Автор Тема: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit  (Прочитано 141407 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #645 на: 22 Јуни 2020, 15:07:17 pm »
Воопшто не е чудна изјавата.
Кузнај што се се дешава во Кајените.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #646 на: 23 Јуни 2020, 11:26:48 am »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #647 на: 23 Јуни 2020, 18:38:27 pm »
Морам да кажам дека се сложувам, ако е порше, ова да биде.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #648 на: 23 Јуни 2020, 19:34:56 pm »
911 GT3 Touring за мене, благодарам.


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #649 на: 23 Јуни 2020, 19:47:38 pm »
Нели Turbo S сакаше? Аааа ова врти до 9000, ок може.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #650 на: 23 Јуни 2020, 21:31:40 pm »
Turbo S е многу, многу, многу брз, ама што знам, некако ми е overkill.

Мојот избор најверојатно би бил 991.2 911 GTS.



Или обичен, најобичен 991.2 911 Carrera T.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #651 на: 24 Јуни 2020, 08:48:27 am »
А не може да се направи 4.0 во 718 да врти до 9000 со ремапче баце? Или сосема различен мотор е?


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #652 на: 24 Јуни 2020, 11:32:54 am »
Да го имам, провозам , продадам кога ќе ми пројде меракот, па да си купам се што сакам.


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #653 на: 24 Јуни 2020, 13:44:35 pm »


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #654 на: 25 Јуни 2020, 13:06:41 pm »
Weight saving "track focused" политиката на ГТ моделите е комична...

https://youtu.be/N4fHEYKVyuE?t=540


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #655 на: 25 Јуни 2020, 18:49:58 pm »
Да бидеме реални моево омилено порше тежи 1340кг, што во 2020та и светот на тенкови таа бројка не е баш лоша. Да можело да е подобра, но колата е релативно пристојна со нејзината тежина.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #656 на: 25 Јуни 2020, 19:57:45 pm »
Weight saving "track focused" политиката на ГТ моделите е комична...

https://youtu.be/N4fHEYKVyuE?t=540



Ајде вака...

Прво, многу од работите што ги спомнува (као на пример infotainment уредот) се no-cost extra. Купувачот одбира дали ќе ги има во кола или не.

Второ - муабетот што толку се напна Даг за климата - клима уред на стаза е прекрасна работа, особено пошто си во кацига, во супер-загреан автомобил, со затворени прозори (многу од патеките налагаат прозорите да ти бидат затворени). На full throttle климата се гаси, па и немаш загуба на перформанси, а фина температура во кола е убава работа.

Секако, за вакви возила секогаш повеќе ќе сакам да го гледам Chris Harris.



Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #657 на: 25 Јуни 2020, 20:09:22 pm »
Искрено во погорново видео и општо "тестови" на стаза ми се комични. Никогаш не ги разбрав. Колкав процент од километрите на продадените гт4 ќе бидат поминати на стаза? Поготово на онаква рашчепена стаза од 10 метри ширина и повеќе.
Таа кола си е најнормална кола. Нејзината убавина и логика не е на стаза, напротив е надвор од стаза. Поентата на колата, според мене, е да може да се покаже онаму каде што е дозволено. Имено на автопат имаш мерни станици насекаде, ама на кривулести патчиња ретко кој се замара бидејќи помалку се вози брзо. Ама таму овие блескаат.

Скопје-Охрид, и така нема граници уште. Си ставаш во комфорт, си стигаш Гостивар со 160кмч. Се по закон, по пропис. После Стража префрлаш во суперспорт. Маста. Мас-та. Не како манијак на полна, туку правилно убаво возење. Не ти е проблем што некој е спор, ти си во суперспорт и гт4 те чека на 5500рпм да се појави пола сантим испрекината линија. Пали, ААААААААААА, ајт... Следен. И следен и следен. Стигаш Охрид, веднаш го поминуваш и си одиш накај Лагадин. Сокче, измочаш, ќе ги видиш гадните бели лежалки, ќе ти се одмили. Во кола. Суперспорт. Св Наум. Пајако, пајако! Конечно. Езерото мраз. Ништо. Преку Галичица накај Прилеп. Пица. Суперспорт накај Велес. Комфорт. Скопје. Стигнало време за вечера. Просечна потрошња 12.4/100км. Пуцка ауспухот. Ти си седиш покрај колата со мушички и си пиеш кока кола зеро, камен ладна. Ама камен.

Е за тоа е ГТ4. Барем за мене.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #658 на: 25 Јуни 2020, 20:15:15 pm »
За тоа е и обичен, најобичен Кајман. GT4 не е „најнормална кола“. Правен е за возење на стаза, реално. И луѓето што ги купуваат, си ги возат на стаза.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #659 на: 25 Јуни 2020, 20:27:32 pm »
Неспоредливо во кривините каде треба да урла, уши да откорне.

Затоа реков, за мене лично, така го сфаќам. Затоа и го сакам, затоа што има соодветен мотор за таа кола, со соодветен звук за таа кола. И соодветни морници и децибели кои делуваат врз телото на возачот и совозачот.

Единствена замена можам да согледам во спајдерот шестцилиндарец атмосферски. Ако добро се сеќавам и тој беше без турбо.