Гласање

Кои возила преферирате?

Италијански
30 (68.2%)
Француски
14 (31.8%)

Вкупно гласови: 44

Автор Тема: Италијани VS Французи ;)  (Прочитано 142855 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #120 на: 04 Октомври 2011, 00:30:15 am »
Еве и некои постари споредби:
Од пред ратот, веќе се долго заменети овие возила и кругот три пати се има свртено.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #121 на: 04 Октомври 2011, 00:31:39 am »
Цитат
Мене ми делуе, како ни они да не знаат зашто се први... Самите себе се изненадуваат


Раце креваат колите сами одат ххаха :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #122 на: 04 Октомври 2011, 00:34:24 am »
Затоа и реков постари, дајте и понови, мислам дека е иста ситуацијата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #123 на: 04 Октомври 2011, 00:53:20 am »
Кога е во прашање аутомобилизам Италија нема конкуренција.

Едино нешто на светов што вреди а не е Итаљанско е Порше.



Aj da vidime kolku e toa denes  taka...

1. Fakt e deka momentalno nema hatchback koj moze da mu parira na Megane Sport Trophy...najmalku  italijanski hatchback ( Alfa, Fiat  ili Lancia LOL ).

2. ...italijanite nemaat nieden  uspesen tim, brend ili barem sofer  vo rally natprevarite...

3.Za F1 podobro da ne pocnuvam bidejki Red Bull si ima Reno motor i veke vtora godina brise pod so Ferari.


1. Renault Megane Sport Tropy e ограничена серија на еден автомобил (ќе се произведат само 500)
2. Сеуште најтрофеен производител во WRC e италијански
3. Подобро не почнувај.

Rekov "denes"...

Ok, Денес:
Денес фабричкиот тим на Рено не знае ни сам кај е во Ф1.
Денес WRC има само 3 производители (Мини, Форд и Цитроен)
Денес Рено набилдаа еден хеч за да се пува на Нирбургринг. Меган Спорт (не трофи), ако прочита погоре, едвај една секунда е побрз од послабата (на хартија) Џулиета.

Денес французите (со исклучок на Бугати, кој е многу повеќе германски него француски) немаат ни еден супер автомобил.
Денес французите немаат ни една лимузина во класата на Merc. S,BMW 7, Audi 8.
Денес Французите немаат ни едно купе во класата на BMW 6/Мерцедес SL

Така стојат работите денес :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #124 на: 04 Октомври 2011, 00:54:53 am »
[Ako ova se tvoi realni stavovi kako iskren i realen analiticar na avtomobili........Bravo


Gledam sakas na dolgo i na siroko.
Ok.

1.Hatchbacks : Gulieta QV e pospora od edna Astra OPC od 2005 ta godina.
Vremeto od 8:30 na Nurburgring ne e oficijalno priznaeno bidejki e izvozeno na skratena staza.
So drugi zborovi Gulieta ne mu e ni do kolena na Meganot.

Poveke tuka:
http://www.carclub.mk/index.php/topic,1365.15.html

2. Poslednata italijanska titula vo WRC e pred tocno 20 godini odosno 1991 va za Lancia vozena od Finec.


Vo poslednite 8 godini toa e francusko auto, vozeno od Francuz.
Plus, ako sporedis od 77 ma pa navamu..Italijanite imaaat vkupno 7 tituli..a francuzite vkupno 11 od koi  8 vo poslednite 8 godini.

3. F1 ...Da, bravo za Schumacher i za Ferari no... poslednata titula im e pred skoro 5 godini so K. Raikonen i tolku.

Denes, aktuelen sampion e bolid so francuski motor, koj ke ja odbrani titulata i vo ovaa sezona a od Ferari veke 3 ta godina po red slusam na sred sezona kako se otkazuvaat od aktuelnata sezona i naportite gi vlozuvaat vo slednata. ;D

4.Francuzite na pravat supercars...no toa daleku gu pravi Italijanite bez konkurencija ( kako sto e pisano pogore)..U stvari ima drugi brendovi koi brisat pod so aktuelnite italijanski supercars vo sekoj pogled..i toa za upla cena..kako sto e ubavo opisano vo nekoi drugi temi na forumov..neli..;D

5.Tocno..Francuzite nemaat odgovor na SL. Mercedes, BMW 7 i slicno..no nemaat ni italijanite.
Nemoj ni da pomislis deka toa e Quattroporte ..

