Искрено во погорново видео и општо "тестови" на стаза ми се комични. Никогаш не ги разбрав. Колкав процент од километрите на продадените гт4 ќе бидат поминати на стаза? Поготово на онаква рашчепена стаза од 10 метри ширина и повеќе.
Таа кола си е најнормална кола. Нејзината убавина и логика не е на стаза, напротив е надвор од стаза. Поентата на колата, според мене, е да може да се покаже онаму каде што е дозволено. Имено на автопат имаш мерни станици насекаде, ама на кривулести патчиња ретко кој се замара бидејќи помалку се вози брзо. Ама таму овие блескаат.
Скопје-Охрид, и така нема граници уште. Си ставаш во комфорт, си стигаш Гостивар со 160кмч. Се по закон, по пропис. После Стража префрлаш во суперспорт. Маста. Мас-та. Не како манијак на полна, туку правилно убаво возење. Не ти е проблем што некој е спор, ти си во суперспорт и гт4 те чека на 5500рпм да се појави пола сантим испрекината линија. Пали, ААААААААААА, ајт... Следен. И следен и следен. Стигаш Охрид, веднаш го поминуваш и си одиш накај Лагадин. Сокче, измочаш, ќе ги видиш гадните бели лежалки, ќе ти се одмили. Во кола. Суперспорт. Св Наум. Пајако, пајако! Конечно. Езерото мраз. Ништо. Преку Галичица накај Прилеп. Пица. Суперспорт накај Велес. Комфорт. Скопје. Стигнало време за вечера. Просечна потрошња 12.4/100км. Пуцка ауспухот. Ти си седиш покрај колата со мушички и си пиеш кока кола зеро, камен ладна. Ама камен.
Е за тоа е ГТ4. Барем за мене.