuvanje racunaj deka ke ti bide 10 do 20 % poskapo od astrata ama tuka se negde so ogled deka ne se prodavaat poveke najgolemiot delnod potrosnite materijali se od opel. Barem taka mi kazaa koga ja kupuvav :)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #21 на: 11 Јануари 2016, 23:13:35 pm »
Cruze е најголемата канта со најмногу и најнеквалитетна опрема која може да ја купите за парите! Во помалите класи се Авео и Спарк, ама за нив не можам да зборам од лично искуство.

Пиши малку подетално, ме интересира што сум пропуштил?

Крузот ми беше фаворит 1.8 со највисоко ниво на опрема ЛТ или поновиот тип со ЛТЗ фул опрема.
Да не се повлечеа Шевролет од пазарот ќе го купев, не го купив од причина да има некој проблем и да не сакаат да го отстранат под гаранција нема кај да се жалиш, башка и ја бутнаа цената.

Треба некој ден да пробам некој круз како купувач

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #22 на: 12 Јануари 2016, 00:25:51 am »
I onaka morase tuka da istreskas. Ne e ferski malce.
Мислам дека е далеку поферски да споделам искуство со човекот додека не е веќе доцна, отколку да си ќутам и да фаќам сеир!

Од Круз не постои понеквалитетно возило (освен Кинеските, нив не ги ни есапам) во својата класа. Навидум има линија и изгледа убаво, ама е изработен од најнеквалитетните материјали кои можат да се најдат на пазарот со никава контрола на квалитет и невиден број на фелери кои сериозни брендови не би си дозволиле да ги пуштат во промет. Од каде да почнам?

Во кабината никаде нема гума, сунгер или мемори пена. Се е направено од неквалитетна рециклирана пластика која со тек на време менува боја, напукнува и собира прашинки и мрснотија во себе. Било кое возило од конкуренција има сунгер/мемори пена/гума на шалт-таблата, стубовите и пред нозете, места каде при судир патникот е многу веројатно да се учука. Кај Круз со високо ниво на опрема нема, ако се удриш ќе ти се отсече нога затоа што идиотите направиле остар раб од тврда пластика точно под колената. Дел од пластиката на шалт-таблата е покриен со некаков штоф, да оддава впечаток демек тој дел е мек, уствари е истата таа тврда пластика што ако се удриш со глава во неа ќе си ја скршиш главата.
Шалт-таблата не лежи во линија со вратите. Од едната страна е сантим повисока, од другата 3-4mm. Ниедна од рачките од кваките на вратите не е во линија, една 5 mm стрчи, друга е 5mm внатре напикана во дупка. Ко деца од предшколска возраст да го склапале во некој подрум. Практично внатре е ко оние најефтинине кинески скутери. Од далеку изгледа фенси, а е дно од квалитет и изработка.
На 20Kkm и годинаипол дена старост „кожата“ од воланот беше излупена. Објаснувањето од „стручњаците“ беше дека наводно од некакви си киселини на рацете се лупела и не спаѓало под гаранција. Ви се молам, 20Kkm имам поминато со 8 или повеќе возила и на ниеден волан не се случило вакво нешто, ниту пак знам некое друго возило на некој друг сопственик да има ваков проблем. Само ние имаме такви кисељави раце и затоа на трите Круза „кожата“ на воланите се изљушти во рок од годинаипол. Сите хромирани детали кои се допираат се изљуштени. Решетките од вентилацијата десно од совозачко место се расипаа пред година и куср (лани летоска). Федерите од совозачкото седиште кога не седи никој на него и кога се вози по нерамнини крцкаат и свират и многу нервираат!

