Автор Тема: Кој за што колку платил?  (Прочитано 78123 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #30 на: 10 Октомври 2011, 19:13:12 pm »
Да да тој е :) што мислев и јас, само веројатно тука... дека дизел и со гума, ради вибрации...

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #31 на: 10 Октомври 2011, 20:34:35 pm »
Шајбна на радилица за Алфа 147 1,9 ЈТД  4500 ден. кај Аце и Гојко Радишани (фала на ZilePunto за продавницата, за споредба во официјален сервис ~13500 ден)

Шајбна, мислиш на звездата на ребрастиот каиш, ти бесе поебана кајлата ??? и направила беља ?

Сеа не се разбирам многу ама ќе ја опишам целата ситуација.
Делот е во кружно идеална форма, мислам дека имаше 4 навои за штрафови, со дијаметар околу 15 см, дебелина 2-3 см, прилично тежок, околу 2-3 кг. Направен е од метал и гума. Нормално, гумата со текот на времето, си откажала, што резултираше со понагласен дизел звук.
Звукот се губи при давање на гас. Никакви други последици.

Шајбна на радилица за Ксара 2.0 HDI мислам 7000ден. нова од Про-цит! Истата во Еуроимпекс 12000ден.




Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #32 на: 10 Октомври 2011, 23:36:10 pm »
1200 евра за процесор, што самите го поебаа... Благодарност до Порше Македонија.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #33 на: 10 Октомври 2011, 23:40:29 pm »
1200 евра за процесор, што самите го поебаа... Благодарност до Порше Македонија.
+1 за Порше. Како само успеаја?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #34 на: 10 Октомври 2011, 23:40:44 pm »
Како го поебаа жити све? Што правеа...??? Што проблем имаше?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #35 на: 11 Октомври 2011, 01:23:26 am »
Првично си имаше некоја мака, пошто кутро комбенце, беше возено за време на убер-асолен град, комбиниран со монсунски доШ... И нешто ситно и’ се деси на електро-инсталацијата... Сеа знам дека е ситно, пошто пар години после тоа, коа го однесов Кедито кај Шиник, одма го сконтаа шо му е, и го оправија (колку што можеа да ја опраат штетата што ја нанесоа т.н. стручњаци во Порше).

Иначе, манифестираше проблеми со стабилност на напон, па се дешаваше, да добие некој удар, или пад, па да почнат да здивуваат сите електроники, и сијалички на таблата и слично... А механички, мука си немаше, пошто си работеше ко швицарски саат, и не покажуваше никакви знаци на слабост... И добро, го однесовме во Порше, правеа нешто, р’чкаа, за после да се види очигледна симултана реакција на незнаење, презентирана од едно 3-4 души што беа околу комбето, кои произлегоа со дијагнозата „Цркнал процесорот“... Стадо здивени Сомалијци по дома да им трчаат, процесор е нешто што исклучително ретко рикнуе (барем според моето досегашно 2/3 од животот искуство со компјутери и електроника)... А ако рикне, онда многу веројатно дека некој го предизвикал тоа. Нејсе, земавме нов процесор, и као више неаме проблеми така? Такааа... К*р така! Две недели не поминаа, пак истото почна да се дешава. Криво ми е што се’ ова се дешаваше пред да „навлезам“ поише у ауто-водите, иначе имаше да ги силуем сите со ред... А стариот мој, со крстот на чело, ем парите ги фркна, ем си преќуте после тоа... Епа јеби га...

И уствари, пред пар месеци го однесов Кедито кај Шиник, и се испостави дека врска немало нити процесор, ни бутур, туку тогаш, со градот и дождот, влага навлегла у некое контролно реле, предизвикала корозија, и таа почнала да дупчи. Е сеа, наместо сервисерите во Порше да го увидат тој проблем, они направија поголем проблем со сјебување на процесорот, и веројатно уште нешто успут, пошто кога кај Шиникот го сменија релето, сменија уште пар жички, и после мораа да го исклучат имобилизаторот, пошто „експертите“ сјебале нешто у контролната електроника на инструмент таблата. И сеа, комбенцето си работи без никаква мака, само поради имобилизаторот, цело време свети една сијаличка на таблата. Тоа беше посочено од страна на „Шиниковци“, кои рекоа дека нема начин да се заобиколи тој момент, но во ниеден момент не би предизвикал проблем во исправното функционирање на колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #36 на: 11 Октомври 2011, 01:40:17 am »
Извади ја сијаличката и така сеа више не ти треба :)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #37 на: 11 Октомври 2011, 09:26:30 am »
Vaka se ebavame i nie vo EU so kamionite i sega nisto ne mu veruvame na monterite (mehanicari nikogas nema da bidat) odime vo servis i nie kazuvame sto da menjaat.
8000 evra dadovme 100 pati menjaa senzori i sondi perka i ladnik dodeka da probame so polovno ECU od 550 evra i da se resi problemot...

