Sekako treba oci otvoranje i toa mnogu. Golf e izbor na kola koja e povolna za dzebot. Ne velam Alfa e loso no si saka cepkanje. Baska Martin si kaza si ima zanimacija stalno. A kaj golf prednica se dve viluski, dve jabucici, dva amortizera i magare (preden trap) - kaj nekoi ima i balans stangla... Ednostavno, delovi ima segde i menlivo vo sekakvi uslovi... Menjac kaj Golf (ednas na sekoi 30000Km se menja maslo i uzivaj). Nema DMF (koj e minimum 500-600 eur, a kaj Alfa JTD 1.9 i 2.4 si go ima taka da toa se plus paricki). Lamela za Golf i potisna imas sekade.. Bosch pumpata e mehanicka so elektricen aktuator, koj se cisti i e bezkontakten (a kaj BMW 525 e so potenciometarska vrska na primer i se abe..) a kaj Alfa e common rail (hmmmm edna dizna si e skapicka prasaj kolku e vo servis)..Kaj Golf TDI 90Ks turbinata e bez promenliva geometrija (a kaj Alfata e so promenliva geometrija na lopatkite)... sto drugo.
Ete kaj Golf na primer imas MAF senzor, EGR (koj mehanicki se zatapuva bez problemi) a kaj Alfa ne moze da se zatapi EGR ventilot. Kaj golf tdi 90 KS imas Rebrast kais koj pogonuva Bosch Pumpa i bregasta samo i mozes sam da go smenis a kaj Alfa si imas baska i vodna pumpa na rebrast kais sto mora da ja smenis na sekoe menuvanje na kaisot !.
Sto drugo da ti kazam.. Za Golf alat sekoj ima a za Alfa si saka specijalen alat i sekako specijalen majstor.
Kaj Golf nemas DPF a kaj novite Alfi mislam deka si se vgraduva seriski.... no i toa se resava so update na software-ot na ECU-to... taka da napravi sporedba sam.
E na kraj Golf vozi kako kocija a Alfata e daleeeekuu poudobna za vozenje.