Шо знам шо да речам.Од искуство јапонец замастен од масло, редок случај.Дури на места каде цел останат свет става дихтунзи, кај нив е само со силикон.Завршната обработка на деловите комплетна, кај другите само на тие места кај што е потребно.
Меѓутоа секој си има своја филозофија на цедење на парите од купувачите.Некои преку делови, почеста замена а куси гарантни рокови, некои обратно, долги гарантни рокови, но зачестени сервисни интервали.Парите од некаде мора да излезат,никој не влегува во загуба свесно, сега кој каква филозофија ќе се употреби...? За тоа постојат цели тимови кои треба комплетната слика да ти ја склопат така шо и да те отераат у пичку матер, едвај да чекаш да заминеш таму.
Инаку малку ми е чудно во денешно време на измешани бракови меѓу европејци со јапанци, кореанци, американци да се тврди дека е некој чистокрвен производ.Скоро менував бензиска пумпа на пасат 2008,старата,оригиналната од фабрика, беше со потпис, кинеско маде.