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #125 на: 04 Октомври 2011, 01:00:07 am »
титулите на Редбул со Рено мотор не одат во прилог на Рено(можи на ваш начин да терате инает тука да,ама во реалниот свет не),впрочем и самиот Рено ќе се фалеше со тоа,односно ќе правеше маркетинг од тоа како што правеше кога ги зеде титулите со фабричкиот тим ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #126 на: 04 Октомври 2011, 01:14:38 am »
[Ako ova se tvoi realni stavovi kako iskren i realen analiticar na avtomobili........Bravo


Gledam sakas na dolgo i na siroko.
Ok.

1.Hatchbacks : Gulieta QV e pospora od edna Astra OPC od 2005 ta godina.
Vremeto od 8:30 na Nurburgring ne e oficijalno priznaeno bidejki e izvozeno na skratena staza.
So drugi zborovi Gulieta ne mu e ni do kolena na Meganot.

Oк, ајде, еве ќе кажам дека сериската Giulietta не е до колена на вонсерискиот Megane. Исто и БМW 1 и Audi 3, но сепак, јас (а веројатно и не сум единствен)би избрал едно од овие недораснати за меган аута наместо меганот :)

Цитат
2. Poslednata italijanska titula vo WRC e pred tocno 20 godini odosno 1991 va za Lancia vozena od Finec.


Vo poslednite 8 godini toa e francusko auto, vozeno od Francuz.
Plus, ako sporedis od 77 ma pa navamu..Italijanite imaaat vkupno 7 tituli..a francuzite vkupno 11 od koi  8 vo poslednite 8 godini.


Да не се цитирам пак. Во ВРЦ има само 3 производители - штета.

Цитат

3. F1 ...Da, bravo za Schumacher i za Ferari no... poslednata titula im e pred skoro 5 godini so K. Raikonen i tolku.


Denes, aktuelen sampion e bolid so francuski motor, koj ke ja odbrani titulata i vo ovaa sezona a od Ferari veke 3 ta godina po red slusam na sred sezona kako se otkazuvaat od aktuelnata sezona i naportite gi vlozuvaat vo slednata. ;D


Денес сите признаваат дека моторот во F1 е многу помалку битен од шасијата. На крајот на краиштата пред две години не победи мерцедес, него победи BrownGP
со мерцедесов мотор.
Цитат
4.Francuzite na pravat supercars...no toa daleku gu pravi Italijanite bez konkurencija ( kako sto e pisano pogore)..U stvari ima drugi brendovi koi brisat pod so aktuelnite italijanski supercars vo sekoj pogled..i toa za upla cena..kako sto e ubavo opisano vo nekoi drugi temi na forumov..neli..;D


Темата е италијани вс французи.

Цитат
5.Tocno..Francuzite nemaat odgovor na SL. Mercedes, BMW 7 i slicno..no nemaat ni italijanite.
Nemoj ni da pomislis deka toa e Quattroporte ..

Причина зошто да не помислам?


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #127 на: 04 Октомври 2011, 01:17:49 am »
Стратро, за Quatroporte утињаш многу. Не само што е конкуренција на BMW 7 и компанија, него е одлична конкуренција на BMW 7 и компанија. Само што, е со малку другачија филозофија од Германците.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #128 на: 04 Октомври 2011, 01:22:50 am »
епа ред бул во 2006 година, пред рено моторите, носеа мотори од ферари, па никој немаше слушнато за нив.... сега, ако не признавате дека се први со ред бул, тогаш се 5ти со официјалниот тим, само 2 места зад ферари. а ферари се знај шо коли се, за алфа, фиат и другите итаљани се вселенски бродој...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #129 на: 04 Октомври 2011, 01:27:17 am »
ај уште една тема си еба мајката....значи не мешајте бе ЛУЃЕ формула со обични возила....во формула еден милиметар е пресуден,а во обичните возила 300 метри се пресудни,затоа терајте муабет на темата....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #130 на: 04 Октомври 2011, 01:30:44 am »
епа ред бул во 2006 година, пред рено моторите, носеа мотори од ферари, па никој немаше слушнато за нив.... сега, ако не признавате дека се први со ред бул, тогаш се 5ти со официјалниот тим, само 2 места зад ферари. а ферари се знај шо коли се, за алфа, фиат и другите итаљани се вселенски бродој...

