Автор Тема: Намалено ниво на вода Голф 4  (Прочитано 10782 пати)

Отсутен vgeshoski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #15 на: 30 Август 2015, 09:01:08 am »
Чист антифриз. Претхнодно турив средство за чистење на радијаторот мислев тоа дека е ама ништо.

Отсутен MilfHunter

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 123
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #16 на: 30 Август 2015, 13:25:59 pm »
Kolku sto znam cist antifriz ne se stava.Ist takov problem imav so moeto vozilo.Pri promena na star antifriz staven nov Valeo 100 % voziloto pocna da go trosi kako luda.Za 4 dena dena vozenje i nekoi 250 km potrosi 2 litra .Koga staviv  destilirana voda i pak nov antifriz poveke ne  potrosi ni gram.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #17 на: 30 Август 2015, 15:54:02 pm »
Kolku sto znam cist antifriz ne se stava.Ist takov problem imav so moeto vozilo.Pri promena na star antifriz staven nov Valeo 100 % voziloto pocna da go trosi kako luda.Za 4 dena dena vozenje i nekoi 250 km potrosi 2 litra .Koga staviv  destilirana voda i pak nov antifriz poveke ne  potrosi ni gram.

густо грање...

чист антифриз е подобро од мешан со вода... по висока точка на зовривање, по ниска точка на мрзнење... а трошење на антифриз НЕМОЖЕ ДА ИМА затоа што незнам од што би се трошел, кога нема дирекктен контакт нит со цилиндри, нит со уље...

кај тебе е можно да имало заробен воздух, па полека полека го има исфрлено воздухот... или антифриз може да го троши ако има прснато глава или блок, па иде во цилиндар и го троши односно да капе од негде, па фали.. ама во било која од таа ситуација што и да туриш и каков однос да тераш ПОСТОЈАНО ке фали и “ке троши“ разладна течност...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Alex.mkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #18 на: 30 Август 2015, 16:03:20 pm »
Друже како што читам ми личи на дихтонг на глава, и обавезно кога ке ја извадиш главата да ја снимаш и израмниш, за други работи ке ти каже мајсторот дали да шјафовате вентили и семеринзи /гумини на вентили. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #19 на: 30 Август 2015, 16:18:43 pm »
Друже како што читам ми личи на дихтонг на глава, и обавезно кога ке ја извадиш главата да ја снимаш и израмниш, за други работи ке ти каже мајсторот дали да шјафовате вентили и семеринзи /гумини на вентили. :)

ако му е точен следниов текст:

В место нема никаков проблем ни дуја црева ни ништо исто и на прав пат ама првата угорница и поголем напор и одма крева температура. Од 90 до 110-120 степени крева за 15тина секунди

не е дихтонг на глава... ама тестот за во место треба да го направи на минимум пола саат работење во место.. треба барем 3-4 пати да се почека перка да вклучи и исклучи... ако и тогаш не прегрее, не ги надуе цревата тогаш дефинитивно не е дихтунг на глава... ама може да е запушено црево, провртена пумпа.. односно проблем со циркулацијата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #20 на: 30 Август 2015, 16:20:47 pm »
Онак грешка си, чист антифриз значи повисока точка на вриење, а не пониска точка на мрзнење.
Еве ги графиците за точки на мрзнење и вриење во сооднос вода/антифриз


http://hellafunctional.com/?p=629

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #21 на: 30 Август 2015, 16:28:53 pm »
всушност грешка во зборови.. правиот збор е гликол, пошто антифриз оној каков што го знаеме се ифрла...

инаку, јас користам КОНЦЕНТРАТ од гликол 100% и до сега немам никаков проблем со истиот веке 10-тина години, на 30-тина различни возила, вклучително и товарни возила во фирмата и дизели и бензинци итн итн... точка на мрзење му е негде околу -45 нешто што во мк не се доживува, а ни негде поблиску на балканов или европа, а точка на вриење му е негде околу 160/170 степени на 1-1,5 бари притисок колку што држи скоро секој систем на возилата... и пред да почнеме да се натегаме околу точката на вриење, први види како реагира гликолот според притисокот на кој се наоѓа... на 0 притисок, гликолот испарува на 95 степени...

значи, ми се има десено заради претовар по јака угорница, застава да крене 140 степени.. после 10 такви прегревања, единствена штета беа стврднати гумици на вентили... додека ако беше миксан гликолот со вода (како што прават 99% од луѓево) тогаш уште првиот пат ке отидеше дихтунгот на главата...

