За да се одреди точниот проблем, потребно е да се „потроши“ малку. Ресетирајте мапите (извади клеми, остај ја преку ноќ колата и утредента врати назад). Извозете еден-два резервоари само на бензин, заборавете го плинот. Ако проблемот се појавува и по солидно извозени километри само на бензин, тогаш барајте причина во некој сензор, температура, маф, радилца, брегасти, ламбди и слични тракатанци.
Некогаш поради доброто мешање на плинот со воздухот, таа смеса може да запали полесно и покрај тоа што (да речеме) сензорот за температура на моторот или на воздухот, дава погрешни податоци до ECU-то, па проблемот да биде прикриен додека колата ја „работиме“ на плин...
Повозете ја колата на бензин, заборајте го плинот еден месец, полесно ќе најдете доколку постои дефект, а исто така и лесно ќе „укопчате“ дали е до пореметена мапа или некој дефект.