Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite  (Прочитано 16544 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #30 на: 13 Ноември 2015, 17:17:28 pm »
Би сакал да видам тест на i20, доста добро се покажува на тестовите од Autobild.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #31 на: 28 Февруари 2016, 20:00:06 pm »
Море мануелниот со помалиот дизел треба да се види на тест. Мислам дека ќе е далеку подобар, но и поефтин избор! :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #32 на: 28 Февруари 2016, 21:17:22 pm »
Безвеза се ваквиве коли. Хеч има далеку подобра вожња.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #33 на: 28 Февруари 2016, 21:21:22 pm »
Не се безвеза...Има многу луѓе кои се симнати од повисоките места, од планините.
Магарињата се аут оф сапорт, па мора да се бараат алтернативни решенија...
Со хеч се вози по асфалт, а со магаре се оди и по селски патишта..Единствена алтернатива да се оди до огништето наместо со магаре е овакво возило.
+ За разлика од останатите возачи на нормални автомобили, овие се навикнати да бидат на повисоко, па и тоа задоволство им го пружа сувчето :D :D :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #34 на: 28 Февруари 2016, 21:29:45 pm »
Викаш има многу од планините. Факт, овие коли ќе се возат по планините, колку што и хечовите ќе се возат по планините.
Имам возено Touareg I, Sportage I, II и III, Tuscon I, IX35, X3, ML I, Landcruiser, X5, X6, Q7 I,  Само X5 i 6 имаат добра вожња.
Другите се оток.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #35 на: 10 Април 2016, 10:40:50 am »
Се враќа Мет Вотсон со Хјундаи Тусон. Пази што ти значи погодена боја, погоден бандаж на кола. Плавава со нормален сив бандаж еднобоен, висок профил гума as god intended и најмал бандаж, најслабото и најекономично дизелче, мануелен менувач и круз контрол и мп3. Тоа се бара драги гледачи. Колку што гледам во ценовников тоа би дошло во спорт ниво на опрема

Едина работа која ќе фали е 4х4, ама нема опција во вакво издание да се додаде. Како и да е. 21.450евра, мислам дека во салон со заинтересираност би требало да има некој попуст би заокружил на 20000 грубо. Аутце, релативно удобно, релативно пространо, релативно економично, релативно големо, а со оваа боја и бандажи и релативно убаво, и со оваа цена и релативно пристапно. Се надевам ќе има вакво демо возило наскоро и кај нас за да се осети правата намена на колава кај еден реален купувач.
« Последно менување: 10 Април 2016, 10:54:29 am Deni »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #36 на: 10 Април 2016, 11:53:48 am »

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #37 на: 10 Април 2016, 17:24:45 pm »
Чудово дури да крене од 100 до 120 нова година ке дојде :D .....

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #38 на: 10 Април 2016, 17:28:47 pm »
За овој тип на возило (4WD) не е лошо повеќе да се опфати off-roud сегментот од експлоатација ако дозволи импортерот нормално, а и ако производителот го склопил целиов модел со таа намера (мада јас немам таков впечаток). Не дека имам намера да купувам, ама имам некаков негативен пристап кон овој тренд од последниве 10-15 години во кој се форсира овој тип на каросерија (демек џип, теренец како и да се вика), а тие најбитни карактеристики за тоа да му се смешни (или нека докажат дека не е така)...како ќе тера до Караџица, Алдинци, кал, снег со тој clearance, тие спортски гуми....ова блутут, клима исл. - кај вакви возила, не треба да се дискутира на оваа тема (според мене, може грешам)...
Ако наумиле тест колава да ја продадат за 99,5 од продажната цена, ич да не си трошам зборови...
Друго неам што да коментирам...дизајнерски дежаву...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #39 на: 10 Април 2016, 18:46:03 pm »
За овој тип на возило (4WD) не е лошо повеќе да се опфати off-roud сегментот од експлоатација ако дозволи импортерот нормално, а и ако производителот го склопил целиов модел со таа намера (мада јас немам таков впечаток). Не дека имам намера да купувам, ама имам некаков негативен пристап кон овој тренд од последниве 10-15 години во кој се форсира овој тип на каросерија (демек џип, теренец како и да се вика), а тие најбитни карактеристики за тоа да му се смешни (или нека докажат дека не е така)...како ќе тера до Караџица, Алдинци, кал, снег со тој clearance, тие спортски гуми....ова блутут, клима исл. - кај вакви возила, не треба да се дискутира на оваа тема (според мене, може грешам)...
Ако наумиле тест колава да ја продадат за 99,5 од продажната цена, ич да не си трошам зборови...
Друго неам што да коментирам...дизајнерски дежаву...
Ти одговорив тука, зошто сепак не е за Хјундаи муабетот туку за повеќето Сувови. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5343.msg868393.html#msg868393

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #40 на: 10 Април 2016, 21:23:22 pm »
Ти одговорив тука, зошто сепак не е за Хјундаи муабетот туку за повеќето Сувови. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5343.msg868393.html#msg868393
Тоа и ми беше поентата. Не го земав за пример конретниов модел, туку целиов сегмент возила. Мислам дека на повеќето овде ни е јасно, ама ај да не се сведе на хејтање.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #41 на: 30 Април 2016, 11:16:21 am »

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #42 на: 30 Април 2016, 17:37:40 pm »
Ех да ми слегнат еден пред дворот. Бил СУВ, грд бил, глупа каросерија демек, бавен бил демек, ама како ќе ми легне еден мхмхмх. Се додека ги прават вака големи привлечни, секогаш ќе има некој што ќе ги сака. Џиповите не одат никаде.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #43 на: 30 Април 2016, 17:41:51 pm »
Ех да ми слегнат еден пред дворот. Бил СУВ, грд бил, глупа каросерија демек, бавен бил демек, ама како ќе ми легне еден мхмхмх. Се додека ги прават вака големи привлечни, секогаш ќе има некој што ќе ги сака. Џиповите не одат никаде.
:D Ништо од ова што рече не е за колава. :) Не е грд, каросеријата си е океј, бавен не нешто специјално... :) Друго беше работата, овој беше аутоматик кој не е баш салам, и троши како ламја. Ама како што реков претходно постои верзија која е многу подобра од оваа, со помал дизел, со подобар менувач (мануелен), ќе делува и побрз, и пред се ќе е со далеку-далеку пониска цена. Се надевам што поскоро ќе има некоја таква за тестирање за да се осети вистинскиот Тусон кој ќе се продава.

Колата не е лоша.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг:
« Одговори #44 на: 30 Април 2016, 18:17:21 pm »
Има баш такво тест возило како што го опиша.
1.7 дизел,мануелен менувач со одлична опрема блиска на горе тестираниов,стаклен покрив,кожни седишта,рикверц камера.Има се што треба дури и повеќе,само со нормални 17ки бандажи со месеста гума ко што треба да биде.
Го возат повеќе луѓе и потрошувачката без пазење не му поминува 6.5 литри.
Официјално цената на тој му е околу 25 бона.