Автор Тема: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-  (Прочитано 87141 пати)

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #30 на: 05 Октомври 2011, 23:06:58 pm »
Добредојдовте на најголемиот форум за љубители на автомобили во Македонија :D

Добро ве најдовме и неколку прашања од мене?

1) Дали од брендовите на плински системи кои ги спомнавте има систем за течен LPG? Предпоставувам дека не сте монтирале до сега, но доколку лошо предпоставувам би сакал да ги знам сите детали поврзани со таквото искуство.
2) Понатаму ме интересира околу FSI/GDI моторите, дали имате монтирано уреди на овие мотори и какви биле искуствата на нивните корисници/вашите клиенти?

Можеш да прочиташ на псото погоре. Ако ти треба нешто подетално прашај.

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #31 на: 05 Октомври 2011, 23:07:52 pm »
Перформанс тјунинг за 700 евра :)

ХЕХЕ да точно !!!

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #32 на: 05 Октомври 2011, 23:09:11 pm »
a da prasam, dali kola konvertirana na LPG treba da se vozi i na benzin na odredeni intervali ili ne?

За каков систем станува збор, за Секвентен или со Директно вбризгување?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #33 на: 05 Октомври 2011, 23:09:44 pm »
a da prasam, dali kola konvertirana na LPG treba da se vozi i na benzin na odredeni intervali ili ne?

За каков систем станува збор, за Секвентен или со Директно вбризгување?

sekvencionalen

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #34 на: 05 Октомври 2011, 23:17:31 pm »
МАКПЛИН:

Прочитав погоре што одговоривте. Сепак не кажавте:
1) Дали до сега сте монтирале систем со течен LPG? и ако сте монтирале кои се искуствата од сето тоа?
2) Какви искуства имате со FSI/GDI мотори?

Во контекст на првото прашање ме интересира кога би го донеле тој уред од 1800 евра кој го спомнавте, од кој производител ќе биде и каква пумпа под висок притисок користи во резервоарот за гориво?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #35 на: 05 Октомври 2011, 23:18:05 pm »
a da prasam, dali kola konvertirana na LPG treba da se vozi i na benzin na odredeni intervali ili ne?

За каков систем станува збор, за Секвентен или со Директно вбризгување?

sekvencionalen

Значи со секое стартување на моторот, тој стартува на безнин, потребо е да бидат исполнети два услова за да префрли на плин, едниот е температурата на испарувачот да е 30 степени и другиот е бројот на вртежи да одитде на 1800 врт/мин. Кога се постигнати овие два услова коалта работи на плин. Знчидоволно е само толку да помине бензин низ дизните за да не дојде до нивно запушување, а со тоа и растечување и опасност од запалување на возилото. Во случај да сменате гориво, пости можност да се запали возилот принудно на плин.
Поздрав.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #36 на: 05 Октомври 2011, 23:22:33 pm »
МАКПЛИН:

Прочитав погоре што одговоривте. Сепак не кажавте:
1) Дали до сега сте монтирале систем со течен LPG? и ако сте монтирале кои се искуствата од сето тоа?
2) Какви искуства имате со FSI/GDI мотори?

Во контекст на првото прашање ме интересира кога би го донеле тој уред од 1800 евра кој го спомнавте, од кој производител ќе биде и каква пумпа под висок притисок користи во резервоарот за гориво?

Гојдо мислам дека ти одговорија

Mak-plin-
Цитат
Во Македонија се уште немаме вградено, меѓутоа бевме на обука во Тартарини ( Италија-Болоња), така да можам да кажам дека самата монтажа не е дека вршиме инсталација на ''Вселенски брод'', инсталцијата е најобична, разликата е во софтверот. Искуствата покажуваат дека, возилата проминуваат повеке од 150 000 км без оштетување на бензинските инџектори.
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #37 на: 05 Октомври 2011, 23:24:43 pm »
МАКПЛИН:

Прочитав погоре што одговоривте. Сепак не кажавте:
1) Дали до сега сте монтирале систем со течен LPG? и ако сте монтирале кои се искуствата од сето тоа?
2) Какви искуства имате со FSI/GDI мотори?

Во контекст на првото прашање ме интересира кога би го донеле тој уред од 1800 евра кој го спомнавте, од кој производител ќе биде и каква пумпа под висок притисок користи во резервоарот за гориво?

Вака

1.Немаме монтирано систем со вбризгување течност, единствено поради големата цена.
2. За ФСИ моторите бевме на обука во ТАРТАРИНИ.

Пумпата создава притисок од 5 бара. Знач плинот прави круг оди од боца до инџектори и вишокот се врака повторно во боца.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #38 на: 05 Октомври 2011, 23:27:44 pm »
полека малку,распаливте сите со прашања наеднаш,неможи да се престигни да ви се одговори,инаку за вградување на плинска инсталација на дизел мотор според мене би било исплатливо на камиони/автобуси,кои врват по многу километри,а придобивки од тоа се тоа шо му се зголемува моќноста,помалото ‘трошење‘ на моторот а и на подолг временски период им се исплаќа и инвестицијата за плинскиот уред....само јас не верувам дека плинската инсталација за дизел мотор би чинела 700 евра и за камион/автобус или се лажам ???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #39 на: 05 Октомври 2011, 23:27:57 pm »
МАКПЛИН:

Прочитав погоре што одговоривте. Сепак не кажавте:
1) Дали до сега сте монтирале систем со течен LPG? и ако сте монтирале кои се искуствата од сето тоа?
2) Какви искуства имате со FSI/GDI мотори?

