Автор Тема: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci  (Прочитано 12191 пати)

Отсутен medvedenko

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« на: 08 Октомври 2015, 12:42:11 pm »
Ve molam za vase mislenje, od licni iskustva, koi mu se prednostite a koi manite i dali bi znaele kolku cinat gored dole servisite. Pozdrav

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #1 на: 08 Октомври 2015, 13:38:27 pm »
Дека рече од лични искуства ќе се воздржам од пљукање по рено кантите.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен medvedenko

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #2 на: 08 Октомври 2015, 15:12:45 pm »
Taka pisam od samo edna pricina bidejki i jas bez mnogu negativen prema francuskite vozila i do sega vizev samo germanko, no iskreno eve sega pocnuvam da razmisluva da probam i da vidam kako e francuska kola, bidejki od moevo posledno iskustvo konkretno so vw golf 5 i nemav bas nekoe mnogu pozitivno iskustvo, sekoj mese se nesto ke otkaze , nekoja setnica a bogami i toj sto misli deka servisite na vw se eftini mnogu se izlazal.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #3 на: 08 Октомври 2015, 18:22:42 pm »
Моторот е проверен ако е добро одржуван немаш гајле со него,перформанси во таа шасија незнам(зависи од коњажата) и така. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #4 на: 08 Октомври 2015, 18:28:38 pm »
па и за рено нема баш да ти биде евтин сервисот. генерално се издржливи и доверливи аута. сум немал, али имам 3-4 на улица и гледам дека никој досега не се пожалил а ги дробат од возење

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #5 на: 08 Октомври 2015, 18:43:54 pm »
Дека рече од лични искуства ќе се воздржам од пљукање по рено кантите.

Јас од истите ги пљукам.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #6 на: 08 Октомври 2015, 18:53:50 pm »
Јас за мојот меган 1.9 дци платив 12.000 со се работна рака за промена на ребраст каиш, водна пумпа, затегач и промена на антифриз.
1.5 дци е мотор кој што има далеку подобра репутација од 1.9 дци. Ќе си менуваш уље на 10-15.000 квалитетно и тоа е тоа. Не би требало да имаш поголеми проблеми во однос на моторот. Зависи од колата.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #7 на: 08 Октомври 2015, 19:03:42 pm »
Не заебавај не се многу поскапи францускиве за одржување од германските, можеби за  10/20% е разликата во цената..
 
Ја возам клио со 1.5 дци мотор, за 6 месеци 15.000км му натепав (од кои 12.000 градска), турај нафта и шибај... До сега само шајбната на алтернаторот се сјеба, можеше да се вози али квичеше а и понекогаш не го полнеше акумулаторот... ништо страшно...

Еве, комплет сет ламела валео е 9500 денари... филтер за масло 150 денари.. филтер за воздух 550 денари...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #8 на: 08 Октомври 2015, 19:25:21 pm »
Сестра ми имаше Клио 2006 1.6 100КС со аутоматик мењач и се од опрема што може да има освен кожни седишта. Три пати ја остави колата на сред Белград(пајаци, казни и слични нервози), ставена во драјв неќе кантата да тргне. Од опремата се што имаше, скоро се се расипа барем по еднаш. Плус протече вода од задното стакло... Поголемо ѓубре од кола немам видено. Ни Шевролет Круз не може да се спореди со таква канта.

Другар мој доби службена Лагуна во 2009–та со 1.5dci. За една година на отворено сврте 50.000km, а кантата изгледаше ко да има пола милион свртено. Внатре буквално крцкаше од сите страни, возачката врата шкрипеше при отварање и затварање како стар креденец (во сервис му рекле дека нормално било тоа и дека требало од време на време да се подмачкува?!? WTF?!?). Исто имаше проблем со електроника со заклучување на вратите и уште не знам со што, па му го решија во гарантен рок и така.

Инаку 1.5dci моторите се познати по тоа што имаат проблем со дизните. Ако се решиш да купуваш канта, внимавај да не ти го збрчи некој со поебани дизни. Поновите 1.5dci мотори користат пиезо дизни, као тие подобри биле, ама тој шо го глеаш мислам дека е со постарите.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #9 на: 08 Октомври 2015, 20:13:11 pm »
Зависи, еве кај мене ништо нема поебано ништо нема расипано... Внатре ни да крцни ни да тропни..
За дизните не е толку страшно колку што се зборува. 

