Автор Тема: ПРАШАЊЕ!  (Прочитано 62698 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #60 на: 28 Септември 2011, 21:02:41 pm »
druze coekot moze e vraboten tamu po nastapot negov ili saka expert da bide, neznam so se frlaat site da go odbranat plimont koga nikoj ne gi posocuva kako direkten vinovnik, ama jebiga to je to..

шефе... не работам во плимонт. а за експерт дали сум... ке се запознаеме и ке дознаеш. ќе се почудиш какви решења имам направено за некои коли што имале одредени “нерешливи“ проблеми или премногу скапи решења... има време, животот е пред нас...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #61 на: 28 Септември 2011, 21:10:25 pm »
Pozdrav do Onak ti gi imam citano dosta od postovite na forum.kajgana.com i da ti kazam deka si tehnicko lice. Ja znaes problematikata. Toa e bitno. Ako ne si dovolno tehnicki potkovan togas ke te strizat kako ovcicka nasive direcinja...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #62 на: 29 Септември 2011, 08:43:01 am »
Ќотекот излегол од рајот поради искомплексирани идиоти каков што е Соколов.

Ниту е стручен како што некој мисли или го прави, ниту пак е принципиелен. Се работи за психички проблеми и несоодветна терапија/лечење. Згора на тоа е лаком газ и баш ми е мило што сега има и други кои вршат атест но нема да те вратат на а-тест затоа што чавка ти го посрала браникот додека си возел кон Машински.

Што се однесува до Плимонт, јас лично застанав да го бранам бидејќи сметам дека плинот не е причина за она кое му се случило на Члинк, и затоа што настапот му беше офанзивен и ултимативен. Ако беше очигледно дека Плимонт направиле нешто нестручно и како последица му изгореле вентилите на Члинк тогаш ќе се приклучев кон осудите и како муштерија кој потенцијално е засегнат од предпоставениот непрофесионален однос.

Според мене Члинк требаше да настапи поумерено и парафразирано, на пример:
- темата да се викаше „Изгорени вентили на Alfa 156 1.8TS со LPG"
- Да имаше краток вовед во настанот и да беше прашањето „Дали плинот е причина за изгорените вентили?“
- Да не бара веднаш материјална одговорност од Плимонт

Тогаш немаше да се дискутира за Плимонт. Всушност ако се утврдеше дека Плимонт има некаква кривица во случајов тогаш ќе го осудевме и ќе баравме да му ги покрие трошоците. Но вака излегува дека Члинк само бара „Крава музара“, во случајов Плимонт, да му го спонзорира санирањето на срањето кое му се десило.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #63 на: 29 Септември 2011, 08:44:46 am »
druze coekot moze e vraboten tamu po nastapot negov ili saka expert da bide, neznam so se frlaat site da go odbranat plimont koga nikoj ne gi posocuva kako direkten vinovnik, ama jebiga to je to..

шефе... не работам во плимонт. а за експерт дали сум... ке се запознаеме и ке дознаеш. ќе се почудиш какви решења имам направено за некои коли што имале одредени “нерешливи“ проблеми или премногу скапи решења... има време, животот е пред нас...


ona pogore ne e napisano od mene.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #64 на: 29 Септември 2011, 08:46:18 am »
Ќотекот излегол од рајот поради искомплексирани идиоти каков што е Соколов.

Ниту е стручен како што некој мисли или го прави, ниту пак е принципиелен. Се работи за психички проблеми и несоодветна терапија/лечење. Згора на тоа е лаком газ и баш ми е мило што сега има и други кои вршат атест но нема да те вратат на а-тест затоа што чавка ти го посрала браникот додека си возел кон Машински.

Што се однесува до Плимонт, јас лично застанав да го бранам бидејќи сметам дека плинот не е причина за она кое му се случило на Члинк, и затоа што настапот му беше офанзивен и ултимативен. Ако беше очигледно дека Плимонт направиле нешто нестручно и како последица му изгореле вентилите на Члинк тогаш ќе се приклучев кон осудите и како муштерија кој потенцијално е засегнат од предпоставениот непрофесионален однос.

