Автор Тема: Turbo limp (safe mode)  (Прочитано 4045 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6686
  • Бенве сие бенве
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #15 на: 04 Јануари 2016, 14:25:56 pm »
Еве што грешки дава, избришани се моментално со тоа што таа за греач си стои затоа што греачот треба да се промени. Гледавме на нет средства за чистење на турбина, кај нас тешко дека ќе може да се најде некое од овие. Утре ќе одам за софија па ако најдам таму некаде ќе земам.


Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #16 на: 04 Јануари 2016, 14:36:07 pm »
На англиски ќе му дојде boost pressure control negative deviation.

Губи воздух од некаде или мисли дека губи воздух од некаде, па турбината прекомпензира и прави overboost, па си влегува во лимп моуд. Не знам дали

Може и да е самиот контролер/wastegate.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #17 на: 04 Јануари 2016, 14:49:28 pm »
Нетот вели - добро сме претпоставувале:
4521 Boost pressure control pressure too high

Ова го најдов по нетов...

http://www.bmwforums.info/general-guides-and-how-to-s/1030-bmw-diesel-turbo-common-faults-m47-m47n-m57-m57n-post14362.html#post14362

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #18 на: 04 Јануари 2016, 14:53:49 pm »
Значи лош ремап?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #19 на: 04 Јануари 2016, 14:55:37 pm »
не мора да значи, можно е и да заглавуваваат VGT лептирчињата, ама у комбинација со ремапот многу помал е прагот на толеранција.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6686
  • Бенве сие бенве
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #20 на: 04 Јануари 2016, 15:06:34 pm »
Како најпросто да се среди ова? Многу многу не сум информиран и немам големо познавање околу начинот на функионирање на турбиниве, гледав на нет дека ги чистат од гареж па да се проба со некое такво средство или ако има сервис за турбини да се однесе колата да се прегледа турбината.





Некои дури и со Мр.Мускуло ги чистат... Не е паметен човек шо да прави.
« Последно менување: 04 Јануари 2016, 15:07:09 pm velestrumf »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #21 на: 04 Јануари 2016, 16:12:10 pm »
Naednostaven nacin e samo musko gazenje dur ne prestane da javuva. Ali pak postoi moznosta za da e od remapot. Ako nejavuvalo posle remapot limp togas e do geometrijata vakumi i slicno.

Отсутен igor_xxxx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 440
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #22 на: 04 Јануари 2016, 16:42:04 pm »
И јас на мојата w202-ка уште го имам овој проблем и веќе се откажав да одам по мајстори.Кај мене не даваше никаква грешка на дијагностика, а променив ЕГР, МАФ, регулатори на турбо и ЕГР, луфмасер (или како и да е) и не знам дали уште нешто имаше.

Барем кај мене и проблем е што не можам и да го симулирам проблемот, знае со месеци да биде во ред, па во еден ден 2-3 пати да ми направи проблем.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6686
  • Бенве сие бенве
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #23 на: 04 Јануари 2016, 18:40:28 pm »
Исто ова се случува од кга маслото од кастрол 5-30 е заменето со кастрол 5-40, не знма од која причина. Можно ли е да нема оптимало подмачкување?

Зборев со пријател пред некое време има БМВ1 118ка со ист мотор ко мојот, ремапирано е некаде во Ск (не е автотек) само една година по ново, вика правам сервис во германија (таму живее) не троши уље колата, летово направи овде во Мк, по 5000км со ист стил на возење му светнало да долие уље...

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 868
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #24 на: 04 Јануари 2016, 19:04:03 pm »
Марјан, ова е 99% овербуст направен од ремапирањето. Најдобро да ја однесете таму каде што ја мапирале, да го намалат притисокот.
Ако не се разбирате, однесете ја кај некој механичар што може да го следи притисокот на турбина и ќе видите дали е до тоа проблемот.