Си останува фабричкиот систем за кочење,се става електрична вакум пумпа на системот за кочење за да си остане сервото од кочниците.
југо 45 мислам дека беше без вакум пумпа... исто како фичото, и пеглицата, со механичка кочница.
имам следено проект еден, од франција за пежо 206 да се преправи на струја. прво и основно, немаше ни мењач ни електромотор како што сите до сега ги постиравте тука, туку, самите тркала беа елкетромотори. значи 2 електро мотори. се менуваа предните тркала. така значително се олеснува колата (бидејки и мењачот се исфрла) и има место под хауба да се наместат батериите, со што колата и понатаму останува целосно фукнционална со празен гепек...
е сега.. за кочењето. прво педлата за гас е потенциомер нели... контролерот ја чита брзината на движење и притиснатата педала за гас. оној момент кога ке ја отпуштиш педалата, самото тркало погонско (преку контролерот) станувааалтернатор (или динамо) и ги полни батериите. при тоа тој отпор е доста голем и доста брзо закочува. за нормално возење низ град, кај што не се беснее со брзините, и се вози по знаци сосема доволно е за да застане комплетно. што се однесува до наглото кочење, кочниот систем беше преправен со друга пумпа-механичка и тој функционираше, сем што нели, автоматски има потврда педала, али работи. работи и рачната.
интересен проект, мислам дека и на јутјуб има клип за како понуда за овој тип на електромотори.