Според мене Члинк требаше да настапи поумерено и парафразирано, на пример:
- темата да се викаше „Изгорени вентили на Alfa 156 1.8TS со LPG"
- Да имаше краток вовед во настанот и да беше прашањето „Дали плинот е причина за изгорените вентили?“
- Да не бара веднаш материјална одговорност од Плимонт

Тогаш немаше да се дискутира за Плимонт. Всушност ако се утврдеше дека Плимонт има некаква кривица во случајов тогаш ќе го осудевме и ќе баравме да му ги покрие трошоците. Но вака излегува дека Члинк само бара „Крава музара“, во случајов Плимонт, да му го спонзорира санирањето на срањето кое му се десило.

Pa toa e Chlink, on taka ne postapuva.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #65 на: 29 Септември 2011, 09:02:50 am »
Ќотекот излегол од рајот поради искомплексирани идиоти каков што е Соколов.

Ниту е стручен како што некој мисли или го прави, ниту пак е принципиелен. Се работи за психички проблеми и несоодветна терапија/лечење. Згора на тоа е лаком газ и баш ми е мило што сега има и други кои вршат атест но нема да те вратат на а-тест затоа што чавка ти го посрала браникот додека си возел кон Машински.

Што се однесува до Плимонт, јас лично застанав да го бранам бидејќи сметам дека плинот не е причина за она кое му се случило на Члинк, и затоа што настапот му беше офанзивен и ултимативен. Ако беше очигледно дека Плимонт направиле нешто нестручно и како последица му изгореле вентилите на Члинк тогаш ќе се приклучев кон осудите и како муштерија кој потенцијално е засегнат од предпоставениот непрофесионален однос.

Според мене Члинк требаше да настапи поумерено и парафразирано, на пример:
- темата да се викаше „Изгорени вентили на Alfa 156 1.8TS со LPG"
- Да имаше краток вовед во настанот и да беше прашањето „Дали плинот е причина за изгорените вентили?“
- Да не бара веднаш материјална одговорност од Плимонт

Тогаш немаше да се дискутира за Плимонт. Всушност ако се утврдеше дека Плимонт има некаква кривица во случајов тогаш ќе го осудевме и ќе баравме да му ги покрие трошоците. Но вака излегува дека Члинк само бара „Крава музара“, во случајов Плимонт, да му го спонзорира санирањето на срањето кое му се десило.

Deka toj e nekoj nearen neznam, deka vrakaat za gluposti od tipot sto gi naveduvas ne veruvam, a deka bea calamdzii bea dodeka nemaa konkurencija itoa e normalno, a deka ne razbiraat sto pravat mislam deka mnogu dobro razbiraat.

Chlink si ja napisal temata kako saka i kako mu odgovarala taka da nema sto da mu komentiram si trebal vaka ili taka...

Ako treba da zememe pret da piseme odobrenie i lekturiranje da barame za temite

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #66 на: 29 Септември 2011, 09:14:34 am »
Deka toj e nekoj nearen neznam, deka vrakaat za gluposti od tipot sto gi naveduvas ne veruvam, a deka bea calamdzii bea dodeka nemaa konkurencija itoa e normalno, a deka ne razbiraat sto pravat mislam deka mnogu dobro razbiraat.
Дека е неарен - неарен е. Тоа и вработените ќе ти го кажат меѓуредови...Дека знае што работи знае, ама дека е некој експерт кој знае многу повеќе одошто да провери дали цревото е стегнато со жабица во соодветна боја и свртена према јасното сонце- не знае!

