Гласање

Германско ауто или Јапанско ауто

Германско
38 (52.1%)
Јапанско
35 (47.9%)

Вкупно гласови: 73

Автор Тема: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D  (Прочитано 76556 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
На форумов колку што можев да видам, има 75 сопственици на Германски возила и 34 на Јапонски. Енихау, „Јапанциве“, а посебно Хондашите и Мицубишиевците се најгласни и најелоквентни, па еве им прилика на сите да си ги изнесат фактите (линкови...), само молам нивото на комуникација да биде на едно ниво какво прилега на клубски колеги - форумџии, нормално не се на одмет и шалите НО исклучиво на своја сметка :)
Ја би започнал со Лансер 1.5 VS Голф VI (иако се мислев и за Сивик VS BMW1 :D) Нема везе, нема правила на игра ОСВЕН Респект кон колегата ! Не е лошо за споредба и Мазда 3 VS Опел Астра или по ваша желба или замисла ... GO !!! ;)


Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #1 на: 29 Септември 2011, 21:58:26 pm »
Јебига и швабите и жутите биле на страна на Оската. Тоа значи дека имаат најбољи возила во свет. Со други зборови и едните и другите се најбољи и бољи од другиот.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Германски версус Јапонски возила на к
« Одговори #2 на: 29 Септември 2011, 22:21:27 pm »
Ајде јас ќе се дрзнам да пишам.

Имам Лансер 1.5 2010. Од прв ден си го возам и го знам во сите позиции каков е.
Голф немам возено.
Пред летото имав шанса да се возам во Глоф 6 1.4 Тси, на релација Скопје - Битола.

Голф.

Голфот си го заслужува респектот. Внатре фини материјали, фина завршна обработка.
Тивок, културен.
Моторот иако не се споредува со на лансерот, дека е турбаш. Влечеше одлично. 4 ца + багаж, на плетвар со 6та од 80 - 90 убаво повлекува.
Се на се добар впечаток.

Лансер.

Моторот е фантастичен. До сега само имам изненадување од него. Кога да сум посакал сила, имам доволно.
Звукот кој го вади над 4000рпм, ми е омилено нешто.
Внатре е се на свое место, нема премногу работи, баш е како што треба. Секое копче, крукче итн. си е стокмено како што треба.
Многу интересна работа е првиот монмент кога го возев. Не очекував со толкава леснотија да ја примам колата. Гледав други коли во таа класа и со сите имав мака да се прилагодам. Терсене седење, терсене кумлуг, менувач, команди чудни итн....
Ова беше како најлесната работа што треба да ја правиш.
Исто така девојка ми прв пат кога го возеше ова го рече: “Ова е бебе најубаво, срце најслатко, го сакам за стално! “ :) Од тогаш стално ми го бара да го вози...
Многу место има секаде. Патниците се осеќат комфорно, има голем багаж.
Нешто шо не ми се свиѓа е што е малку гласен на отворено. Над 120 - 130 се слуша моторот. Зошто е тоа така, незнам.
Исто така клима кога ќе уклучам се осеќа дека нема сила, ама ова е за сите возила така да, тоа е.

Одлуката падна да се купи Лансер. Од повеќе причини.
Првата беше нормално што е Јапанец и што ни беше фаворит во изглед и дизајн според конкурентите.
За моја среќа и татко ми е истомисленик како мене и не ги сака Германските коли, а не ни сака да спомни Француски.

Голфот не го сакам, не дека не го бива. Не дека нечини. Дека ми дава погрешна карактеристика. Не го сакам имиџот што го носи Голфот. Премногу го има кај нас и премногу е исфорсиран.
Не сакав да бидам уште еден со Голф.

Тие беа работите што ме натераа да изберам Лансер. Нормално можи некој ќе ми кажи дека сум луд или дека сум згрешил, ама тоа не е точно. Јас сум го купил тоа баш тоа што го сакав. И добив повеќе од колку што барав.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #3 на: 29 Септември 2011, 22:24:35 pm »
Ни еднаш не си го донел Ланцерот да го видиме. Срам да ти е.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #4 на: 29 Септември 2011, 22:25:53 pm »
Ни еднаш не си го донел Ланцерот да го видиме. Срам да ти е.

Срам ми е :(
Јас повеќе од тебе сакам да го донесам верувај....

