Автор Тема: Вградување на афтер маркет радио  (Прочитано 23353 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Вградување на афтер маркет радио
« на: 08 Септември 2015, 16:59:50 pm »
Оваа тема ке ја отворам со цел да видиме колку од вас би ги замениле фабричките радија со афтермаркет радио. Најчесто во постарите возила фабричките радија се релативно сиромашни со опции, поточно возила од по 10 + години немаат можност да читаат ни MP3 дискови, а камо ли да имаат можност за USB приклучок.
Поновите ги имаат скоро сите опции, но ново возило со добар систем чини 1000+ евра.
За истите пари може да се направи систем кој со добар сетап на звучници и инсталација може да звучи неверојатно подобро и од фабрички понудениот.
Значи вградување на нови звучници и поставување на добра аудио изолација на вратите и други делови од возилото, вградување на компонентни звучници со скретници, вградување на засилувачи, афтермаркет радија итн итн.

Еве конкретно јас пред месец дена вградив едно афтер маркет радио, (Double DIN) на местото на фабричкото радио во Голф 5. Ефектот на разлика на звук, со променето само радио, беше неверојатно подобар. Останаа фабричките звучници кои се препородија. 80% подобрување во звукот, чистината на високите, длабочината на басот и изразот на средните тонови при нумери каде доминира вокал.

Афтер маркет радиото чинеше некаде околу 450 евра, + адаптер за конекторот и антената 30-сетина евра, + оквирот и лежиштето каде што треба да се монтира новото радио (цената ја заборавив).

Грубо околу 550 евра.
Што се добива:
-Невидена фаца, лик
-Огромно подобрување на звукот.
-Огромен дисплеј
-Навигација
-Блутут хендсфри
-Еден куп шминкерајски работи корисни и некорисни

Еве како тоа изгледаше:



Вака изгледа возилото пред да се почне со склопување и монтажа на новите адаптери :)



И конечно крајниот ефект:



Искрено јас бев скептик како ке испадне ова се.
Но крајниот резултат ме воодушеви.

Во принцип јас не сум голем љубител на менување на изгледот на комплетната конзола со афтер маркет уреди, но во дадениов случај Голфов доби неверојатна свежина.
Претходното радио го надградував со модул на кој беше уштекан модул за SD/USB/AUX приклучок, но тоа кратко траеше :)

Кои се вашите мислења околу овие работи?

Тука би можело да ги постираме оваквите зафати, и евентуално темата да биде стики, ако има заинтересираност.
:)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #1 на: 08 Септември 2015, 17:13:34 pm »
Јас сум секогаш за оваа опција пред фабричката, пошто како што кажа, тон пари ќе фрлиш и пак нешто ќе ти фали како опција кај фабричкото а и нема да имаш толкав екран.
Во случајов не ми се свиѓа адаптерот, некако многу е внатре влезен и преплавено е со куп пластики.

Овој е според мене идеален:

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #2 на: 08 Септември 2015, 17:23:02 pm »
Адаптерот зависи од тоа каков ке купиш.
На овој ако не се лажам пишуваше дека е за Шкода, Октавија???
Меѓутоа пасува и на други возила...
Има многу, само треба да си одбереш каков сакаш.
:)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #3 на: 08 Септември 2015, 17:39:39 pm »
Да немав RCD510, ќе го сменев радиото со вакво уште првиот месец. Всушност, да не беше монтиран RCD510 кај мене во кола кога ја земав колата (муабетот во салон беше „сакам-кола-која-кола-таа-кола-дајте-цена“), никогаш не би го нарачал. Доплатата беше некои ненормални (и неоправдливи) 800 евра за уред што и нема многу-многу функционалности.

