Автор Тема: Вградување на афтер маркет радио  (Прочитано 23354 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #15 на: 10 Септември 2015, 08:19:44 am »
Значи ајде пак од почеток. :D

Кога зборуваме за квалитет на звук, во тој случај USB/MP3 слободно заборавете го.
Зборуваме за практичност и намена.
Следна работа е тоа што прикрпеното радио (како што го нарече) и фабричкото немаат никаква допирна точка, освен свирење (радио и ЦД). Да не ги споредувам радијата, најнебитни се во случајов.
Изгледот е релативна работа, и е ствар на вкусови.

Дали мислиш дека голем дисплеј, кој го има во скоро секое ново возило е кичерајска работа?
Дали мислиш дека сите ставаат голем екран заради гледање на филмови? слушање на 25000 песни или слично?
Не.
Логиката ти е тотално погрешна.
Друга работа е тоа што навигација не сме врзале на борд, ниту па Голфов ја имал. Со вградување на овој систем ја добива, што е еден плус повеќе.
Фабричка навигација на инструмент табла имаат само возила од висока класа, нели.
Во првиот пост повторно ке повторам пишува за кои и кави возила е отворена темата.
Добиваш + блутут хендс фри, со комплетен именик и податоци за секој контакт. (заштитен од казна во секој поглед).
Добиваш 10-то кратно поквалитетен звук од претходно.
И уште еден куп опции.
Не секој системот во кола го користи за слушање на три радио станици. Има луѓе на кои им е многу побитно да имаат хендс фри одколку да слушаат радио, како на пример. итака натака.

Следна работа која би ти ја образложил е вградување на афтер маркет звучници, односно баш она што го спомна. Доколку вградуваш само сетап од звучки, ако ги прочита погорните постови ке знаеше зошто не се вградуваат на фабричко радио без засилувач.
Фабричките звучници се најчесто изработени со хартиени мембрани, сунгерасти амортизери и се релативно осетливи. Фабричките радија се изработуваат најчесто со слаби и едноставни ефтини засилувачи.
Доколку ти ставиш ЈБЛ со полипропиленска мембрана и гумен амортизер на кој му треба моќност за да го побуди и даде звук, дали знаеш што ке добиеш со фабричкото радио? Па одприлика 30% понеквалитетен звук одколку што би го добил со фабричките звучници.
Освен ако не одбереш звучници кои се со исти параметри како и фабричките. Но во тој случај единствено нешто кое ке го добиеш е почисти високи, полоши басови и евентуално подобри средни.

И повторно да замолам сите оние кои ке коментираат да ги прочитаат добро постовите за да не се повторуваме во секој пост едни те исти работи.

@InSides

Цитат
Да се разбереме, инвестицијата е минимална. Солидни сетови за аудио тестирање за инсталатери чинат помалку од 1,000.00 ЕУР. За почеток, насочен микрофон, звучен снимач и тон генератор ќе завршат работа. Претпоставувам дека инсталатерите во Македонија заклучиле дека таква инвестиција нема да им се исплати.

Темата ми е интересна затоа што планирам во наредното, помало возило, да инсталирам балансиран афтермаркет систем. И иако ќе морам да се потпрам на инсталатер за инсталацијата, очигледно ќе морам сам да се занимавам со мерења и подесувања.

Мислам дека никој не би сакал да инвестира во таква опрема.
Искрено, што мислиш. Колку радија само со USB се продаваат а колку со голем дисплеј (double din)?
100 наспрема едно е одговорот.
Сите радија кои имаат само УСБ приклучок се изработени во најкинеските фабрики во светот и им се налепени само налепници со брендот.
По мене полоши и понеквалитетни радија се само оние што ги продаваат на зелен пазар. Најефтини дисплеи, нејефтина пластика, најефтина електроника.
Цена 3500 денари. Заработка од продадено радио максимум 300, + инсталација 600, ако е и толку или е гратис од кај што ке го купиш радиото.

Искрено јас ни за 600 денари не сакам да монтирам радио во кола. Најефтино доколку ги има сите приклучоци како што треба.

Значи одиме на минимум, со заработка од бедни 5 евра по радио, за да после тоа уклучам апаратура од 1000 евра и да го мерам квалитетот на звук кога истиот е повеќе и од очаен???
Тоа не е ни звук, туку е галама. :D :D :D

Но во случајот кој ти го бараш, како единка на 100 продадени ефтини системи, нема логика за набавка на таква инструментарија. Реално гледано.

Се е комерцијала. Се е за заработка. Се треба да се направи со минимално вложен труд а максимален ќар кај нас.
Да не зборам за тоа колкаво познавање од областа на музиката и електрониката треба да имаш за да направиш мерење, подесување и калибрација на еден систем...

