Првично си имаше некоја мака, пошто кутро комбенце, беше возено за време на убер-асолен град, комбиниран со монсунски доШ... И нешто ситно и’ се деси на електро-инсталацијата... Сеа знам дека е ситно, пошто пар години после тоа, коа го однесов Кедито кај Шиник, одма го сконтаа шо му е, и го оправија (колку што можеа да ја опраат штетата што ја нанесоа т.н. стручњаци во Порше).
Иначе, манифестираше проблеми со стабилност на напон, па се дешаваше, да добие некој удар, или пад, па да почнат да здивуваат сите електроники, и сијалички на таблата и слично... А механички, мука си немаше, пошто си работеше ко швицарски саат, и не покажуваше никакви знаци на слабост... И добро, го однесовме во Порше, правеа нешто, р’чкаа, за после да се види очигледна симултана реакција на незнаење, презентирана од едно 3-4 души што беа околу комбето, кои произлегоа со дијагнозата „Цркнал процесорот“... Стадо здивени Сомалијци по дома да им трчаат, процесор е нешто што исклучително ретко рикнуе (барем според моето досегашно 2/3 од животот искуство со компјутери и електроника)... А ако рикне, онда многу веројатно дека некој го предизвикал тоа. Нејсе, земавме нов процесор, и као више неаме проблеми така? Такааа... К*р така! Две недели не поминаа, пак истото почна да се дешава. Криво ми е што се’ ова се дешаваше пред да „навлезам“ поише у ауто-водите, иначе имаше да ги силуем сите со ред... А стариот мој, со крстот на чело, ем парите ги фркна, ем си преќуте после тоа... Епа јеби га...
И уствари, пред пар месеци го однесов Кедито кај Шиник, и се испостави дека врска немало нити процесор, ни бутур, туку тогаш, со градот и дождот, влага навлегла у некое контролно реле, предизвикала корозија, и таа почнала да дупчи. Е сеа, наместо сервисерите во Порше да го увидат тој проблем, они направија поголем проблем со сјебување на процесорот, и веројатно уште нешто успут, пошто кога кај Шиникот го сменија релето, сменија уште пар жички, и после мораа да го исклучат имобилизаторот, пошто „експертите“ сјебале нешто у контролната електроника на инструмент таблата. И сеа, комбенцето си работи без никаква мака, само поради имобилизаторот, цело време свети една сијаличка на таблата. Тоа беше посочено од страна на „Шиниковци“, кои рекоа дека нема начин да се заобиколи тој момент, но во ниеден момент не би предизвикал проблем во исправното функционирање на колата.