Да можам да најдам уред на кој што ќе се пренесуваат сите информации као што се пренесуваат сега (детали за клима, а-у), би размислил можеби да го сменам. Сега за сега, RCD510 си брка работа, а и OEM изглед си е OEM изглед. Мада, морам да признаам, ова на Игор изгледа одлично.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #4 на: 08 Септември 2015, 17:41:03 pm »
Конкретно кај голфов визуелно е промената на полошо. Функционално секако има неколкукратно подобрување. Прво, не сум љубител на пиано финиш на пластика. Како второ има 2 рамки пластични околу самото радио (непотребно). Како трето ако веќе е тач требало да стават од кенвуд и копче на вртење за тон (може и за наоѓање на станици), секаде фабрички во новиве коли добиваш и тач и копчиња. Мислам дека кај афтермаркет радија екраните им се со послаб квалитет, посебно при директен пад на сончева светлина. За звукот не коментирам, сигурно е подобар.
Зини да ти кажу.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #5 на: 08 Септември 2015, 18:00:34 pm »
И ја се мислев, ама ќе треба да го жртвувам борд компјутерот

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #6 на: 08 Септември 2015, 18:50:31 pm »
Јас имам радио од Голф 5 со нави, ако случајно сте сретнале упатство за вградување во Бора/Голф 4(ретрофит не знам дали е можен) би ви бил многу благодарен ако ми го пратите по ПП или во темава.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #7 на: 08 Септември 2015, 21:14:12 pm »
Мислам дека не е изводливо, барем не без многу сечење и заебавање.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #8 на: 09 Септември 2015, 01:35:13 am »
Интересен муабет.

Особено затоа што темите од овој тип, во моето искуство, се сведуваат на неизбежен заклучок "aftermarket е секогаш значително подобра опција во звук". Не баш.

Да се разбереме, потребите и желбите на индивидуалните корисници е речиси невозможно да се предвидат со универзално решение. Постојат луѓе кои инсистираат на добар звук во компресиона кутија од типот автомобил што може да е невозможно. Постојат луѓе на кои фетиш им е голем екран (виновен сум!). Постојат луѓе на кои аудио систем во возило им е само позадинска врева. И тоа е во ред.

Но кога се пресметува што е подобро за вложените средства, работата станува малку климава.

Во мојот РС, додадов две опции кои мене ми беа исклучително важни. Columbus Navigation (8" дисплеј) + Canton Sound System. Цените на доплатите, според постоечкиот ценовник на Шкода, изнесуваат точно 1380 ЕУР за Колумбус, и 425 ЕУР за Кантон системот. Тоа е пред попусти, секако, но колку и да се спушта, се работи за значителна сума. Не сум сигурен кој го произведува Колумбусот, но мапите се ужасно детални и бесплатни (VAG има лиценца од Nokia Here / бивш NAVTEQ).

Што се добива за тоа?

1. Интегриран OEM систем, кој е поврзан со сите системи на автомобилот, вклучително и борд компјутер, BT комуникација, команди на волан, интерен хард диск, засебен читач на SD картички со оптички уред, врска со сите електронски системи на автомобилот. Плус 8" дисплеј јасно видлив на дневна светлина.
2. Десет моносистемски звучници на Кантон (4 високотонци, 4 среднотонци (mid/mid-bass), 1 централен звучник, 1 вентилиран вуфер во багажник, 1 десетканален дигитален засилувач.
3. Интегриран звучен профил на автомобилот, со подесувачки фрекфентни криви кои одговараат на токму таа просторна конфигурација (кокпит на Октавија 3).

Предности:

1. Интегриран систем, кој подлежи на целосната гаранција на автомобилот. Целосна вклопеност со автомобилот и сите негови фукнции.
2. OEM изглед, со custom кутија за вуферот во багажник кој не одзема дополнителен простор за складирање.
3. Балансиран звук, со вградени заштити.

Недостатоци:

1. Не постои можност за customization на компонентите. Загреан аудиофил можеби ќе сака да одлучи, не само за брендот на звучниците и засилувачот, туку и за брендот на каблите.
2. Функционалност во рамките на параметрите на автомобилот. Кај афтермаркет систем, како излегува нов хардвер, адаптацијата и додатоците се полесни (но не и поефтини).
3. Цена (можеби).

Ако земат да се премерат овие работи, не верувам дека ќе се наиде на голема разлика во сумите. Земете ги предвид компонентите кои ги наведов, пресметајте афтермаркет еквиваленти на тоа ниво, пресметајте културна инсталација која нема да штрчи во возилото, и доаѓаме горе/долу до истите резултати (финансиски).

Од аспект на звук, тоа е веќе големо прашање. Јас верувам дека во рамките на она што мене ми треба, за сумата која ја потрошив, нема афтермаркет систем кој ќе звучи подобро. Ни одблизу. Не сум bass-head, па тоа не ми прави разлика. Водете сметка, OEM (или во најмала рака stealth) изгледот ми е исклучително важен.