Цитат
Chlink si ja napisal temata kako saka i kako mu odgovarala taka da nema sto da mu komentiram si trebal vaka ili taka...
Форумот е сервис каде секој може да си го искаже своето мислење за одредени работи. Како што члинк има право да напише што сака и како сака, така и ти можеш истото да го коментираш. За монолози постојат блоговите, а за дискусии форумите.

Цитат
Ako treba da zememe pret da piseme odobrenie i lekturiranje da barame za temite
Ако не си забележал форумов е од слободен карактер за разлика од други каде треба да побараш одобрение и да се логираш. До сега немало случај да биде спречено пишување на некоја тема освен ако не била навредлива, деструктивна и неморална. Пример, ете во темата за диви мајстори јас прописно ги испичкарив Новус бидејќи она кое ми го направија кај нив не беше нешто за кое треба да се поќути. Ако администрацијата беше пристрасна и им го пушеше на соработниците тогаш моето мислење немаш да постои ни 24 секунди. Но како што гледаш сеуште си стои таму, исто како и што стои темава.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #67 на: 29 Септември 2011, 14:33:15 pm »


Што се однесува до Плимонт, јас лично застанав да го бранам бидејќи сметам дека плинот не е причина за она кое му се случило на Члинк, и затоа што настапот му беше офанзивен и ултимативен. Ако беше очигледно дека Плимонт направиле нешто нестручно и како последица му изгореле вентилите на Члинк тогаш ќе се приклучев кон осудите и како муштерија кој потенцијално е засегнат од предпоставениот непрофесионален однос.

Во никој случај ти неможеш да ми кажеш каков да биде мојот настап, затоа и е мој, јас мора о негде да почнам. Како што ти кажав не обвинувам никој и сакам да ми се оговори на едноставни прашања. АКО е од плинот дали опфаќа гаранцијата. ЕВЕ ќе ти кажам дека е 95% од плинот, а недај боже утре ако ти се деси и тебе нешто слично кога ќе ја отвориш темава ќе знаеш што и како треба да правиш затоа не скокај многу.

Според мене Члинк требаше да настапи поумерено и парафразирано, на пример:
- темата да се викаше „Изгорени вентили на Alfa 156 1.8TS со LPG"
- Да имаше краток вовед во настанот и да беше прашањето „Дали плинот е причина за изгорените вентили?“
- Да не бара веднаш материјална одговорност од Плимонт

Тогаш немаше да се дискутира за Плимонт. Всушност ако се утврдеше дека Плимонт има некаква кривица во случајов тогаш ќе го осудевме и ќе баравме да му ги покрие трошоците. Но вака излегува дека Члинк само бара „Крава музара“, во случајов Плимонт, да му го спонзорира санирањето на срањето кое му се десило.

Со ваквото отварање на темава можам само корист да им направам ако е моја грешката. Затоа што би ми докажале дека грешам а не да ги нема нигде. Муабетите од ваков тип веќе на големо и широко вртат дека од плинот горат вентили, до вчера имав максимално објаснување за што све е корисен плинот денес веќе нигде ги нема.

Башка ако ми кажат или недај боже излажат вака и вака доброто е што ќеможат да се убацат уште 500 души и да кажат не е така вака и вака е, затоа ми е таков настапот и јавно е тука отворено. Ипак ове форум да споделуваме овде.

А тоа "крава музара" Смешно ти е, немој многу да ги жалиш како браќа да ти се, ако си се криви они сакале неќеле вината ќе си ја преземат.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #68 на: 29 Септември 2011, 16:50:03 pm »
Гојдо многу сака КРАВИ музари! ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #69 на: 29 Септември 2011, 18:21:11 pm »
Члинк, ти можеш сешто да ми кажеш ама без аргументи и докази тие 95% се множат со 0?
А за жалење, искрено жал ми тебе што ти се десило. И јас на твое место би бил исфрустриран. А Плимонт, не се секирај не ги жалам зошто и не се за жалење. :D Но не е коректно да им го нарушуваш имиџот со набедувања и осуди дека се виновни за нешто за што немаш валидни докази и аргументи. Јас не прочитав до сега да изнесеш бар еден аргумент и доказ, а фактите и не се баш на твоја страна. Еве побарај на интернет и најди мотори како твојот на кои им изгореле вентилите од плин. Јас барав и не најдов ниту еден...

