не ти ја разбирам поентата?
АТФ-от (DEXRON II-D) има вискозност koja e блиска до 30-ка уље, што е па блиску до 85W за менувачко уље. Така да ставањето нешто погусто (90ка менувачко уље) не е којзнае каков проблем за работата. Кај поновиве модели кои имаат потреба од DEXRON IV (low viscosity уље) во летвата, кај нив речиси сигурно ќе се јави проблем ако ставиш 90-ка уље за менувач.
Тоа беше поентата на табелата.
па така пиши де... инаку 90-ката е многу многу погусто од класичниот атф... сум видел атф како водичка скоро... поентата е дека со турање на 90-ка масло за серво пумпа, прекинува да капе или барем прекинува толку многу да капе-тече... доста погусто е...
е онак зети ти ли најде да го зезнеш хeхе.
во животов не сум заебал некого за кола... доаѓа, ја гледа, му кажувам цена, му кажувам доблести и маани... како инаку зетов знае дека треба да тура 90-ка наместо атф...