Земете во предвид дека OEM системите од оваа класа и нагоре се подесувани од страна на аудио инженери за токму тоа возило. Canton е веќе солиден почеток, а да не зборувам за Dynaudio кај VW, Bowers & Wilkins кај Јагуар и Масерати, Bang & Olufsen кај Ауди. Водете сметка дека правилно подесување на афтермаркет систем е наука, и треба да се наплати - подесувањето "на уво" е за аудиофили кои тврдат дека слушаат фреквенции на ниво на лилјаци и како такво е, во најмала рака, несериозен зафат.

Би било интересно да се споредат системи кај возила - фабрички против афтермаркет за горе/долу релевантни резултати. Јас би го понудил моето возило за таков тест - под услов да најдеме Октавија 3 која има афтермаркет систем во таа финансиска класа како Columbus + Cantot.

Малку претерав... но како што реков, интересен муабет.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #9 на: 09 Септември 2015, 02:05:07 am »
Воопшто не претера.
Темата ја отворив за да се развие дискусија, исклучително добра како што ја разви.
Мојата втора реченица а и следните неколку во првиот пост се:

Цитат
Најчесто во постарите возила фабричките радија се релативно сиромашни со опции, поточно возила од по 10 + години немаат можност да читаат ни MP3 дискови, а камо ли да имаат можност за USB приклучок.
Поновите ги имаат скоро сите опции, но ново возило со добар систем чини 1000+ евра.
За истите пари може да се направи систем кој со добар сетап на звучници и инсталација може да звучи неверојатно подобро и од фабрички понудениот.

Твоето возило има исклучително добар систем. А и ново е, нели???
Точно е се што кажа од збор до збор. Почнувајќи од сетапот на аудиото, звучниците, па се до изгледот.
Многу е нелогично да го нарушиш изгледот на целата табла.
Во конкретниот случај со Голфот на кој го монтирав системот, кој во живо изгледа по мене перверзно добро, на сликиве изгледа како да има еден куп над додадени пластики.
Прво адаптерот воопшто не се познава дека е афтер маркет. Тој е универзален. И мислам дека намената беше за некоја Шкода како што реков.
Но, постои и опција која овозможува радиото кое ке се монтира да се монтира по желба на корисникот, односно подлабоко во дупката (како во случајов), или пак да биде рамно со адаптерот или пак некоја трета опција.
Истото е монтирано малку вдлабнато заради Х причини, меѓу која една од многуте е и желбата на корисникот. Треба да стигне едно дополнително кабелче за поврзување со мобилниот, па на следно вадење може и да се проба да се намести малку повисоко, но тоа значи дека и самото радио ке биде излезено понапред. Односно ке стрчи, па не делува естетски убаво. Вака си е таман. Затоа и реков, во живо е скроз друг муабетот.

Квалитетот на екранот.
Во 90% од случаите екраните се исти, и не ми е јасно зошто се користат такви екрани, односно екрани кои на директна светлина многу лошо се гледааат. Има некои логични објаснувања, но за тоа друг пат.

Комбинација на звучници.
Фабричките звучници се најчесто Dual Cone и се широкопојасни. Во поновите возила се вградуваат + дополнителни високотонци со цел да се покрие спектарот.
Добро изолираната врата и дополнителна пластика придонесува за длабочина и покривање на басовите.
Ефтините радија, во зависност од кој производител се, најчесто вградуваат радија кои се квалитетни и со класични засилувачи. Веќе испробани. Но нивната тонска контрола им е очајна. Регулација на високи, басови, итн итн. Во принцип на добар систем не му е потребна тон конторла, но во случајов звучниците се далеку од профи. Сепак зборуваме за масовно производство.

Возила кои имаат системи од типот на Харман, Босе, ЈБЛ итн итн се возила од повисока класа. Најчесто.
Доколку имаш желба и можност да платиш, ке ти биде вграден систем и во поефтино возило, но не ја гледам логиката.
Купуваш пример Пунто и имаш желба да ти вградат Харман аудио систем или Инфинити. Возилото чини 9к евра а опремата ке треба да ја платиш најмалку 3к. Нели?
За 3к евра Пунтото има да го направам да се превртува кога ке удри бас. :D :D :D

Инаку фабричките радија се најчесто произведени од неколку производители. Blaupunkt, Grundig, Becker, Philips, Panasonic, Clarion, VDO. Во моментот не ми текнува на други.
Во глобала се со слаби засилувачи како што реков.
Со замена на афтер маркет, звучниците се препородуваат.

