Дури и ако почне колата од 6000 еур да ти се распаѓа имаш можност да го видиш тоа на време, и да не одиш во була туку да ја продадеш..
како го кажувате ова ко да проблемот со колата завршил. завриле маките на првиот сопственик, почнале маките на новиот сопственик...
што демек ако ја продадеш колата што почнала да се распаѓа сама ке се опраи? не бе брат, и тој што ке ја купи ке мора да ја оправи... можда другаров на мартина е тој вториот... или третиот... апсолутно енбитно. колата се распаѓала (литерали) и они парцијално во рок од неколку години додале бајаги повеке пари за да ја направат пиц пец...
Можда јас не се разбирам, ама ако купам кола од 6000 еур и почне да ми се распаѓа , дефинитивно ќе ја продадам и нема да се замарам со нејзе и да правам дополнителен трошок..
Исто и невозможно е да купиш кола од 6000 еур, а да не приметиш дека има сериозни фалинки, бидејќи не може да била ок во моментот на купување, па после одеднаш на копче се распаднала..Ама ете..
Да сум ја купил јас, и да видам дека е тиња (па на прв сервис ќе ти кажат од прилика што да очекуваш), ќе ја продадам за 2000 еур ама не ја задржувам.
Плус 8000 еур доплата , ми е тотално нелогично и ирационално. Дури ми оди да помислам дека документите за сервис од 8000 еур, се можеби некаков начин некој да се исплати преку сервисот.
Не значи ако видиш фактура од 8000 еур за нешто, дека стварно тоа толку било.. можда било 2000, а некој лапнал дополнително.. Не знам. .само гласно размислувам.. Ова е тотално возможно, поготово во нашата држава..