E па RedBull користи Renault мотори од 2007, но успесите се од лани и посебно (и секоја чест на RedBull) оваа година.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #131 на: 04 Октомври 2011, 01:41:28 am »
1.Hatchbacks...dovolno kazano.

2.WRC..Ne se slagam.
Denes ima 3 proivoditeli  od koi nieden italijanski, posledna italijanska titula  e pred  20 godini, a od togas navamu ne se samo 3 brenda ...Istoriski imaat pomalku tituli od Francuzite..taka da i tuka edovlno kazano.

3.F1 ..sramota e najizvikaniot tim da go jade 2 godini po red od Reno motor...mozeme da driblame za aerodinamikata do utre..ali fakt e motorot si e francuski.

4. Supercars...vo red..francuzite nemaat...italjanite imaat (vo isto tolku primeroci kolku sto se proizveduva Megan Trophy:).

5.Quattroporte?

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/67221/maserati_quattroporte_v_bmw_m5_v_mercedes_cls_55.html

As it stands, however, the M5's sharper, tighter and more polished damping highlights how wrong Maserati has got its chassis modifications, and the seismic shove of AMG's supercharged V8 makes the Maser's naturally-aspirated engine feel embarrassingly gutless.

Winner: M5
http://www.clublexus.com/forums/car-chat/135597-autocar-comparison-maserati-quattroporte-vs-e60-bmw-m5-vs-mercedes-e55-amg.html

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #132 на: 04 Октомври 2011, 01:46:16 am »
Убаво кажано Stratro!

И уште една тема на споредба: Потрошувачка

- Мислам дека италијанските дизели не можат да се рамнат со HDI-дизелите, а и немам слушнато дека работат на некој хибрид

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #133 на: 04 Октомври 2011, 01:52:53 am »
Исто би било интересно да се види, кон што ќе се движат MultiAir моторите на Fiat... Сега за сега, имаат многу пофални зборови „на папиру“, арно ама, не знам како се имаат покажано во реалност... Fiat ги најавија како револуционерни, ама некако ми се чини дека не се дига премногу прашина околу нив.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #134 на: 04 Октомври 2011, 01:56:28 am »

4. Supercars...vo red..francuzite nemaat...italjanite imaat (vo isto tolku primeroci kolku sto se proizveduva Megan Trophy:).

5.Quattroporte?

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/67221/maserati_quattroporte_v_bmw_m5_v_mercedes_cls_55.html

As it stands, however, the M5's sharper, tighter and more polished damping highlights how wrong Maserati has got its chassis modifications, and the seismic shove of AMG's supercharged V8 makes the Maser's naturally-aspirated engine feel embarrassingly gutless.

Winner: M5
http://www.clublexus.com/forums/car-chat/135597-autocar-comparison-maserati-quattroporte-vs-e60-bmw-m5-vs-mercedes-e55-amg.html


Ferrari has had an exceptional year in terms of sales. The Italian sports car maker sold a record number of cars in 2010. This was mainly due to strong demand from Asia, but also the recovery of the market in the United States contributed to it. Ferrari sold 6,573 sports cars in total. That is 5.4 percent more than in 2009 and the highest number ever. The previous record year was 2008.
Да не збориме дека голем удел има и Maserati а и помалите производители (Ух, ајде и германците Lamborgini да ги додадеме)

Не знам зошто Quattroporte го споредуваат со М5 и со Е60, кога е во класата на S8 i Merc S63 (i BMW 750i)

http://www.automobilemag.com/roadtests/sedans/0703_sports_sedans_supreme_maserati_quattroporte_audi_s8_mercedes_benz_s63/audi_impresses.html

http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q1/porsche_panamera_s_vs._bmw_750i_maserati_quattroporte_sport_gt_s-comparison_tests/2009_maserati_quattroporte_gt_s_page_2

Bring on the Porsche Panamera and the Aston Rapide. The Quattroporte Sport GT S awaits them, unblinking and unafraid. No full-sized four-door car goes harder or better.

http://www.topgear.com/uk/maserati/quattroporte/road-test/sport-gt-s

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.