Во твојот случај, по мене си избрал прекрасен сетап.
Немам слушнато како свири, но верувам дека е одлично.

Инаку негативност кај афтермаркет радијата е тоа што се губат опциите команди на волан. Во поново време има решение и за тоа, без проблем, се става канбус адаптер и проблемот е решен.
Но еден куп други опции не можеш да ги следиш. Реков, зависно од возилото и од опремата која ја поседува.

Нормално е да земеш топ радио ако имаш можност да бираш во даден момент, и возило кое чини над 15 к евра ако си љубител на квалитетен звук :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #10 на: 09 Септември 2015, 17:31:26 pm »
Секако, брендирани аудио системи во возила се нудат или во релативно повисока класа, или во специјализирани возила "читај - младешки во маркетинг литература". Иако и овие специјализирани не ретко се над 15,000 ЕУР.

Нема дискусија дека единствена опција за малку постари возила е инсталација на афтермаркет уреди. Речиси целата функционалност може да се дуплира, преку OBDII читачи, контрола на електронски системи, BT комуникација, поврзување со CANBUS и контроли на волан итн... прашањето е колку тоа ќе чини. Не само пари - најмалку пари. Најчесто, времето и избегнување на фрустрација се поважни од било кои пари. Доколку делував агресивно претходно, тоа е поради замор од континуираните дискусии од типот "колку пари ќе платиш за фабричко радио?!!" кои стануваат речиси чести како неизбежната бензин vs дизел дискусија.

Не се занесувам дека сумата која VAG ми ја наплати за оние две опции не влече заработувачка. Всушност, убеден сум дека токму на тие опции маргината е ужасно голема. Од друга страна, влогот во развој и инженеринг треба да се врати, не? Систем од 1800+ на возило од 25000+ е значително помалку болно (процентуално) од систем од 3000+ на возило од 9000.

Верувам дека инсталацијата на твојот Kenwood изгледа подобро во живо. Без разлика, како што и кажа, најважно е како му одговара на корисникот, т.е. тебе. Можно е да имам некаде посоодветен адаптер (со flush варијанта на монтирање). Доколку го најдам, и доколку ти одговара - ќе го добиеш на поклон. Чинам дека беше од О2.

* * * * *

Но во однос на инсталација на афтермаркет уреди - верувам дека грешам (се надевам дека грешам) - но не сум налетал на голем број афтермаркет инсталатори кои имаат искуство (и желба) да постават балансиран систем за слушање. Кога го купував претходното возило, пак завршив со ОЕМ навигација, иако бев убеден дека ќе можам да добијам доста добар систем во афтермаркет варијанта. Но во неколкуте месеци додека истражував низ Скопје, сите инсталатери кои ги посетив инсистираа на што поскап и поголем head unit, и што поголем вуфер во багажник. Никој (од оние што ги посетив) не сакаше да разговара за монокомпонентни звучници, скретници (аналогни/дигитални), каблирање и ОЕМ интеграција. Кога ги прашував за нивоата на мерење (микрофонско) што го прават при инсталација и подесување, ме гледаа бледо.

Се прашувам зошто.

На крајот на краиштата, важно е да се утврди што се сака да се добие.

За балансиран, интегриран, анализиран звук би одел на ОЕМ систем (и што би рекле Американците - ги ставив парите кај што ми е устата).

За no-compromise систем, би одел на афтермаркет. Но за она што јас го барам, ќе се соочам или со премногу пари, или со реалните акустички ограничувања на лимената кутија која треба да изигрува соба за слушање.