и на дизел комбе, поради зезната пумпа за вода (испуштало од нејзе) температурата да се качи скоро 130 степени, да продолжам да возам уште 100-тина километри и да нема никаков проблем после тоа... за ова со комбето и смичка беше сведок на дешавката...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен vgeshoski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #22 на: 30 Август 2015, 21:14:33 pm »
Друже како што читам ми личи на дихтонг на глава, и обавезно кога ке ја извадиш главата да ја снимаш и израмниш, за други работи ке ти каже мајсторот дали да шјафовате вентили и семеринзи /гумини на вентили. :)

ако му е точен следниов текст:

В место нема никаков проблем ни дуја црева ни ништо исто и на прав пат ама првата угорница и поголем напор и одма крева температура. Од 90 до 110-120 степени крева за 15тина секунди

не е дихтонг на глава... ама тестот за во место треба да го направи на минимум пола саат работење во место.. треба барем 3-4 пати да се почека перка да вклучи и исклучи... ако и тогаш не прегрее, не ги надуе цревата тогаш дефинитивно не е дихтунг на глава... ама може да е запушено црево, провртена пумпа.. односно проблем со циркулацијата...

Тестот е правен во место и колата работеше пола саат со уклучена клима на најладно и на максимум да дува сакав да се оптерети малку. Цревата се надујаа малку мислам нормално да набија притисок али не до степен кога ќе прегрее на угорница. Откако ќе уклучат перките нормално се враќаат цревата. И уште нешто што забележав долното црево што иди од радијаторот во моторот не е жешко туку така врело а ладњакот не се топли како што треба ако колата е прегрејана

Отсутен vgeshoski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #23 на: 30 Август 2015, 21:15:54 pm »
всушност грешка во зборови.. правиот збор е гликол, пошто антифриз оној каков што го знаеме се ифрла...

инаку, јас користам КОНЦЕНТРАТ од гликол 100% и до сега немам никаков проблем со истиот веке 10-тина години, на 30-тина различни возила, вклучително и товарни возила во фирмата и дизели и бензинци итн итн... точка на мрзење му е негде околу -45 нешто што во мк не се доживува, а ни негде поблиску на балканов или европа, а точка на вриење му е негде околу 160/170 степени на 1-1,5 бари притисок колку што држи скоро секој систем на возилата... и пред да почнеме да се натегаме околу точката на вриење, први види како реагира гликолот според притисокот на кој се наоѓа... на 0 притисок, гликолот испарува на 95 степени...

значи, ми се има десено заради претовар по јака угорница, застава да крене 140 степени.. после 10 такви прегревања, единствена штета беа стврднати гумици на вентили... додека ако беше миксан гликолот со вода (како што прават 99% од луѓево) тогаш уште првиот пат ке отидеше дихтунгот на главата...

и на дизел комбе, поради зезната пумпа за вода (испуштало од нејзе) температурата да се качи скоро 130 степени, да продолжам да возам уште 100-тина километри и да нема никаков проблем после тоа... за ова со комбето и смичка беше сведок на дешавката...

Откако ми загреа во грција поминав 180км со полека возење до 100 км на час и не загреа само морав да дотурам вода на пола пат.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #24 на: 31 Август 2015, 00:44:57 am »
друже... ти нај веројатно имаш затнат хладњак... се ова што го посочи, поготово со сменет термостат, мене на тоа ме асоцира... делови од келии на хладњакот се затнати и низ нив нема циркулација... но сепак, имај на ум дека ова е форум, текст и дека неможе никој со 100% да ти гарантира за дефектажа од овој тип...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #25 на: 31 Август 2015, 00:57:03 am »
Тоа сакав и јас да кажам, има проблем со циркулацијата на водата или во хладњакот или во блокот.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #26 на: 31 Август 2015, 02:20:35 am »
па логиката е таа... чим нема никакви аномалии при нормално-споро возење, или работење во место, тогаш има проблем со циркулација.. затнат хладњак (нај често) или блок (многу ретко)...

и сега само што ми текна дека сепак може да има секс со термостатот... ај вака:

vgeshoski

извадете го термостатот да го нема воопшто. и пробај што ке се деси.. многу можно е да ти дале заменски термостат кој димензионо и по карактеристики одговара на оригиналниот но НЕ ОТВАРА ДОВОЛНО ПРОТОК, па при поголеми напрегања прегрева... баш тој секс го имав со пежото последно... кога дојде лето, го увидов проблемот, т.е. дека некој го мењал претходно и дека туриле заменски (во продавница им рекле сигурно АБЕ ИСТ Е, НЕМА УТКА, како што бива кај нас нај често)...

значи пробај, извадете го, да го нема и види што ке се деси... ако не прегрева, барај си ОРИГИНАЛЕН термостат...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен vgeshoski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #27 на: 31 Август 2015, 07:38:49 am »
Денес ми е во план растурање на колата да видам уште со ладњакот и ако тоа не бива последно на листата ми е отварање на моторот за деклата. Затоа сакав сите можни варијанти да видам што е како е пред да го отворам моторот. Фала на мислењата.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #28 на: 31 Август 2015, 07:45:39 am »
Другар на тди моторот последно нешто што рика е диктунгот на главата,  извади го термостатот и шибни радијатор клинер на хладњакот...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Намалено ниво на вода Голф 4
« Одговори #29 на: 31 Август 2015, 08:38:55 am »
Смени термостат. Тој очигледно има повремени проблеми - некогаш отвора, некогаш не, а веројатно и кога отвора недоволно отвора.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.