Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Здраво,Денес ми се случи една чудна работа. Се работи за Голф 4 1.9 тди 85kw. Возев накај Охрид од Прилеп и на влез од Охрид ми светна ламбичката за температура и на бордот пишуваше STOP. Застанав изгаснав колата да проверам што е како е и видов дека нема вода во резервоарчето. Откако го отворив капачето водата се врати до минимум и му дотурив дестилирана вода до максимум и се беше во ред. Прашањето ми е каде оди водата откако ќе загрее колата и нивото паѓа на минимум иако е наполнето до максимум резервоарчето? Исто имам забележано кога долго ќе ја возам колата со клима поткапнува некоја капка од лева страна од моторот негде зад алтернаторот и на местото како што одат цревата за вода има како конденцирана вода нешто слично. Однапред благодарам.
Зошто најлошата варијанта дихтунгот? Само се отвара главата менуваш нов дихтунх и готово на ладна кола ако е тоа
В место нема никаков проблем ни дуја црева ни ништо исто и на прав пат ама првата угорница и поголем напор и одма крева температура. Од 90 до 110-120 степени крева за 15тина секунди