* * * * *

Настрана философската расправа, би било интересно (доколку има интерес освен кај нас двајца) да се направи собир/тест/анализа на ОЕМ и афтермаркет системи. Исто така, би сакал членовите овде да ме упатат кај инсталатер на афтермаркет системи кој не се плаши да ги одговори прашањата што ги поставив порано.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #11 на: 09 Септември 2015, 18:11:48 pm »
При избор на аудио за во кола прво и основно треба да се заборави терминот Hi-Fi. Потоа може да се почне да се прави муабет, но и да не се претерува со очекувањата. Зошто сепак се работи за компромизен систем кој треба да работи во екстремно мала соба со мали и фиксни кутии и со фиксна насоченост и со фиксна поставенот на субјектите и со...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #12 на: 09 Септември 2015, 19:05:59 pm »
Инаку мала дигресија.
Кенвудов јас само го инсталирав, а не е во мое возило. Туку во возило на еден другар. Па од тука ми дојде и идејата да развијам оваква дискусија.

Следно.
Што се однесува до фабричкиот сетап. Малку го продискутиравме, и дојдовме до некој заклучоци.
Но немој да ме разбереш погрешно, но Canton како фирма не е нешто кое е високо ниво како што е Харман, Јамаха, Босе, Инфинити итн итн кога станува збор за хај енд опрема за автомобили. Едноставно може да се каже дека е добар баланс во поглед на она што би го добил како сериско вградување и некој ексклузивно одбран звучен систем.
Сепак е многу подобро (претпоставувам но и верувам дека е така а не сум го слушнал) од сериски вграденото озвучување. Впрочем затоа и се нуди како дополнителна опција.

Е сега. Да се навратиме на вградувањето на афтермаркет озвучување.
90% од луѓето кои продаваат кар аудио системи, мислат дека секој што ке дојде и ке побара нешто различно од фабричкото озвучување уствари треба да биде бас кој ке ти ги поместува бубрезите и радио кое ке свети како новогодишна елка.
Меѓутоа не секогаш е тоа така. Постојат луѓе кои сакаат едноставно да добијат поквалитетен звук.
Тоа може да се направи на неколку начини. Првиот е замена на фабричкото радио, кое најчесто ако е основен модел е "најутепано". Доколку корисникот не сака да го замени фабричкото радио и да го наруши изгледот на својата табла, се оди на замена на звучници. Оваа замена повлекува и вградување на засилувачи со кои ке можат истите драјвери да се засилат прописно. Покрај тоа најверојатно со оваков сетап ке треба да се вградат и скретници, кои може да бидат пасивни, или пак активни, нормално имплементирани во самите засилувачи.
Меѓу другото многу битна работа е и изолацијата. Самата доизолација на вратите и просторот каде се наоѓаат звучниците драстично може да ја смени сликата на звукот! Колку и тоа да звучи неверојатно.
За се ова не ти требаат никакви инструменти за да ја осетиш разликата.
Не сум сигурен, но незнам колку од сите тие што работат со аудио озвучување, дали некој има систем за мерење на звукот во автомобилот. Односно микрофон, генератор на звук со различна фреквенција, единица за евиденција и прикажување на резултатите. Искрено мислам дека никој нема такво нешто.
Такво нешто би било добро да се има доколку се прават многу ситни корекции, фино подесување и скапо вградување на аудиофилска опрема во возило.
Прво зборуваме за скапи возила со да не речам идеална звучна изолација, возила кои користат племенити материјали во изработката, и опрема која е аудиофилска, односно професионално димензиониран сетап.
Па затоа и не ме чуди фактот што те гледале бледо кога си го спомнувал мерењето :)

Најчесто скапите автомобили одат и со скапи аудио системи кои звучат и безобразно добро. За воља на вистината тоа е баш така. :)

Мислам дека ти одговорив на дел ако не и на сите прашања. Ако нешто сум заборавил, подсети ме :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #13 на: 09 Септември 2015, 22:14:44 pm »
При избор на аудио за во кола прво и основно треба да се заборави терминот Hi-Fi. Потоа може да се почне да се прави муабет, но и да не се претерува со очекувањата.

Терминот висока верност од поодамна нема место не само во автомобилите, туку и во индустријата на звучна репродукција. Sad but true.

Автомобилски кокпит е собир на ужасно многу компромиси, од акустички аспект, но (некој) идеал сепак може да се брка.


Што се однесува до фабричкиот сетап. Малку го продискутиравме, и дојдовме до некој заклучоци.
Но немој да ме разбереш погрешно, но Canton како фирма не е нешто кое е високо ниво како што е Харман, Јамаха, Босе, Инфинити итн итн кога станува збор за хај енд опрема за автомобили. Едноставно може да се каже дека е добар баланс во поглед на она што би го добил како сериско вградување и некој ексклузивно одбран звучен систем.

