Воопшто не претера.
Темата ја отворив за да се развие дискусија, исклучително добра како што ја разви.
Мојата втора реченица а и следните неколку во првиот пост се:
Најчесто во постарите возила фабричките радија се релативно сиромашни со опции, поточно возила од по 10 + години немаат можност да читаат ни MP3 дискови, а камо ли да имаат можност за USB приклучок.
Поновите ги имаат скоро сите опции, но ново возило со добар систем чини 1000+ евра.
За истите пари може да се направи систем кој со добар сетап на звучници и инсталација може да звучи неверојатно подобро и од фабрички понудениот.
Твоето возило има исклучително добар систем. А и ново е, нели???
Точно е се што кажа од збор до збор. Почнувајќи од сетапот на аудиото, звучниците, па се до изгледот.
Многу е нелогично да го нарушиш изгледот на целата табла.
Во конкретниот случај со Голфот на кој го монтирав системот, кој во живо изгледа по мене перверзно добро, на сликиве изгледа како да има еден куп над додадени пластики.
Прво адаптерот воопшто не се познава дека е афтер маркет. Тој е универзален. И мислам дека намената беше за некоја Шкода како што реков.
Но, постои и опција која овозможува радиото кое ке се монтира да се монтира по желба на корисникот, односно подлабоко во дупката (како во случајов), или пак да биде рамно со адаптерот или пак некоја трета опција.
Истото е монтирано малку вдлабнато заради Х причини, меѓу која една од многуте е и желбата на корисникот. Треба да стигне едно дополнително кабелче за поврзување со мобилниот, па на следно вадење може и да се проба да се намести малку повисоко, но тоа значи дека и самото радио ке биде излезено понапред. Односно ке стрчи, па не делува естетски убаво. Вака си е таман. Затоа и реков, во живо е скроз друг муабетот.
Квалитетот на екранот.
Во 90% од случаите екраните се исти, и не ми е јасно зошто се користат такви екрани, односно екрани кои на директна светлина многу лошо се гледааат. Има некои логични објаснувања, но за тоа друг пат.
Комбинација на звучници.
Фабричките звучници се најчесто Dual Cone и се широкопојасни. Во поновите возила се вградуваат + дополнителни високотонци со цел да се покрие спектарот.
Добро изолираната врата и дополнителна пластика придонесува за длабочина и покривање на басовите.
Ефтините радија, во зависност од кој производител се, најчесто вградуваат радија кои се квалитетни и со класични засилувачи. Веќе испробани. Но нивната тонска контрола им е очајна. Регулација на високи, басови, итн итн. Во принцип на добар систем не му е потребна тон конторла, но во случајов звучниците се далеку од профи. Сепак зборуваме за масовно производство.
Возила кои имаат системи од типот на Харман, Босе, ЈБЛ итн итн се возила од повисока класа. Најчесто.
Доколку имаш желба и можност да платиш, ке ти биде вграден систем и во поефтино возило, но не ја гледам логиката.
Купуваш пример Пунто и имаш желба да ти вградат Харман аудио систем или Инфинити. Возилото чини 9к евра а опремата ке треба да ја платиш најмалку 3к. Нели?
За 3к евра Пунтото има да го направам да се превртува кога ке удри бас.
Инаку фабричките радија се најчесто произведени од неколку производители. Blaupunkt, Grundig, Becker, Philips, Panasonic, Clarion, VDO. Во моментот не ми текнува на други.
Во глобала се со слаби засилувачи како што реков.
Со замена на афтер маркет, звучниците се препородуваат.
Во твојот случај, по мене си избрал прекрасен сетап.
Немам слушнато како свири, но верувам дека е одлично.
Инаку негативност кај афтермаркет радијата е тоа што се губат опциите команди на волан. Во поново време има решение и за тоа, без проблем, се става канбус адаптер и проблемот е решен.
Но еден куп други опции не можеш да ги следиш. Реков, зависно од возилото и од опремата која ја поседува.
Нормално е да земеш топ радио ако имаш можност да бираш во даден момент, и возило кое чини над 15 к евра ако си љубител на квалитетен звук