Автор Тема: Се за метан !  (Прочитано 13625 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Се за метан !
« на: 06 Октомври 2011, 17:37:04 pm »
Моментално многу атрактивен е Метанот, каде што деновиве се спомнува многу...

Еве од колегиве на форумов, дознавме дека веке бензинската во Влае е приспособена за метан, што е добар знак... дека во брзо време, ке има и ке се точи метанот...
Денеска со еден колега зборевме за метанот, и паднавме во дискусија... дека, неговата плинска боца, неможела да се користи за метанот, но нема да може да се користи и расплиначата, а компјутерот и дизните и доводните цевки ке си останат исти...

Он тврди, дека ке мора да се заменат плинската боца и расплиначата а другото све ке остане исто... Зашто ???

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Се за метан !
« Одговори #1 на: 06 Октомври 2011, 17:39:53 pm »
и што е боље ? метанот е поефтин, поеконимичен, или ??? ... 

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Се за метан !
« Одговори #2 на: 06 Октомври 2011, 18:26:16 pm »
Метанот е поефтин мислам, пред година дена се збореа цени од околу 22 до највеќе 30 денари.
Боцата како што знам треба да е изработена од карбон или некој друг материјал далеку поцврст од стандардните плински боци, зашто метанот мора да се чува на повисок притисок.
Цената на вградување на метан системи би била повисока од оние плинските само заради карбонската боца, и можда друг систем за распрскување на метанот во моторот. Откако ќе видиме која ќе биде продажна цена на метанот, ќе дискутираме дали се исплаќа конверзија од плин на метан, или пак од бензин на метан.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Се за метан !
« Одговори #3 на: 06 Октомври 2011, 18:39:31 pm »
Боцата треба да издржи околу 250 бари. ЦНГ или компримиран природен гас, воглавно метан, е гасовито гориво кое за разлика од ЛПГ се чува во резервоарите во гасовита форма, и е компримирано на 1% од неговиот волумен при нормални атмосферски услови. енергетската вредност по единица волумен е околу 50-тина % во однос на втечнет метан. колите го “примаат“ доста добро. Инсталациите за ЛПГ и ЦНГ на автомобилите се доста слични, но има и доста разлики. компјутерот останува ист, зошто тој може да се програмира вака или онака.
Мислам дека се продава по килограм, за разлика од ЛПГ кој ни` го шиткаат по литар. (отприлика 0.54 кг).
Мислам дека снагата на возилото е намалена во однос на петрол, за некои 20-тина %
Боците се поголеми од оние за ЛПГ и најчесто се користи за комерцијални возила

Тоа е отприлика она што го знам јас..


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Се за метан !
« Одговори #4 на: 06 Октомври 2011, 20:00:34 pm »
Има во МК еден Хамер на метан што е направен.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Се за метан !
« Одговори #5 на: 06 Октомври 2011, 20:10:43 pm »
i mislam deka trosi pomalce od benzin pribidejki gorivoto e pokaloricno, kao da imam cueno

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Се за метан !
« Одговори #6 на: 06 Октомври 2011, 20:20:51 pm »
Возило кое троши 10 л бензин на 100 км, ќе троши 6,25 кг метан на 100 км.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Се за метан !
« Одговори #7 на: 06 Октомври 2011, 20:22:52 pm »
i ako e 30 denari litar, bree gaga vozenje u pm odma go pretvaram plinot vo metan pa so saka neka e

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Се за метан !
« Одговори #8 на: 06 Октомври 2011, 20:29:14 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Се за метан !
« Одговори #9 на: 06 Октомври 2011, 20:30:10 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
pa ako ne bide koj ke vlozuva vo poskap ured. mora da prasam za Prins kolku e konvertiranje od plin vo metan

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Се за метан !
« Одговори #10 на: 06 Октомври 2011, 21:07:14 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
pa ako ne bide koj ke vlozuva vo poskap ured. mora da prasam za Prins kolku e konvertiranje od plin vo metan

Малку е (пре)рано со една пумпа да се размишља. Башка, ако не е фабрички со резервоари под патос, не ти вреди, многу место во кола фаќа боцата, за малку автономија (уште не можам да надам конкретен податок за ова)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Се за метан !
« Одговори #11 на: 06 Октомври 2011, 21:10:30 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
pa ako ne bide koj ke vlozuva vo poskap ured. mora da prasam za Prins kolku e konvertiranje od plin vo metan

Малку е (пре)рано со една пумпа да се размишља. Башка, ако не е фабрички со резервоари под патос, не ти вреди, многу место во кола фаќа боцата, за малку автономија (уште не можам да надам конкретен податок за ова)

e toa da, ama stom edna ke pocne ke pocnat i drugi za godina dena mislam deka ke ima mnogu poveke

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Се за метан !
« Одговори #12 на: 06 Октомври 2011, 21:27:10 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
pa ako ne bide koj ke vlozuva vo poskap ured. mora da prasam za Prins kolku e konvertiranje od plin vo metan

Малку е (пре)рано со една пумпа да се размишља. Башка, ако не е фабрички со резервоари под патос, не ти вреди, многу место во кола фаќа боцата, за малку автономија (уште не можам да надам конкретен податок за ова)

Еден од недостатоците е што радиусот на возење е многу мал. На пример, возило кое троши 10 л бензин на 100 км, ќе троши 6,25 кг метан на 100 км, и со еден резервоар нема да помине ни 150 км без дополнување. Резервоарот што собира 9 кг метан, тежи околу 70 кг :) А карбонските резервоари се од 1300 евра, па нагоре ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Се за метан !
« Одговори #13 на: 06 Октомври 2011, 21:33:56 pm »
Ke najdat izgovor za da ne bide 30 denari 100%
pa ako ne bide koj ke vlozuva vo poskap ured. mora da prasam za Prins kolku e konvertiranje od plin vo metan

Малку е (пре)рано со една пумпа да се размишља. Башка, ако не е фабрички со резервоари под патос, не ти вреди, многу место во кола фаќа боцата, за малку автономија (уште не можам да надам конкретен податок за ова)

Еден од недостатоците е што радиусот на возење е многу мал. На пример, возило кое троши 10 л бензин на 100 км, ќе троши 6,25 кг метан на 100 км, и со еден резервоар нема да помине ни 150 км без дополнување. Резервоарот што собира 9 кг метан, тежи околу 70 кг :) А карбонските резервоари се од 1300 евра, па нагоре ;)

Знаев дека е нешто многу... за ЛПГ 60л боца е 20-тина кила, сам чоек ја дига без проблем ако е празна.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Се за метан !
« Одговори #14 на: 07 Октомври 2011, 08:17:21 am »
Добро, дизел може на метан да иде... ?

Нели као, автобусиве од ЈСП, на метан се возеле.... вистина е, или некој буштил водичка?