Тестот уште не е објавен, всушност уште не е ни довозена колата, ама да пренесам првични забелешки:
- Многу убав ентериер, особено за класата. Генерално фини материјали, на места тврди (али не и груби) пластики. Најс плејс ту сит ин.
- Одлични седишта. Комотно можат да одат во класа поголемо возило и пак да бидат одлични.
- Путер (одличен) мењач. Класично за Шкода.
- 1.2 TSI со 90 коња, уште неразработено (прв ја зимам колата, едвај 300 км имаше поминато). Фино врти, фино завлекува. Long-term просек на бордот е 7.8 на 100. Јас успеав да ја симнам и под тоа, али генерално си држи некаде околу 8 на 100 во град.
- MirrorLink не успеавме да проработиме со Note 4 на Дени.
- Одлична прегледност.
- Одличен тесен turning circle. Маневрирање е лесно.
- Бучничко на повисоки брзини (~140) али ништо ван она што е стандард во класата.
- Фино багажниче (не знам колку литри), фина форма, низок раб.
- Не се добива рамен багажник со спуштени задни седишта.
- Има keyless старт, ама мора да го извадам клучот од џеб за да отклучам. Глуп момент, кога веќе го вадам клучот од џеб, попрактично ми е да го брцнам во брава него да барам каде да го остаам.
- Фино изгледа двобојната комбинација со бели бандажи.
- Простор на задна клупа во рамките на класата. Доволно место за двајца, али да не претеруваме.
- Фино вози без нагласен understeer. Ако се претера, се добива understeer и се активира ESP при lift-off oversteer.
- Не е динамична за возење као Ford Fiesta, али Fabia никад не ни била ауто со спортски претензии. Ориентирана е кон комфор, па фино си апсорбира дупки и нерамнини по калдрмата наречена Скопски Улици.
- Фидбек од волан скоро никаков, али прилично директно и респонзивно управување.
Целиот тест:
http://www.carclub.mk/2015/04/09/test-skoda-fabia-1-2-tsi-style-razumen-no-zabaven-izbor/