Автор Тема: Електрично Југо, by PLINMONT Битола  (Прочитано 20330 пати)

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #60 на: 27 Април 2015, 13:28:47 pm »
Тркало со хуб мотор, контролер и батерии. Тешко дека некој од овие делови ќе најдиш на старо. А на ново ги има во Бугарија, можеби и во Србија. Друга варијанта ти е ибеј.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #61 на: 27 Април 2015, 13:30:13 pm »
Електромотор (соодветен :) ) најчесто од вилушкар, контролер, адаптер плоча за мењач, ...акумулатори.

ЕДОТ: Hub мотор ти е сајенс фикшн. Нема потреба од таков мотор.

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1382
  • Велешанче
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #62 на: 27 Април 2015, 17:08:34 pm »
Електромотор (соодветен :) ) најчесто од вилушкар, контролер, адаптер плоча за мењач, ...акумулатори.

ЕДОТ: Hub мотор ти е сајенс фикшн. Нема потреба од таков мотор.
Прашувам за велосипед, ова што го пиша е за кола така ?

Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #63 на: 27 Април 2015, 17:11:41 pm »
Истоиот принцип, само помали :)

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #64 на: 27 Април 2015, 17:27:35 pm »
Како ќе го поставиш електромоторот на тркалото? И зошто ќе служи плочата за мењач?

Со хуб мотор ни сајнс фикш ни бутур. Го купуваш, го менуваш тркалото и возиш :) Максималната брзина со 1000W 48V хуб мотор е преку 50 км/ч што е повеќе од доволно, а доколку имаш солидни батерии автономијата би се движела околу 50км.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #65 на: 29 Април 2015, 11:57:39 am »
Моторче за дрон 3.5кс брашлес

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17986__Turnigy_RotoMax_1_60_Brushless_Outrunner_Motor.html

135$ само.

За експерименти во кола душа си дало. Не за комплет електрично, ама за хибрид џам. Само треба да се врзе:
1. Посилен алтернатор
2. 4-5 акумулатори во гепек
3. Полнач за батерии до акумулаторите, со кабел
4. Без контролер само он-оф свич на педалата за гас. Ако стиснеш да го вклучи (или множина).
5. Врска на погодно место со некоја од осовините, или моторот. Може и со каиш или ланец дирекно на мотор или мењач. Има 231.000 обртаи така да широк е опсегот на работа.

Само да му помага на моторот, како во хонда инсајт што е решено. Нешто во тој стил ќе му дојде, само што батериите и полначот се по твој избор.  ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #66 на: 29 Април 2015, 12:09:23 pm »
Oва за 1.4 атмо косилициве плаче ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #67 на: 29 Април 2015, 14:00:40 pm »
Има и посилни до кај 10KW, доста забележливо. :)

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__25413__Turnigy_RotoMax_150cc_Size_Brushless_Outrunner_Motor.html


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #69 на: 30 Април 2015, 12:42:53 pm »
Како што гледате, моторите не се толку скапи

Ама акумулаторите (добро овие Литиумски се) и контролерот (што ова ме зачуди имам најдено евтини контролери) ја креваат цената.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #70 на: 30 Април 2015, 13:03:13 pm »
Секогаш биле батериите најголемиот проблем.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #72 на: 01 Мај 2015, 03:34:32 am »
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=6881

Цитат
Различен е и изборот на батерии, кои во случајов имаат поголем капацитет и се со литиум-железо-фосфат технологија, која има можност за 2.000 циклуси на полнење.

...

Без батерии, само со електромотор и другите придружни компоненти, цената изнесува 1.850 евра. Со гел батерии, цената е 3.342 евра, додека со литиум-железо-фосфатните батерии, цената е 7.158 евра. Нормално, и овде во цената е вклучен само електричниот погон.

2000 полнења со домет од 50km. Дали тоа значи дека батериите ќе издржат 100 000 километри, пред да е потребна замена?

Според нивните информации таа километража би ве чинела 25 000 денари за струјата и 3342 или 7158 евра за батериите. Не е пишано која од овие две цени е за батериите со 2000 циклуси.

Еквивалентната километража со плин не би чинела повеќе од 240 000 денари = 4000 евра. Ако батерииве се од поскапите, ништо од заштедата.

Ако се поевтините, наместо месец за месец да им ги давате парите на Русите, вие неколку години однапред им ги давате на корпорациите за производство на батерии.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 388
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #73 на: 02 Мај 2015, 00:00:48 am »
Моторче за дрон 3.5кс брашлес

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17986__Turnigy_RotoMax_1_60_Brushless_Outrunner_Motor.html

135$ само.

За експерименти во кола душа си дало. Не за комплет електрично, ама за хибрид џам. Само треба да се врзе:
1. Посилен алтернатор
2. 4-5 акумулатори во гепек
3. Полнач за батерии до акумулаторите, со кабел
4. Без контролер само он-оф свич на педалата за гас. Ако стиснеш да го вклучи (или множина).
5. Врска на погодно место со некоја од осовините, или моторот. Може и со каиш или ланец дирекно на мотор или мењач. Има 231.000 обртаи така да широк е опсегот на работа.

Само да му помага на моторот, како во хонда инсајт што е решено. Нешто во тој стил ќе му дојде, само што батериите и полначот се по твој избор.  ;D


Само за информација да не се залета некој.  Ваков мотор неможе да функционира со On/OF switch,без конролер ништо. Има 7500 обртаи на 37волти струја и е прмал за во кола 58 на 80 mm

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Електрично Југо, by PLINMONT Битола
« Одговори #74 на: 02 Мај 2015, 00:01:37 am »
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=6881

Цитат
Различен е и изборот на батерии, кои во случајов имаат поголем капацитет и се со литиум-железо-фосфат технологија, која има можност за 2.000 циклуси на полнење.

...

Без батерии, само со електромотор и другите придружни компоненти, цената изнесува 1.850 евра. Со гел батерии, цената е 3.342 евра, додека со литиум-железо-фосфатните батерии, цената е 7.158 евра. Нормално, и овде во цената е вклучен само електричниот погон.

2000 полнења со домет од 50km. Дали тоа значи дека батериите ќе издржат 100 000 километри, пред да е потребна замена?

Според нивните информации таа километража би ве чинела 25 000 денари за струјата и 3342 или 7158 евра за батериите. Не е пишано која од овие две цени е за батериите со 2000 циклуси.

Еквивалентната километража со плин не би чинела повеќе од 240 000 денари = 4000 евра. Ако батерииве се од поскапите, ништо од заштедата.

Ако се поевтините, наместо месец за месец да им ги давате парите на Русите, вие неколку години однапред им ги давате на корпорациите за производство на батерии.

исто му доаѓа со плин мање више... ако имаш мало количе со мала потрошувачка... ама не загадуваш дирекно..

проблемот што го иаме во скопје со загадувањето можеби ќе се реши делумично со ова.. не дека само коливе загадуваат..

Така да.. само поради големо забрзување, тивкост на работа и загадување би имал електричен автомобил.. а парите мање више... Кај бензиски мотор не ти се пресметани потрошни материјали а и уље и филтри и сл..
одамна сакам електрично возилце.. чисто за кеиф.. пречка ми беше што немаше у мк никој да нуди таква услуга.. сега има ама па пари си бараат хахаха..