Во контекст на првото прашање ме интересира кога би го донеле тој уред од 1800 евра кој го спомнавте, од кој производител ќе биде и каква пумпа под висок притисок користи во резервоарот за гориво?

Вака

1.Немаме монтирано систем со вбризгување течност, единствено поради големата цена.
2. За ФСИ моторите бевме на обука во ТАРТАРИНИ.

Пумпата создава притисок од 5 бара. Знач плинот прави круг оди од боца до инџектори и вишокот се врака повторно во боца.

Се извинувам заборавив да ти каљжам за производителот, од разбирливи причини неможам да го откријам кој е производителот, барем засега , додека немам некој договор со нив ;)

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #40 на: 05 Октомври 2011, 23:30:25 pm »
полека малку,распаливте сите со прашања наеднаш,неможи да се престигни да ви се одговори,инаку за вградување на плинска инсталација на дизел мотор според мене би било исплатливо на камиони/автобуси,кои врват по многу километри,а придобивки од тоа се тоа шо му се зголемува моќноста,помалото ‘трошење‘ на моторот а и на подолг временски период им се исплаќа и инвестицијата за плинскиот уред....само јас не верувам дека плинската инсталација за дизел мотор би чинела 700 евра и за камион/автобус или се лажам ???

Во право си, плинската инсталација т.е. метанската е многу исплатлива за камионите  и автобусите, а за цената, можам да кажам дека е драстично повисока, нека дојде метанот, па ке знаеме потчно, иначе МАКПЛИН, почнува сериозно да размислува на овој план, бидејки имаме веке потенцијални клиенти.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #41 на: 05 Октомври 2011, 23:34:23 pm »
ОК, го пропуштив делот дека немате монтирано течен ЛПГ. Всушност мислам дека никој во земјава нема монтирано течен ЛПГ до сега.

За пумпата прашувам бидејќи од она кое го имам читано за овие системи, пумпата е критична компонента и кај повеќето системи може да настрада при извозени само 5000km. Потоа некаде прочитав дека наводно BOSCH има решение на проблемот со некоја многу поиздржлива пумпа која наводно ќе треба да вади просек од 200000-250000 километри. Но потоа прочитав од некој кој монтирал таква пумпа дека му рикнала на 20000км, па дека морал да чека незнам колку време за да му испратат нова бидејќи му била под гаранција. Колку што разбрав, пумпата чини повеќе од сите останати компоненти на системот заедно (значи 1000 евра).

Сето ова се доволни причини за некој да не се осудува да експериментира, но порано или подоцна ќе ги усовршат тие пумпи и уредите за течен ЛПГ полека ќе ги заменат секвентните испарувачки.

Што се однесува до GDI/FSI, дали до сега сте монтирале уред на таков тип на мотор?

едит:
За метан, наскоро ќе има неколку пумпи од Макпетрол во Скопје. Персоналот е веќе обучен и во Влае веќе има спрмна пумпа на метан. Цената ќе биде околу 20 денари за килограм.

Дополнително прашање:
Дали сте монтирале HHO? и кои се вашите искуства со тоа?
Јас сум во фаза на монтажа. Деновиве треба да биде завршено нагодувањето на системот, а потоа ќе треба да го тестирам и да изнајдеме добри параментри за мапите на плинскиот компјутер од Ланди Рензо. Имате ли некакви препораки во врска со HHO и негово штелување? 
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #42 на: 05 Октомври 2011, 23:36:11 pm »
Фала ви за многу за одговорот, јас моментално не поседувам такво возило но чисто ме интересираше каков тип на систем вградувате и дали можете да вградите систем со течна фаза.
Доколку би имал такво возило кое поминува доста километри мислам дека од прилика 1800 евра се некоја разумна цена.
Бидејќи колку што имам информација за TSI систем кошта околу 1000 евра.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #43 на: 05 Октомври 2011, 23:45:42 pm »
полека малку,распаливте сите со прашања наеднаш,неможи да се престигни да ви се одговори,инаку за вградување на плинска инсталација на дизел мотор според мене би било исплатливо на камиони/автобуси,кои врват по многу километри,а придобивки од тоа се тоа шо му се зголемува моќноста,помалото ‘трошење‘ на моторот а и на подолг временски период им се исплаќа и инвестицијата за плинскиот уред....само јас не верувам дека плинската инсталација за дизел мотор би чинела 700 евра и за камион/автобус или се лажам ???

Во право си, плинската инсталација т.е. метанската е многу исплатлива за камионите  и автобусите, а за цената, можам да кажам дека е драстично повисока, нека дојде метанот, па ке знаеме потчно, иначе МАКПЛИН, почнува сериозно да размислува на овој план, бидејки имаме веке потенцијални клиенти.
па јас колку шо имам разбрано е некаде над 4000евра....и се разбира дека ке имате клиенти,има многу камиони кои прават над 100-150.000км годишно,а со овие цени на нафтата мора да се бара ЧАРЕТО....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #44 на: 05 Октомври 2011, 23:53:03 pm »
Макплин другарче добро дојде.
Го знаеш мојот став за плин во Спаркот. Треба уште да се помачиш за да ме убедиш :)

Пријатен престој на форумов.