c/p evo-magazin
Renault Clio Sport, Mini Cooper S Works GP, Golf GTi MK1, Lotus Elan S2, Peugeot 306Rally, Clio Wiliams, Ford Fokus RS, Renault Clio RS, Honda Integra Type R, Fiat Barcheta, VW Corrado VR6, Ford Puma, Golf V GTi, Peugeot 205 GTi, Peugeot 106 Rally.
Еве го делот за Хонда Интегра:
.............prošlo je mnogo vremena od moje posljednje vožnje Integre, ali to je kao kad ponovno sretnete starog prijatelja.
Nisko ste postavljeni, ispruženih ruku i nogu umjesto da pogrbljeno sjedite iza upravljača. Sve oko vas odiše udobnošću i savršeno je smješteno, od taktilne ručice mjenjača sa titanijskom glavom do debelo obrubljenog upravljačai papučica od lake slitine. Duža, spuštanija, sve u svemu razmetljiva od ostalih kutijastih modela u našem testu, Integra je automobil u koji kad sjednete u klasična Recarova sjedala jednostavno znate da ste u nečem potpuno drukčijem.
Pri paljenju VTEC motor zvuči metalno, prilično nejako, bez naslućivanja snage, te uz slabe reakcije na papučicu gasa na nižim okretajima. Mjenjač je odličan: kratkog je hoda i precizan, čak i u ovom primjerku koji je prevalio gotovo 100.000 kilometara.
Upravljač, što pomalo iznenađuje, usprkos servu ima priličnu težinu, ali neposreno uz srdišnji položaj reagira tromo. Međutim, zakretanjem upravljača tu tromost zamjenjuju superpodrobne i stalno promjenjive informacije koje stižu s ceste.
Vozite li Integru sporo, nije uzbudljiva. Gotovo da se pitate čemu tolika buka oko tog automobila, ali kad se taj vatreni motor pokrene, skromna se Honda pretvara u sjajan automobil. najbolja je na višim okretajima ka, kad VTEC počne radit na 6000 o/min. pa četverocilindraš počne emitirati čarobni urlik dok se kazaljka obrtomjera počne približavati, a zatim prijeđe brojku od 8000 o/min. Gotovo kao da vozite neki superegzotični automobil: motor koji najbolje radi na visokim okretajima, brz i točan mjenjač, kruta karoserija i nevjerojatno dobar ovjes nude nevjerojatne performanse.
Pomalo je lud taj koncept, no Integra ima mnogo više duha od modela koji su uslijedili. Automobil morate stvarno nagazit, ali nagrada je bogati tijek organskih povratnih informacija, pa ovu nepraštajuću cestu savladavate rijetkom uglađenošću, dok ste istodobno svaku sekundu uključeni u vožnju.
Na tako skromnim gumama razine prijanjanja su čudesne, a i blokirajući diferencijal mnogo pridonosi. Kod Integre okretni moment ne utječe na upravljanje no, s druge strane, ova Honda golem okreetni moment. Sve u svemu, spoj napetog ali i profinjenog ovjesa, izvanredno učinkovitog diferencijala, odličnog prijanjanja i nula utjecaja okretnog momenta na upravljanje naznačuje da je riječ o jednom od najpotpunijih i nejneiskvarenijih ikad načinjenih automobila s prednjim pogonom.
Koliko je dobra postaje jasno kad posljednji put ulazimo u zavoj. U četvrtoj smo brzini i dalje snažno ubrzavamo, brzinaje oko 130km/h, a Integri ne treba laskati, prisiljavati je, nagovarati je ili uvjeravati. Ona jednostavno skreće u zavoj, snažno prianja na podlogu uz razinu prilagodljivosti i tečnosti od koje zastajedah. Promjene podloge joj ne smetaju, pleše preko uzdužnih neravnina, a dok inercija i bočne sile počnu gurati Bridgestoneove gume iznad njihovih čudesnih granica prianjanja, Integra prelazi u potpuno drugačiju stvarnost.
Osjećate da vam prednji kraj pomalo bježi, ali ako se malo poigrate s upravljačm, diferencijal će se stvarno početi truditi. Pritom u tu zabavnu igru uključuje i stražnji kraj, i to do razine kad automobil zauzima blagi, prirodni položajpreupravljanja. Tri Integrina kotača rade sve što mogu, jedan jedva da dodiruje podlogu, ali zavoj prolazimo nesmanjenom brzinom, bez posebnog truda, bez nezgrapnih korekcijskih pomaka - osjećamo samo veliku brzinu i potpunu uključenost.
Integra je potpuno zaokupljujući automobil, kao bilo koji drugi bez obzira na cijenu, potpuni na svoj način usredotočen kao bilo koji Porshe RS. Zaboravite da smo je proglasili najboljim automobilom s prednjim pogonom. Honda Integra Type R jedan je od istinskih vrhunskih automobila, bez obzira na pogon ili bilo šta drugo.
(ќе го побарам остатокот од текстот за другите коли)
Ако ви треба превод, слободно кажете