За годинаипол сите надворешни црни пластики побелеа и почнаа да се ронат, онака мали зрнца се познаваат со напукнатини, па во сервис да не паѓа брука ни ги префарбуваа со црна боја.
Сијалички за кратко светло до сега со скоро 80kKmсе сменети можда 70. После жолчни расправи и поплаки, не знам што бидејќи не ми кажаа, ама прекинаа да горат на секои две недели.
Гепек? Дупката е за мала торба да ставиш и ништо повеќе. Резерното тркало (фул сајз) не го собира, па одоздола пластикаријата, која исто така е жив фушерај кој се витка и криви е поткрената и дното на гепекот е нерамен, т.е. како планина. Од страна лево и десно има две шипки зада изведбата биде што е можно најефтина. Па благодарение на нив добри 20%, лево и десно од шипките кон крилата се неупотребливи за ништо и практично ништо пошироко од метар не можеш да легнеш. Точачето на син(5 години) ми го собира без проблем во гепекот на А класата од жена ми, но не и во гепекот од Круз!

Вожњата е најнеудобната можна која сум ја искусил од лимузина во мојот живот! Посебно од зади! Неверојатно е тесно и доволно само за две деца или двајца возрасни мали по раст. Мене никако не ме собира, како и да седам и ми е тесно тотално неудобно за релација подолга од 10 минути. А јас ако седам напред, нема место дури ни за децата. Не ми се веруваше кога првпат видов дека А класата има повеќе простор за седење од позади откако ќе се раскомотам од напред отколкуи Крузот што треба да е 2 класи поголемо возило!
Клупата за седење од зади тврда ко во Лада Нива, кратка и ниска за да не може возрасен да седи ко чоек! Но тоа не е толку трагично кколку што возењето во кривини е рингишпил со кантата. Задницата покрај тоа што шета како опашка на секоја кривина, неверојатно се кљанка, па ако возиш малку побрзо тие од позади обавезно црева истураат. Споредено со Мазда 6 МК1 која ја возев претходно, Маздата на кривните на стража ја возев со 20km повеќе и никој од зади немаше проблем. Со Крузов по истиот пат со 20km помала брзина на истата делница, жена ми нон стоп ми квичи дека ги трескам и дека ќе поврати секој момент.
За моторот што да кажам, пишав погоре, за три години и 80kKm променети се турбина на 30KKm, влезно црево во интеркулер на 32Kkm, дизна на 35Kkm, комон реил на 50Kkm, излезно црево од интеркулер на 55Kkm, казанче за вода на 65kKm.

Од прилика тоа се неколку ситни забелешки што ми паѓаат на памет за Круз.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #23 на: 12 Јануари 2016, 00:33:35 am »
Се шегува Гојдо како и секогаш.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #24 на: 12 Јануари 2016, 00:35:31 am »
Не Миле! Не се шегувам секогаш! А сега сум најсериозен! Да не биде дека само пљукам без причини, ете пишав и стојам зад тоа, а може за дефектите да се провери во Аутомакедонија!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4394
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #25 на: 12 Јануари 2016, 00:36:39 am »
тоа со воланото му се деси и на другар,му го сменија бесплатно.Дали на сите се случува тоа незнам,колега има исто круз,кај него е во ред.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #26 на: 12 Јануари 2016, 00:38:29 am »
Таксистиве што ги искинаа од возење во 3 смени и чии возила се како нови после 250.000км они да не се шалат случајно? Или така им се погодиле?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #27 на: 12 Јануари 2016, 00:43:06 am »
Џони, у реду е! Јас само кажав ЛИЧНО искуство, не за петко, станко, таксистите и тутунарите. Немам намера да се разубедувм со никој, најмалку со тебе, нити ако некад решиш да си купишп Круз ќе пробам да те спречам!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Chevrolet cruze -10
« Одговори #28 на: 12 Јануари 2016, 02:56:29 am »
Изгледа и моторот бил кинески...
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #29 на: 12 Јануари 2016, 06:59:33 am »
Ostaj go Gojde, cruzot gomno mazda 6 avion najbolji kola nekogas napravena. E sea mazdata ja platil ovaa mu ja dale ko na slepec i sea necini jade burek mrsen.