А најинтересни се луѓето кои ке вложат 1000 евра за озвучување за да им бучи колата од басот и да се тресат прозорите кај комшиите кога ке помине по улица, а не ставил микрон звучна изолација. Да не зборувам кака звучна слика ке имаш во кола кога ке седнеш. Притисок од басот и ништо друго. Вибрација.

Дали се слагаш?

Точно е дека постојат ентузијасти и луѓе кои што со љубов ја работат таа работа и мислам дека се многу ретки. :)
Но нема да ги најдеш во продавниците за продажба и монтажа на аудио опрема, верувај.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг:
« Одговори #16 на: 10 Септември 2015, 08:38:15 am »
Зошто би заборавил на УСБ МП3 кога на слеп тест неможе да се разликува 256 од 320 од Флак?

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг:
« Одговори #17 на: 10 Септември 2015, 13:01:55 pm »
Само у кола не пробувајте слеп тест бидејки осигурителните не исплакаат :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #18 на: 10 Септември 2015, 14:48:49 pm »
Sale, OEM radio so golem displej e sosema razlicno od tvoive 65K boi vo los kontrast sto go imas staeno. Te molam idi u porse, sedni u pasatot i naprai sporedba (veruvam deka si naprail ali se branis). Da, ova e kiceraj sto si go stail (moj vkus, za drugive neznam). Ako stavam jas samo jbl spored specifikacija za moeto vozilo vo nieden slucaj nema da dobijam polos zvuk.

Navigacija ja nemal golfot i vo ovoj slucaj e mnogu nepregledna sto ja pravi nefunkcionalna. BT, HF i ostanatite stvari se vo red no ne se nesto po sto moze da pati coek. Ali jebiga, mene mi pobitno da imam kompaktnost so kvaliteten zvuk na nivo kaj sto mozam da se razberam so okolinata otkolku da me slusa pola komsiluk kako proagjam ama jas iam handsfree :) Ene pogore nekoj postiras RNS od mk5. Aj molimte sporedi gi negovite parametri so ovie od aktuelniov model i kazi mi zosto ti bi izbral aftermarket od OEM. (za 550 mozes da zemes RNS bez nikakov problem i da ne ja ubies kolata)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #19 на: 10 Септември 2015, 16:15:01 pm »
Зошто би заборавил на УСБ МП3 кога на слеп тест неможе да се разликува 256 од 320 од Флак?

Во автомобил во движење, потпишувам.

Значи одиме на минимум, со заработка од бедни 5 евра по радио, за да после тоа уклучам апаратура од 1000 евра и да го мерам квалитетот на звук кога истиот е повеќе и од очаен???
Тоа не е ни звук, туку е галама. :D :D :D

Но во случајот кој ти го бараш, како единка на 100 продадени ефтини системи, нема логика за набавка на таква инструментарија. Реално гледано.

Не би очекувал нивелирање на фреквентен опсег кај систем од ниска класа - или заработувачка од 5 евра по радио. Имплементацијата на било која идеја зависи од буџетот со кој се располага, како и со расположивото време и волја.

Затоа и напоменав претходно, скокам чекори. Конкретно се реферирав на овој дел од твојот прв пост:

Поновите ги имаат скоро сите опции, но ново возило со добар систем чини 1000+ евра.
За истите пари може да се направи систем кој со добар сетап на звучници и инсталација може да звучи неверојатно подобро и од фабрички понудениот.

Ако веќе дискутираме за системи од 1000+ евра кои треба да им парираат на впарени, интегрирани ОЕМ системи, мерење и нивелирање низ фреквентниот опсег е задолжителен чекор.

И фактот што, како што велиш и самиот, никој не сака да инвестира во таква опрема, кај оваа ценовна класа, предноста ќе ја дадам на интегриран ОЕМ систем. Затоа што во цената е вклучена и експертизата во акустика и електрика.

Чесни исклучоци постојат:

1. Во возилото, ако е ново, кое е предмет на инсталацијата, производителот не нуди опција на високо квалитетен аудио систем.
2. Возилото е нешто постаро, и како такво инсталација на афтермаркет е единствена опција за подобри аудио перформанси (без разлика дали целта е БАСССС, или балансиран звук).


А најинтересни се луѓето кои ке вложат 1000 евра за озвучување за да им бучи колата од басот и да се тресат прозорите кај комшиите кога ке помине по улица, а не ставил микрон звучна изолација. Да не зборувам кака звучна слика ке имаш во кола кога ке седнеш. Притисок од басот и ништо друго. Вибрација.

Дали се слагаш?

