всушност грешка во зборови.. правиот збор е гликол, пошто антифриз оној каков што го знаеме се ифрла...
инаку, јас користам КОНЦЕНТРАТ од гликол 100% и до сега немам никаков проблем со истиот веке 10-тина години, на 30-тина различни возила, вклучително и товарни возила во фирмата и дизели и бензинци итн итн... точка на мрзење му е негде околу -45 нешто што во мк не се доживува, а ни негде поблиску на балканов или европа, а точка на вриење му е негде околу 160/170 степени на 1-1,5 бари притисок колку што држи скоро секој систем на возилата... и пред да почнеме да се натегаме околу точката на вриење, први види како реагира гликолот според притисокот на кој се наоѓа... на 0 притисок, гликолот испарува на 95 степени...
значи, ми се има десено заради претовар по јака угорница, застава да крене 140 степени.. после 10 такви прегревања, единствена штета беа стврднати гумици на вентили... додека ако беше миксан гликолот со вода (како што прават 99% од луѓево) тогаш уште првиот пат ке отидеше дихтунгот на главата...
и на дизел комбе, поради зезната пумпа за вода (испуштало од нејзе) температурата да се качи скоро 130 степени, да продолжам да возам уште 100-тина километри и да нема никаков проблем после тоа... за ова со комбето и смичка беше сведок на дешавката...