значи чим се вклучува пумпата, тоа значи модулот отчитува блокирано тркало,чим ротацијата е 0 на тоа тркало, па автоматски за него е знак да вклу абс, за да одблокира тркалото...
чаре:
РЕСЕТ на модулот направи. треба да ги препрочита параметрите... знаеш како иде редот за ресетирање на компјутер со вадење клема... направи го тоа и во исти момент ке се изресетира и модулот...
откачи клема, дади контакт, пушти светла, испуши цигара, врати по обратен редослед се и пробај.. ако пак го прави тоа истото, тогаш или сензорот не е како што треба или модулот е сјебан електронски, можно е да попил струен удар при сообраќајката или како и да бил смашкан сензорот...
кај мене на волот модулот е сјебан. задно десно тркало не го чита. и не само на мојот, него на сите волови, кај што им свети абс, проблемот е со модулот, а на дијагностика покажува задно десно тркало на сите а на половината вели и пумпата е расипана... кај мене и тоа и тоа го покажува... на претходното само задно десно тркало...
ке го средам, ке го средам, ке го средам и ете, го средувам откако сум го купил... а и не ми пречи, поготово што знаеме дека на сува површина, абс-от уствари го продолжува кочењето се до застанување на 0