...........
Пак почна да ме зае*ава семерингот на уљната пумпа. Ама сеа решив да ја решам за секогаш.
Прво мислев семеринг за македонски пазар се погодил, ама после видов дека при монтажа се изместила и се извитоперила (моја грешка, данок на неискуство):
Благодарение на
@AUUU набавено из братске србије:
По процедура од цитираниот пост симнат картерот, испран убаво, дури и многу поубаво од минатиот пат (види цитиран пост):
Наместен „додатокот“:
Вратен картерот назад, со таа разлика што овој пат ја извадив и полуосовината од менувач, за да си направам дополнителен простор за картерот. Со оваа модификација, мора точно да се погоди влезот на уљната пумпа под прав агол, инаку нема да се намести картерот на место, и постои ризик да се скинат о-ринговите.
Бидејќи ја извадив полуосовината, ред беше да се смени и уљето во менвуач, како и уљето во мотор,
Petronas Tutela Martyx (ОЕ) набавено за менувач, како и моторно масло Motul X-clean 5w-40 што задоволува 9.55535-GH2 и Hengst филтер, секако од нашиот локален и доверлив дилер
@Prcot .
Сега за сега, работи модификацијава безпрекорно. Следно симнување картер - за промена на летечи
Edit: многу ми помогна
ова средство за отстранување на старата PU дихт маса, препорака до сите што имаат потреба од чистење на вакви и слични површини.