Едина мана е воланот за овие 10.000км горниот дел почна да се лупи... Ваљда пошто секогаш тука го вртам со дланката па посилно го притискам.. Али не е проблем, една навлака 300 денари и тоа е :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #10 на: 08 Октомври 2015, 20:36:25 pm »
Сестра ми шо не се разбира од коли, па со кантана за тие 6-7 години ги научи сите делови и сите можни дефекти кои може да се десат. Нон стоп плачеше и квичеше од неа, живи радости беше кога ја оттараси. Потоа само што излезе купи Гољф 7, исто аутоматик само дизел. Пресреќна е со Гољфот, вика нигде ме нема оставено, ништо не ми се расипало и само еднаш годишно ја носам на редовен сервис, ем за исти пари скоро дупло повеќе km возела отколку со кантата, ем побрз и бил.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг:
« Одговори #11 на: 08 Октомври 2015, 20:40:12 pm »
Чекај...споредба клио од 2006 со голф 7 wtf? Споредбава е ко со фиеста и мазда 6. Цена на ново е минимум дупло поголема. Али ако, генерализирање е супер ствар на форумов :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #12 на: 08 Октомври 2015, 21:18:06 pm »
Споредба на искуство со еден автомобил и друг автомобил. Клиото е купено ново, а не половно и е платено поскапо од Гољфот. Провери ги цените од 2006-та на Клио 1.6 бензин аутоматик со највисоко ниво на опрема и на Гољф 7 1.6TDI аутоматик од 2013 со средно ниво на опрема.

И споредбата е сосема валидна. Со што сакаш да го споредам Клиото, со мојата Фиеста од 2004-та, која помина повеќе km и која немаше ни 5% од проблемите на кантата од сестра ми. Со Фиестата проблем имав со рачките и сајлите за кревање на седишта кои два пати ги сменив, а не беа ефтини (по 100 евра еден сет) и сменив сет потисна плоча со ламела на 60000. Друго ништо немам чепнато.

Инаку Фиестата, кога ја продадов купив Мазда 6, сега сопственост на наш член. Од Маздата бев позадоволен отколку од Фиестата од други причини, а не поради доверливост. Беше поудобна, помоќна, поубава и поелегантна и имаше поубава вожња. За споредба на пример Шевролет Круз 2012 2.0CRDI(120kw) е подеднакво срање во однос на Маздата од 2005, колку што Клиото беше големо срање во однос на Фиестата. За една година и 40000km извозени на Крузот му се десија 15 дефекти на мотор (скинато црево на интеркулер, рикната турбина, рикнат комон рејл, рикната дизна, скинато друго црево од интеркулер, скршено казанче за антифриз, скинато црево за довод на гориво до комон рејл). На Маздата освен држач на мотор по 8 години експлоатација и кабли за свеќици (поради плинот) ништо друго не e променeто(освен тоа што редовно се менува на одредена километража).
« Последно менување: 08 Октомври 2015, 21:31:27 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #13 на: 08 Октомври 2015, 21:18:20 pm »
Нема врска цената со расипливоста... кола од 8000нова може да истера 5644564 повеќе км без проблеми од кола од 20.000 евра..

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Renault Senic 2009-2010 1.5 dci
« Одговори #14 на: 09 Октомври 2015, 07:20:23 am »
Клиото ако било со фул опрема тогаш нормално е да биде поскапо. Но клио со 1.2 мотор и основна опрема има исто подвозје и пластики внатре со клио со највисока опрема. Голф и Клио се сосема различни класи.

Да беше маздата дизел ќе правевме друг муабет. Или пак доколку Маздата се возеше во северниов дел од Европа. 1 зима и веќе маздата покажува корозија на подвозје, па наредната зима на праговите и се така за 10 години кога ќе стане тоа едно големо парче неупотриблив автомобил. Не дека дизелот нечини ама во Македонија со сервиси кои што појма нема што прават + неквалитетно гориво = рецепт за неуспех. Јас лично дизел на ново во Македонија никогаш не би купил. Немаме патишта за таква работа каде што дизелот е створен за крузање итн. Ако возиш дизел во град како Скопје порано или подоцна еден модерен турбо дизел ќе почне да покажува проблеми, без разлика дали си го купил на ново или на старо. А ако има дпф уште полошо. И твојата споредба е валдина гојдо ама ти генерализираш. Ако си имал лошо искуство со 2 коли тогаш сите коли од тој бренд се лоши?! :)

Јас имав неколкугодишно искуство со мазда 3 седан 2.0 бензин од 2005 аутоматик. Освен доста висока потрошувачка и ненормална појава на корозија јас објективно кажувам дека автомобилот барем во внатрешноста и управувањето е класи над мојот меган. Значи нема крцкања на пластики, вратите се затвараат подобро, управливоста е многу многу подобра, изолација исто така. Али корозија....ама сепак не би се осмелил да користам зборови како канти :)

Друга работа јас искрено никогаш не би купил клио 1.6 бензин аутоматик. Рено и аутоматик не идат заедно. Можам да замислам какво лошо чувство е да возиш 1.6 атмо + аутоматик.

Scenic во својата класа е навистина добар автомобил, комфорен а со 1.5 дци е перфектен избор само незнам која е таа будала да продава сценик 1.5 дци освен ако нешто не чини. Така да со среќа во потрагата.