Секако. Затоа и зборував претходно за акустички третмани на автомобил како еквивалент на соба за слушање музика.

Звучната изолација е неизбежна за високи перформанси, но тоа го крева и буџетот. Ако на целата скаламерија од headunit, звучници, кабли, скретници, засилувачи, кондензатори, адаптери и клеми додадеш уште и плочи Dynamat (како една од опциите), потенцијалната граница од 1,000+ евра е веќе далеку надмината.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг:
« Одговори #20 на: 10 Септември 2015, 16:33:24 pm »
Дали под ставање "изолација" подразбираш ставање на материјал за дампирање!?

Каква изолација би ставал инаку?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг:
« Одговори #21 на: 10 Септември 2015, 16:45:42 pm »
@InSide aпсoлутнo се слaгaм сo пoстoт кoј гo нaпишa. Тoa е тoa.

@darko
Немa пoтребa дa се спoредувa фaбричкиoт дисплеј нa пaсaтoт сo oвoј нa кенвудoт. Тoј е дaлеку пoдoбaр. Дa не се лaжеме. И дa не звoрувaме нештo шрoтив вoљa нa вистинaтa. Ценaтa нa пaсaтoт е ? Аудиo системoт е преку 1000е сaмo зa хедјунитoт. Знaчи пaк ке пoвтoрaм пo 100ти пaт, збoрувaм зa нискa и среднa клaсa вoзилa сo пoстaрo гoдиште кaј кoи мaксимум имa усб приклучoк.

@Deni
Сo дoдaвaње нa звучнa изoлaцијa, дaјнaмaт нaјчестo. И дa, скaпa е. Нo штoм инвестирaш мнoгу пaри вo oзвучувaње, инвестирaј и вo неa кaкo еден мнoгу вaжен фaктoр. Прaзнa звучнa кутијa и пoлнa не звучaт истo. + кутијa oд плеК :-) нaј лoшa вaријaнтa...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #22 на: 11 Септември 2015, 08:32:25 am »
Темава ме поттикна повторно да го истражам ова подолу од мојот прв одговор, особено затоа што системите се делат во најголема мерка низ поголемиот дел од VAG групата.

Не сум сигурен кој го произведува Колумбусот, но мапите се ужасно детални и бесплатни (VAG има лиценца од Nokia Here / бивш NAVTEQ).

Според извор од Skoda UK, Columbus навигацијата се склопува од два набавувачи (Columbus е сплит систем, екранот е на централна конзола, а оптичкиот уред + СД читач + останата електроника е во касетата кај совозачот).

Наводно (непотврдено):

1. Екранот се произведува од Alpine.
2. Оптичкиот уред + останатата електроника се произведува од Harman Kardon.

Ако произведуваат екрани со оваква видливост за ОЕМ, нема зошто да не ги вклучат во своите уреди од повисока класа. Од друга страна, таквите уреди чинат значително повеќе. И пак назад на дилемата вложено/добиено. :(

Од друга страна, RNS510 на VW бил развиен од Continental (неочекувано за мене):

http://www.continental-automotive.com/www/automotive_de_en/themes/passenger_cars/interior/multimedia/rns510_en.html

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #23 на: 11 Септември 2015, 18:45:31 pm »
Ako stavam jas samo jbl spored specifikacija za moeto vozilo vo nieden slucaj nema da dobijam polos zvuk.

Ако ставиш препорачан звучник за кој не треба појачало за да даде квалитетен звук, во тој случај да. На времето имаше сетови за одреден тип на возило. Значи комплет. Истите тие звучки ке свират за нијанса подобро во однос на фабричките заради тоа што ке бидат компонентни и нема да се дуал кон односно широкопојасни.
Е тоа е случај кај оние радија кои се изработени со ефтини засилувачи со снага од 4х5 или 4х10 W. Различен е случајот кај поновите возила каде што засилувачите се изведени со интегралци во Мосфет изведба или пак интегралци кои се многу поснажни за разлика од оние порано. Затоа и нагласуив неколку пати.
Постари возила.

И не гледам причина зошто би менувал еден фабрички сетап со снага 4х35W со афтер маркет од 4х50.
Во тој случај, значи на поново возило да, ке значи замена само на постоечките со афтермаркет звучки, но повторно со добар избор на истите. Поголема осетливост, избрани високотонци, пожелно да се титаниум изведба, драјвери кои нема да се крути и ке имаат кевлар или полипропиленска мембрана која ке биде прицврстена со гумен или платнен амортизер, а не сунгераст кој ке скапе за кратко време.

