(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Барем да го линкнеше гифчето.
Али ако и да е, оди до салон, пробај, повози, па после
збори фејлнувај во линкање гифчиња.
Финтата кај електромоторите е тоа што нај голем вртежен момент имаат на почеток па како се убрзува моторот тој опаѓа. Па така на почеток убрзувањето е најголемо, а потоа тоа опаѓа. Затоа прашувам за понашањето во првата половина од максималната брзина, каде електромоторот треба да сјае, во втората половина веќе не е маркантен. 200NM вртежен момент од 0 вртежи, а на 2.0TDI му треба да сврти од 700-800 до бар 1800 вртежи за да дојде до таа цифра.
Претпоставувам од 0 до 60km/h дека развива за 3-4 секунди, па после му требаат уште 11-12 за да стигне до 100km/h.
Затоа прашував како се понаша до 60km/h.
Дап, баш така. Торк има „од нула“ и во тој градски режим на нула-до-шеесе е дури неочекувано брзо. Секако, тука играат улога и најтенките гуми во историјата на колите (145-ки напред) и фактот дека е пазено (многу) на тежина. Како и да е, кој ја разбира колава, ја разбира, кој не - здравје.
Срамота е на прв македонски тест на сериско електрично возило да се јаде гурабии само за цена. Све друго е небитно, очигледно.