Ова се вистински жалби од незадоволни клиенти објавени од туристичката агенција Thomas Cook Vacations:„Мислам дека треба да биде објаснето во брошурата дека локалното гранапче не продава асални бисквити како оние со крем или ореви“
„На одморот во Гоа, Индија, бев ужаснат кога открив дека во секој ресторан служат кари. Мразам зачинета храна“
„Закажавме екскурзија во воден парк но никој не ни кажа дека треба сами да си носиме костими за капење и пешкири. Претпоставивме дека тоа ќе биде вклучено во цената“
„Плажата беше премногу песочна. Требаше да чистиме сè кога се враќавме во собата“
„Песокот не беше како оној во брошурата. Тој од брошурата беше бел, а овој вистинскиот пожолт“
„Не треба да дозволуваат топлес сончање на плажата. Мојот сопруг сакаше само да се опушти, а не можеше“
„Никој не ни кажа дека ќе има риби во водата. Децата беа исплашени“
„Отидовме на одмор во Шпанија и имавме проблем со таксистите бидејќи сите беа Шпанци“
„Патиштата беа нерамни па не можевме да го читаме локалниот туристички водич за време на возењето со автобус. Заради ова, пропуштивме многу работи кои би ни го направиле одморот многу поинтересен“
„Ни требаа девет часа да стигнеме дома од Јамајка до Британија. На Американците им требаа само три часа. Не е фер“
„Ја споредив големината на нашиот апартман со една спална, со оној на пријателите со три спални, и нашиот беше значително помал“
„Требаше да чекаме во редица надвор за да го фатиме бродот и немаше клима“
„Ме касна комарец. Во брошурата не беа спомнати комарци“
да погодам.... американци?