Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite  (Прочитано 16559 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« на: 10 Ноември 2015, 12:02:11 pm »


http://www.carclub.mk/2015/11/10/test-hyundai-tucson-2-0-crdi-4wd-elite-novo-poglavje/

--

Многу ми се свиѓа на лик, освен задниот дел кој (мене) ми изгледа малку недовршен. Фино возење, мазен (иако малку чуден) мењач. Фин ентериер со многу опрема и крутички пластики.

Огромен чекор напред за Хјундаи. Браво!

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #1 на: 10 Ноември 2015, 12:23:42 pm »
Тежина: 2250 kg; од шо е ова направено...олово?
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #2 на: 10 Ноември 2015, 12:30:48 pm »
Дизајн топ! И за разлика од сестринскиот Sportage дизајнот е во позитива.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #3 на: 10 Ноември 2015, 12:30:59 pm »
Па според потрошњата може и од осмиум да е изработено.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #4 на: 10 Ноември 2015, 13:15:28 pm »
Да го скриеш знакчево напред, ќе се мислам дали е некој изрод од Ауди/Форд или некое БМВ во страничните линии. Супер копија.

Ме интересира кога корејциве ќе понудат препознатлив дизајн. Maybe never.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #5 на: 10 Ноември 2015, 13:29:59 pm »
Возилото несака да префрла во 6та брзина на 100-120кмч на автопат:


Се забележува поставен темпомат на видеото. Дури и со одземање на гас иа намалување на брзина несака. Се забележува дека и во мануелен мод дава сугестија дека треба да се префрли во 6та брзина (6 и стрелка нагоре) ама неможе и со рачката да се смени. ПОниска брзина може, а повисока не. Некогаш по грешка ќе профрли и во 6та и ќе се врати. Но, на отворено кога треба да не мрдне од 6та освен при нагли забрзувања седи во 5та брзина.

Аутоматикот воопшто не е во ред. Јас како огромен обожавател на аутоматик менувачи, па и да се спори и троми и лоши сепак ова неможам да речам дека добива прелазна оценка. Ова не е споро или тромаво или лигаво, туку едноставно не работи.

Во овие услови Ленд Ровер Дискавери Спорт работи во 9та брзина, а не во 5та.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #6 на: 10 Ноември 2015, 13:30:40 pm »
Може има шасија од прошла генерација на Рејнџ или ги мењаат Опел со тежинава.
Добро количе ќе биде за на старо, фино и модерно изгледа.

Си ги вреди реалните 14.500, што би рекол брат ми :D

Отсутен caki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 318
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #7 на: 11 Ноември 2015, 12:16:52 pm »
Да го скриеш знакчево напред, ќе се мислам дали е некој изрод од Ауди/Форд или некое БМВ во страничните линии. Супер копија.

Ме интересира кога корејциве ќе понудат препознатлив дизајн. Maybe never.
Убаво пгледниги и другите модели на Хјундаи ке видиш дека не е копиј на ниту еден друг бренд баш напротив си имаат свој идентитет

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #8 на: 12 Ноември 2015, 07:31:13 am »
Возилото несака да префрла во 6та брзина на 100-120кмч на автопат:


Се забележува поставен темпомат на видеото. Дури и со одземање на гас иа намалување на брзина несака. Се забележува дека и во мануелен мод дава сугестија дека треба да се префрли во 6та брзина (6 и стрелка нагоре) ама неможе и со рачката да се смени. ПОниска брзина може, а повисока не. Некогаш по грешка ќе профрли и во 6та и ќе се врати. Но, на отворено кога треба да не мрдне од 6та освен при нагли забрзувања седи во 5та брзина.

Аутоматикот воопшто не е во ред. Јас како огромен обожавател на аутоматик менувачи, па и да се спори и троми и лоши сепак ова неможам да речам дека добива прелазна оценка. Ова не е споро или тромаво или лигаво, туку едноставно не работи.

Во овие услови Ленд Ровер Дискавери Спорт работи во 9та брзина, а не во 5та.
'This video is private'?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #9 на: 12 Ноември 2015, 08:09:07 am »
Нормално. Им пишале од Хјундаи да го тргнат или незнам што и како...
:)
Кој го видел, ОК. Кој не, нека го земе на тест возилото па ке се види :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #10 на: 12 Ноември 2015, 11:00:48 am »
GTI e Hjундаиво? :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #11 на: 12 Ноември 2015, 14:40:17 pm »
Возилото несака да префрла во 6та брзина на 100-120кмч на автопат:


Се забележува поставен темпомат на видеото. Дури и со одземање на гас иа намалување на брзина несака. Се забележува дека и во мануелен мод дава сугестија дека треба да се префрли во 6та брзина (6 и стрелка нагоре) ама неможе и со рачката да се смени. ПОниска брзина може, а повисока не. Некогаш по грешка ќе профрли и во 6та и ќе се врати. Но, на отворено кога треба да не мрдне од 6та освен при нагли забрзувања седи во 5та брзина.

Аутоматикот воопшто не е во ред. Јас како огромен обожавател на аутоматик менувачи, па и да се спори и троми и лоши сепак ова неможам да речам дека добива прелазна оценка. Ова не е споро или тромаво или лигаво, туку едноставно не работи.

Во овие услови Ленд Ровер Дискавери Спорт работи во 9та брзина, а не во 5та.
'This video is private'?
Eве го сега е public.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #12 на: 12 Ноември 2015, 15:06:39 pm »
Ваљда со софтвер ќе го решат...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #13 на: 12 Ноември 2015, 17:36:24 pm »
Очекувам најмалку 2 литра потрошувачка да симне подобар менувач на колава. И од реална 11-13, да падне на 9-11 зависно од вожњата. Со мануелен исто ваљда.

Иако аутоматик си е далеку подобро решение за комоција, ама не вака.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #14 на: 12 Ноември 2015, 18:00:34 pm »
10,5 литра градска дизел за модел 2.0 од 2015 не е нешто што треба да се гордеат.

Иначе е топ. Навистина дизајнерски е добар.