Ако е Опел во минус 10.000.000 евра, не значи ништо. Ако е Опел во минус $580.000.000 во првите 9 месеци од 2011, тоа значи многу.
Од GM:
“There is an increasing frustration with Opel and a feeling that the cuts two years ago did not go deep enough. If Opel is going to get fixed, it is going to get fixed now and the cuts are going to be deep.”
Некои извештаи најавуваат дека GM се спрема целосно да ги батали Opel и Vauxhall како брендови и да се концентрира на Chevrolet во Европа, до тој степен што само 4 или 5 од постечките фабрики на Опел би се пренамениле за производство на Chevrolet, другото све би се затворило, а би се зачувал Russelheim како R&D центар.
ЕДИТ: И на крај, сериозен си дека ниедна автомобилска марка не пропаднала прошливе 30 години? Еве ти неколку само од GM - Saab, Pontiac, Oldsmobile, Saturn.. На крају краева, цел GM ке пропаднеше да не улеташе Америчка влада као спасител у 5 до 12. Други (Non-GM) брендови се Rover, MG и тако даље..
Едина причина што Опел опстанува сеуште е што GM не сака да го продаде на кинези (истата причина ради која што рикна легендарниот Saab) и што Германската влада не сака да ризикува масовно незадоволство ради затварањата и отпуштањето на илјадници работници. Иначе, одамна или ќе беше Кинески бренд (како што е Волво) или ќе пишувавме теми со наслов RIP Opel.