Мене па ми останало она секој црнец у Америка или тазе доселеник или незнам, да не навредам некого, вози јапанец. Имаше и филмови баш за оваа тематика
У Европа, освен у Грчка, која вечито била дужна-на друго место не само што не се возеле, туку и биле обезвреднувани ама максимално. Објективно или субјективно, незнам, само не мора да значи дека ако ако се врв у електроника, дека треба под дифолт да се први у све, иако традиционално се вреден народ - фанатици! Истиот случај апсолутно беше до скоро и у МК, да не речам до излегувањето на овој Лансеров - моделот на Веле, Осмица, Сарач, Денде ... кој направи револуција, Хонда кружеше меѓу мераклиите, Тојота возеа само вратени гастербајтери, Нисан и ден денес слабо е застапен, додека Мазда имаше само пик-ап
Од друга страна пак, Германциве одувек биле пример за квалитет, одувек масовно се возеле на овие простори (можда и од други причини-не навлегувам
) и им парирале по бројност на Југословенските возила. Секако, дел од Германските возила се произведувале и у Југославија, паралелно со Заставините.
ОК, времињата се мењаат, па така и навиките и сфаќањата на работите. Можда некои ни се и наметнати или пак со други си се тешиме самите, како и да е - ЧОВЕЧКИ е !