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #5 на: 29 Септември 2011, 22:35:22 pm »
Кога разгледував што да купам, фаворити ми беа баш Лансерот и Астрата. Ја бев за Лансер, а другата страна за Астра ;) Кај Лансерот ме разочара багажникот, материјалите и завршната обработка (зборам баш за багажникот) и што процури информација баш у моментот (која подоцна се покажа дека било дезинформација), а тоа е дека се склапа у Русија :) Се вратив на Астрата, ама сакав 1.6 која беше 1500 евра поскапа :( Јебига, можев да земам таква ама боса, а тоа ти е ко жена без цицки А ја такви не љубим :D Како и да е, сметам дека не сум згрешил кога е квалитетот у прашање, а за перформансите ... како ќе научев иначе нешто повеќе ако земев одеднаш све - не е интересно, нели ? ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #6 на: 29 Септември 2011, 22:43:41 pm »
Јапонски, чисто само зашто германските ме потсеќаат на Хитлер, со строгост, принципиелност и 0% забава.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #7 на: 29 Септември 2011, 22:50:54 pm »
Џиџи,ептен збунувачка и неодлучувачки споредби си направил,односно според мене,ете кога би бирал меѓу БМВ 1 и Цивик незнам што да одберам....меѓу Голф и Лансер не би бирал ништо од овие двете....Голф за истите причини кои ги наведе Осмица плус некои други,а Лансерот не би го одбрал заради недоволно квалитетна завршна обработка и изборот на материјалите(иако со последниов модел се приближија кон конкуренцијата,пред овој модел беа ДАЛЕКУ назад во тој поглед),а кога би бирал меѓу Мазда и Опел,тогаш би одел изгледа на Маздата,незнам од кои причини.....пошо ни двете марки не ми се меѓу омилените..... ;D ;D ;D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #8 на: 29 Септември 2011, 22:51:54 pm »
Јапонски, чисто само зашто германските ме потсеќаат на Хитлер, со строгост, принципиелност и 0% забава.
БМВ  ??? Забава ??? има нешто што ги поврзува овие двете
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #9 на: 29 Септември 2011, 22:54:43 pm »
Ја признавам само M дивизијата. Но не сум ни единствен.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #10 на: 30 Септември 2011, 00:28:20 am »
Сум возел Поло и Фиеста - Мицубиши Колт и Стариот Џез.

Фиестата е малце пластична и ефтинка некако внатре иако е совршено возило. Да се стават поасални седишта ќе стане одличен автомобил, и секако подобар менувач.

Колтот е страшно лош внатре со едни пластики грозни полупродзирни, ич не ми се свиѓа. А стариот колт не беше лош на изглед. Новиот е ужасен и надвор.

Стариот џез е според мене комбе со клупа на расклапање од позади. Толку ефтино внатре, пластики, се гледа железо, седиштата врска немаат, осветлување никакво, позади не се седи. Многу безвезно направена кола.

Иако и двата јапонци се добри за возење, не се воопшто убави или барем малку префинети. Многу голема руралност се осеќа внатре.

Сум возел старата корола скратена и според мене е малце килава внатре, али колата е прва лига. Знаачи седишта врв, мотор врв, изолација врв, возни својства врв, све цакум пакум. Али е прескапа... Затоа се зема на старо. Оваа кола би ја барал за на старо.

Акордот стар е доста рурален внатре во поглед на централна конзола и пластики. Делува просто. Ама да седнаш во седиштата напред е одлично, мотор пристоен иако слаб за колата (бензинец), многу солидно е се освен пластиките внатре. Другото е супер во колата. И оваа би ја гледал за на старо.

Лансерот ми е онака... За да личи на кола треба да е седан во исклучиво пастелна боја (Црна, црвена) и да се тера на љут изглед. Иначе за такси е океј.

Мазда не им ги можам салоните и луѓето и затоа имам одбивност.

Од германците.

Поло
, одлично возило кое сигурен сум дека ќе се мота како момент во целиот мој живот, во оваа или онаа верзија. Моја е, така да неможам да коментирам, ќе бидам погрешно сфатен.

Голф 5 ТДи Спортлајн, Беспрекорно во секој можен поглед. Од седиште, од мотор, од внатрешност, од излоација од бои од осветлување од брисачи од звук од чувство ок возни карактеристики од место напред и позади... Нема 1 лоша работа, според мене. Па уште да имаш кеш да го стегнеш? Импресивно возило.

Мерцедес 320 ЦДи АМГ фулл. Немам коментар. Еден бандаж и едно седиште вреди колку сите спомнати јапонци заедно.

БМВ
320д М пак. Колата е одлична во скоро се, само има бетонски менувач. Инаку одлична.

Форд мондео 2.0 ТДЦи Титаниум. Одлично возило во секој поглед.

Пасат 2.0 ТДИ ДСГ Хајлајн. Крузер ипол, а одлично се снаоѓа и во град.

Туарег В10 ТДи. Немам коментар.

Мерцедес А класа обична верзија... Безвезе количе, онака. Никад да не ти текне да го погледнеш.

Мерцедес А класа АМГ едишн. Страшно добро. Перверзија е колата. Значи ЕС класа во мало. Мноооооогу ми се свиѓа, нема мана колата.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #11 на: 30 Септември 2011, 00:57:19 am »
Ја признавам само M дивизијата. Но не сум ни единствен.
Единствен си ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #12 на: 30 Септември 2011, 00:59:33 am »
Ако почнам да пишувам на темава, 19 страни не ме „перат“ :)

А сеа ужасно многу ми се спие, така да, друг пат ќе убацам нешто, па после онака, дел по дел... :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #13 на: 30 Септември 2011, 08:33:44 am »
Ако почнам да пишувам на темава, 19 страни не ме „перат“ :)

А сеа ужасно многу ми се спие, така да, друг пат ќе убацам нешто, па после онака, дел по дел... :)
hahahaha Ама ајде да не почнувам со факти. 4 години сум со осигурување и пошто сум цело време на технички преглед гледам што се  се дешава со аутцава па како и увек ниеден јапанац до сега не бил вратен за ништо залам само што немам сликички за да приложам :) Да живее Хитлер :):):):):)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #14 на: 30 Септември 2011, 08:37:47 am »
Али ако веќе купувам некое Германско ауто тогаш тоа би бил Опелот на djidji само тој е среден како што треба или пак само некое опасно BMW M3 и ќе му ставам одма на шал табла едно бело чаршавче и диоди одоздола и обетки на ретровизори :):)