Автор Тема: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV  (Прочитано 18330 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #30 на: 21 Јуни 2015, 10:55:05 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Барем да го линкнеше гифчето.

Али ако и да е, оди до салон, пробај, повози, па после збори фејлнувај во линкање гифчиња.

Финтата кај електромоторите е тоа што нај голем вртежен момент имаат на почеток па како се убрзува моторот тој опаѓа. Па така на почеток убрзувањето е најголемо, а потоа тоа опаѓа. Затоа прашувам за понашањето во првата половина од максималната брзина, каде електромоторот треба да сјае, во втората половина веќе не е маркантен. 200NM вртежен момент од 0 вртежи, а на 2.0TDI му треба да сврти од 700-800 до бар 1800 вртежи за да дојде до таа цифра.
Претпоставувам од 0 до 60km/h дека развива за 3-4 секунди, па после му требаат уште 11-12 за да стигне до 100km/h.
Затоа прашував како се понаша до 60km/h.

Дап, баш така. Торк има „од нула“ и во тој градски режим на нула-до-шеесе е дури неочекувано брзо. Секако, тука играат улога и најтенките гуми во историјата на колите (145-ки напред) и фактот дека е пазено (многу) на тежина. Како и да е, кој ја разбира колава, ја разбира, кој не - здравје.

Срамота е на прв македонски тест на сериско електрично возило да се јаде гурабии само за цена. Све друго е небитно, очигледно.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #31 на: 21 Јуни 2015, 11:08:33 am »
Од тапатолк неможам да го линкнам иначе со мерак би ти го линкнал :D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #32 на: 21 Јуни 2015, 11:11:05 am »
Затоа спортските/тркачки хибриди со електромотори и турбаши ќе бидат најопасни. На пример новиот NSX, ќе има два помали електромотори на предните тркала кои најмногу ќе служат за балансирање во кривини(едното тркало врти побрзо од другото) и еден на задната осовина за сирова моќност при стартување без лагови, плус ќе има турбо-бензинец како главен погон. Електромоторите ќе го лансираат на старт до првите 40km/h додека да се набие обрт на моторот со внатрешно согорување, а потоа тој ја превзема главната улога на м'кнење, а електромоторите стануваат само козметика. Претпоставувам дека ќе има некое копче launch наменето за драг трки со чие притискање автомобилот автоматизирано ќе се лансира со најголемо можно забрзување до одредена брзина од каде возачот ќе треба да си превземе.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #33 на: 21 Јуни 2015, 11:13:43 am »
Така функционираат и LaFerrari, McLaren P1 и Porsche 918. Хибридната компонента ја користат за подобрување на перформансите.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #34 на: 21 Јуни 2015, 11:22:14 am »
Зеро на пасатот му требаат нецели 5 секунди до 60 , колку и што и требаат на оваа кибритара така да најверојатно ти си се тркал и си мислел дека сите се тркаат со тебе

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #35 на: 21 Јуни 2015, 11:32:33 am »
i dobro kade posle odlaganje na site ovie baterii, kolku e zivoten vek niven, ima li nekoe pretopuvanje/preadaptacija ili i ovie acc ke zagaduvaat okolina...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #36 на: 21 Јуни 2015, 11:43:33 am »
Ова е исто со CZero, или така ми се чини?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #37 на: 21 Јуни 2015, 11:47:32 am »
Дап, исто е со Citroen C-Zero и Peugeot iOn.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #38 на: 21 Јуни 2015, 14:17:37 pm »
Со тоа што C-Zero и iOn се само rebadged i-MiEV, ништо друго. Исто како и 4007 и C-Crosser. Технологијата е на Мицубиши.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #39 на: 21 Јуни 2015, 15:45:03 pm »
Многу поважно е што конечно почнуваат да се продаваат електрични возила кај нас, и тоа возила што можат да се користат секојдневно. МНОГУ поважно.
Dzabe sto pocnuvaat da se prodavaat koga se "nekuplivi". Najtragicno nesto e sto ima potencijal a ne moze da se upotrebi. Jedino da se gleda na potegot na MAS kako na prva inekcina sto treba da ja trasira stazata za vlez na elektricni vozila na pazarot.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #40 на: 21 Јуни 2015, 16:11:10 pm »
Одлично е што почнуваат да се носат. Пред некоја година изговорот беше дека потребна е посебна опрема и стручност за сервисирање на овие возила. Ваљда се оспособени сега за таква работа, што е добар почеток!

Прав потег сега би било да се напраат неколку чарџинг станици низ скопје и македонија. После тоа на владава да и текне да превземе нешто а не само да јаде лајна за загадување - субвенции за купување на ваков тип на возило. Нека се 30-40% и плус ослободување од давачки (пошто и така не се големи, немаме еко норми па да е страшно)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #41 на: 21 Јуни 2015, 16:14:56 pm »
Еве регистрација и технички преглед да кошта симболични 2-3к денари би било уште еден чекор напред. Кога субвенционираат секакви глупости можат и тука.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Re: Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #42 на: 21 Јуни 2015, 20:23:39 pm »
Многу поважно е што конечно почнуваат да се продаваат електрични возила кај нас, и тоа возила што можат да се користат секојдневно. МНОГУ поважно.
Dzabe sto pocnuvaat da se prodavaat koga se "nekuplivi". Najtragicno nesto e sto ima potencijal a ne moze da se upotrebi. Jedino da se gleda na potegot na MAS kako na prva inekcina sto treba da ja trasira stazata za vlez na elektricni vozila na pazarot.

И X6 е „некуплив“, па го изнакупуваа. ;D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #43 на: 21 Јуни 2015, 22:14:36 pm »
Ubavo vika banza.. Problemot e sto kaj nas generalno edna kola se koristi i za do pazar i za na planina... Ja neam problem da go vozam ova i do mavrovo.. Ama kje mi snema baterija nekade posle gostivar.. I ondak? Mislam deka e preambiciozno da vozis samo na struja. Na primer amperata na opel bi ja kupil koga kje pocne da se prodava i na fizicki lica. Ali so ova od grad podaleku ni pijan! Zatoa kje kazam deka e eden golem i skup toster!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi i-MiEV
« Одговори #44 на: 21 Јуни 2015, 22:52:24 pm »
Најреално гратис да ми го даваат не го земам,ниту ке придонесам за загадувањето ниту па ме интересира тоа(загадувањето од возилата е којзнае на кое место на табелата) така да не сакам да сум толку многу еманципиран.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D