Си има финеси, си има математика :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #24 на: 11 Септември 2015, 18:48:12 pm »
4х„35“ со 4х„50“

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #25 на: 11 Септември 2015, 19:04:22 pm »
Па да де...Затоа и нагласив.
Во принцип ако малку почнеме да работиме математика и електротехника, најпросто ако земеме да пресметуваме, ке дојдеме до некој заклучоци.
Во глобала сите осигурачи на радијата, афтермаркет, декларирани со снага 4х25 до 4х50 се со струјни осигурачи од 10А.
Напонот ке го земеме дека е 12 волти колку што е и реално
Простата равенка за снага вика дека P=UI, што во превод би му дошло 120 вати поделено на 4 и ке испадне 30 вати по канал. Арно ама они го рачунаат напонот на 14,4 волти, па математиката ке рече 36 вати по канал. Е сега како го добиваат тие 50 вати незнам :)
Ако ги разгледаме најчесто употребуваните интегрални кола, тие се најчесто 4х18W при напојување од 14,4 волти.

Постарите радија кои беа во автомобилите се изработуваа со нешто послаби интегралци.
Blaupunkt, Grundig, Philips, Clarion, VDO, се најчестите марки кои одеа во сериско производство кај автомобилите од европско производство. Кај Јапанците идеа Панасоник.
Сите овие беа со дупли интегралци, односно напред назад со изведба од некоја TDA Хххх со снага по спецификација 2х3W или 2х6W или нај снажните беа 2х12W, односно кај 4 каналните рачунајте по 4 снага. Осигурачите кои беа предвидени за нив беа максимум 5 ампера. Кај екстра јаките радија, беа евентуално 7,5 амперски осигурачи.
Да не бидам безобразен ама опелите има најслаби засилувачи.
BECKER кај Мерцедесите вградуваа уште помутави излези кои ги бриџуваа за да добијат двојно поголема снага.
Односно TDA 2003 со снага од 10W, и во бриџ да се добијат 20.

Доколку сакате точни ознаки на оригиналните радија да земам да барам по шемите, сум ги заборавил излезните интегралци кои беа :D :D :D

Панасониците беа за нијанса поснажни.

Новите радија се двојно или тројно помоќни од старите.
Еден излезен интегралец, синусна снага 4х15 или 4х18W и тоа е реална снага која може да се добие.

Таа истата ке може да тера и некој поосетливи елипси и ке даде одличен звук, доколку се истите изработени со некој титаниумски високотонци, рецимо како GTO серијата од JBL.

Pioneer елипсите кои се најефтините, добро ке свират на оригинално радио. Оние од повисоките серии си бараат снага, појачало за да ги драјва.

Има многу финеси...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #26 на: 11 Септември 2015, 19:26:21 pm »
http://www.ebay.co.uk/gds/Car-Audio-equipment-Power-Ratings-and-real-RMS-/10000000002772154/g.html

Се е убаво објаснето.  :) Посебно тоа од каде толкава моќност.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #27 на: 11 Септември 2015, 19:38:23 pm »
Не е баш се објаснето, ама е начнато. Проблемот претставува 12те волти. Односно нека се и 14.4 и 15V. Се е тоа прениска волтажа за да може да се направи доволно голема моќност на извесна отпорност.

Единствен начин за да се зголеми јачината при 12 волтен сетап е да се вгради DC-DC конвертор од 12V на 40V на пример каков што има во повеќето појачала за кола за да може да се оди понатаму. Па потоа веќе може да се пристапи кон спомнување на бројка над 22W. На 12V или 14.4V максимумот е 22W од напонска гледна точка. За повеќе треба и повеќе напон.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #28 на: 11 Септември 2015, 19:44:18 pm »
Многу јасно...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен yasho

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #29 на: 12 Септември 2015, 00:54:43 am »
Hm, pa ne bas...
Iako zasiluvacot ne moze da go odnese izlezot do naponot na napojuvanje, osven vo D klasa, so klasicen zasiluvac vo most (bridge) na zvucnikot imas skoro dupli napon, na ist otpor toa e 4 pati snaga... baska na 2 oma zvucnik, i te kako ima kako da ja zadovolat specifikacijata.. e sega kako ke se vozi toj zvucnik so tolku mal damping faktor i kolkava ke mu e osetlivosta e druga rabota. Ama muabetot mi e deka snagata moze da se postigne bez DC/DC. Baska tie 50W ne se postojano i istovremeno na site izlezi ( kind of statisticko miltipleksiranje), pa eden 10/15A osigurac moze da e sosema dovolen.

Po saglam (pojakite de) zasiluvaci (sekako ne tie vgradeni vo fabrickoto ili aftermarket radio) imaat duri i dc/dc vnatre, pa mozat i bajagi pogolema snaga da turnat niz zvucnicite.