Srekja sto kaj nas ima i mehanicari a ne samo monteri kako vo porsche  >:(

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #38 на: 11 Октомври 2011, 10:25:32 am »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #39 на: 11 Октомври 2011, 14:05:52 pm »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Јас пишав еднаш и пак ќе пишам: Поло 1.6 ТДИ прв сервис пред 4-5 месеци.
Филтер за воздух, филтер за полен, филтер за масло, масло и работна рака (филтер за гориво рекоа нема потреба на 10.000км да се менува):



Awesome!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #40 на: 11 Октомври 2011, 15:22:19 pm »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Нот рили :)

Во МакАутоСтар, за редовен сервис на Лансер ми бараа 9200 денари :o

Колку што ми текнува, некако вака им идеа цените:
  Филтер за масло - накај 700-800 денара
  Филтер за полен - 2700 ден.
  Филтер за воздух - накај 2400-2500 денари
Као демек, ако не се менувал филтер за полен, сервисот ќе биде 6500...

Ја сам си напраив сервис, и вака ми излезе есапот:
  Филтер за масло - 280 ден. (во Солид)
  Масло (Total Quartz 9000) - 1600 ден. (на фактура, кај Чакаров)
  Филтер за воздух - 5650 ден. (K&N панелен, од Тјунинг центар)

И така :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #41 на: 11 Октомври 2011, 17:11:47 pm »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Јас пишав еднаш и пак ќе пишам: Поло 1.6 ТДИ прв сервис пред 4-5 месеци.
Филтер за воздух, филтер за полен, филтер за масло, масло и работна рака (филтер за гориво рекоа нема потреба на 10.000км да се менува):

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Awesome!
Таа кола да ја имам ќе ја бацувам секој ден, цел ден... Особено таа со 105 (135кс, знам дека не е таа верзија, твојата).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #42 на: 11 Октомври 2011, 17:15:03 pm »
Еден (бифш) колега мој, купи мазда 3 нова, сервисот во мазда беше десна рука и десна нога да остаиш. Чоекот имаше кој да му носи директно од солун од овластен мазда сервис потрошен материјал за редовни сервиси, и во Мазда му наплаќаа само работна рака. Инаку малку му мрчеа, и се натегаа и на крај ја прифатија таа шема без последици за гаранцијата на возилото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #43 на: 11 Октомври 2011, 17:18:20 pm »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Јас пишав еднаш и пак ќе пишам: Поло 1.6 ТДИ прв сервис пред 4-5 месеци.
Филтер за воздух, филтер за полен, филтер за масло, масло и работна рака (филтер за гориво рекоа нема потреба на 10.000км да се менува):

Awesome!
Таа кола да ја имам ќе ја бацувам секој ден, цел ден... Особено таа со 105 (135кс, знам дека не е таа верзија, твојата).

Ова беше со 75кс, солидно моторче доста рафинирано, мислам дека варијантата со 90кс би била таман без чаламење :)
Службено на жена ми беше, сега е на породилно, ама ваљда пак ќе го има за 6 месеци.
Мене ме зачуди што за голф 6 2.0 тди 140кс, првиот сервис чинеше околу 1500 помалку.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #44 на: 11 Октомври 2011, 17:30:21 pm »
Јас излеа овде сум лидер у најскапо плаќање филтри у овластен сервис на Рено цените идеа вака:
Филтер за масло - 800 ден
Филтер за полен - 1500 ден
Филтер за воздух - 1800 ден
Филтер за нафта - 2500 ден
А филтрите во еден магацин кои продаваат само филтри за моторни возила идеа вака:
Филтер за масло - 185 ден
Филтер за полен - 500 ден
Филтер за воздух - 600 ден
Филтер за нафта - 1200 ден
Фирите не се исти како шо ги продаваат во рено ова е босанска фирма (не ми текнува на името) ама сепак ценовната разлика е огромна досега тераме 2 години со овие филтри и нема гајле. Магацинот се наоѓа кај касарната спроти салонот на Тојота

Јас пишав еднаш и пак ќе пишам: Поло 1.6 ТДИ прв сервис пред 4-5 месеци.
Филтер за воздух, филтер за полен, филтер за масло, масло и работна рака (филтер за гориво рекоа нема потреба на 10.000км да се менува):

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Awesome!
Таа кола да ја имам ќе ја бацувам секој ден, цел ден... Особено таа со 105 (135кс, знам дека не е таа верзија, твојата).

i od porsche ke te bacuvaat koga ke ja odneses na servis :D :D :D