Секако. Canton го нема искуството во car audio кое го имаат другите брендови. Ова не значи дека Canton не знае да направи солидни звучни единици. Истовремено, тоа пак не значи дека за доплата од 400+ ЕУР ќе се добијат high-end единиците на Canton. Сепак е во голема мерка маркетингшка финта.

Од друга страна, кога го купував возилото, не беше пресуден Canton системот. Но е добар бонус.

Е сега. Да се навратиме на вградувањето на афтермаркет озвучување.
90% од луѓето кои продаваат кар аудио системи, мислат дека секој што ке дојде и ке побара нешто различно од фабричкото озвучување уствари треба да биде бас кој ке ти ги поместува бубрезите и радио кое ке свети како новогодишна елка.

Јасно. Понудата е диктирана од барањата на пазарот. Затоа и реков дека нема многу опции помеѓу инсталатерите. Зошто било кој од нив би имал потреба за дополнителни познавања од акустика и електрика надвор од шемите за поврзување ако пазарот не го бара тоа? Кој процент сум јас? 0,001% од пазарот?

Меѓу другото многу битна работа е и изолацијата. Самата доизолација на вратите и просторот каде се наоѓаат звучниците драстично може да ја смени сликата на звукот! Колку и тоа да звучи неверојатно.

Зошто би звучело неверојатно? Акустичките инженери во глобала велат дека за домашен аудио систем, најважната компонента е најчесто потценета - а тоа е самата соба за слушање. Голем број на "аудиофили", или поради непознавање (и неволност за запознавање) на тематиката, или поради недостаток на простор, инвестираат илјадници евра во опрема без да го третираат акустички просторот каде слушаат музика.

Ова е значително поважно во простор како автомобил каде загаденоста со врева е значителна - што од самиот автомобил, што од надворешниот простор.

Правилна звучна изолација е клучна.

И пак за пазарот - ако се навратиме наназад на форумов, лесно се наоѓаат неколку теми каде луѓе бараат (со големи потешкотии) Dynamat во Скопје.

За се ова не ти требаат никакви инструменти за да ја осетиш разликата.

Скокам чекори.

Најголемиот дел од mid-tier системите кои се вградуваат кај нас нема да имаат значителна придобивка од инструменти за подесување. Од друга страна, сведок сум на неколку значителни (финансиски) инсталации кои секако ќе имале многу придобивки од дополнителни подесувања кои се прескокнати.

Да се разбереме, инвестицијата е минимална. Солидни сетови за аудио тестирање за инсталатери чинат помалку од 1,000.00 ЕУР. За почеток, насочен микрофон, звучен снимач и тон генератор ќе завршат работа. Претпоставувам дека инсталатерите во Македонија заклучиле дека таква инвестиција нема да им се исплати.

Темата ми е интересна затоа што планирам во наредното, помало возило, да инсталирам балансиран афтермаркет систем. И иако ќе морам да се потпрам на инсталатер за инсталацијата, очигледно ќе морам сам да се занимавам со мерења и подесувања.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Вградување на афтер маркет радио
« Одговори #14 на: 09 Септември 2015, 23:38:40 pm »
Sale iskreno fabrickoto radio poise mi se svigja kako stoi od ova prikrpenovo. Prviot mesec kje ti bide interesno da cepkas i posle pak kje slusas edno od trite radiostanici. Sekogas bi idel na OEM radio koga bi menuval radio poradi X pricini.

Eve mene mnogu mi fali usb zaso mrzam cd/mp3 u kola. Ali pa od druga strana, skoro nikogas ne sum imal potreba da slusam 25000 pesni u kola, da gleam film ili jebemga sto drugo.  Za 550 evra kje smenis standard zvucnici so jbl i zvukot kje ti bide povekje od dovolen. A navigacija kje si kupis garmin i kjao, em e poprakticna em e poevtina. Neznam kako ja vrzavte navigacijata da pokazuva na bordot ali na krajot na kraistata poentata na vgradenata navigacija e da gledas u saltabla kaj treba da svrtis a ne da krsam vrat u radioto i da se spickam u nekoja bankina.

da ne go drvam, nikad ne bi stail vakov kiceraj u kola!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html