Ако ми се деси мене такво нешто? Ќе си ги сносам последиците и нема јавно да барам Плимонт да ми купи вентили. Не ми стави некој пиштол на глава и ме тераше да монтирам плин. Свесно монтирав и покрај тоа што знаев дека на моторот кој го возам (заразлика од оној кој го возиш) страдаат вентилите...Притоа дечките од Плимонт ми нагласија дека не смеам да ја малтретирам колата на долги стази и дека задолжително е подмачкувањето на вентилите со специјалната течност.

Од мене толку на темава, само ќе ја надгледувам ако евентуално елаборираш валидни причини за хаваријата. Ти посакувам што побрзо да си ја поправиш колата.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #70 на: 29 Септември 2011, 19:38:28 pm »
Члинк, ти можеш сешто да ми кажеш ама без аргументи и докази тие 95% се множат со 0?
А за жалење, искрено жал ми тебе што ти се десило. И јас на твое место би бил исфрустриран. А Плимонт, не се секирај не ги жалам зошто и не се за жалење. :D Но не е коректно да им го нарушуваш имиџот со набедувања и осуди дека се виновни за нешто за што немаш валидни докази и аргументи. Јас не прочитав до сега да изнесеш бар еден аргумент и доказ, а фактите и не се баш на твоја страна. Еве побарај на интернет и најди мотори како твојот на кои им изгореле вентилите од плин. Јас барав и не најдов ниту еден...

Ако ми се деси мене такво нешто? Ќе си ги сносам последиците и нема јавно да барам Плимонт да ми купи вентили. Не ми стави некој пиштол на глава и ме тераше да монтирам плин. Свесно монтирав и покрај тоа што знаев дека на моторот кој го возам (заразлика од оној кој го возиш) страдаат вентилите...Притоа дечките од Плимонт ми нагласија дека не смеам да ја малтретирам колата на долги стази и дека задолжително е подмачкувањето на вентилите со специјалната течност.

Од мене толку на темава, само ќе ја надгледувам ако евентуално елаборираш валидни причини за хаваријата. Ти посакувам што побрзо да си ја поправиш колата.


Поздрав...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #71 на: 29 Септември 2011, 19:41:26 pm »
A da ne se mana ventilite kaj ovie motori? Se rasprasa li kaj alfistite?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #72 на: 29 Септември 2011, 19:43:28 pm »
A da ne se mana ventilite kaj ovie motori? Se rasprasa li kaj alfistite?

Има уште три алфи со ваков дефект од плин кои јас лично ги познавам.

Сите ми рекоа да невозам многу брзо на плин, додека од плимонт ми рекоа нема гајле, како на бензин така на плин.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #73 на: 01 Октомври 2011, 14:22:23 pm »
Коментари полни со нервоза, а засновани на ,,слушнав..” и ,,сите така викаат..”.
Ме потсеќа на времето кога  истовремено студирав и во куќната гаража почнав да вградувам плински уреди. Тоа беше времето на ладите и заставите, време на коментарите ,,слушнав” и ,,сите така викаат”, време кога и моите коментари кон клиентите се засноваа на ,,слушнав” и ,,така ми рекоа”. Тогаш беше ,,општо познато’’ (сите викаа), дека плинот го уништува моторот, и механичарите скоро секој ден среќавале последици (читај: гореле моторите) кај заставите и ладите кои имаа вградено плински уред. Би ме радувало, сега, после шеснаесетина години, да ми објаснат зашто ладите и заставите сеуште се во возна состојба. Уште колку треба да чекаме за да догорат моторите.

chlink: А сега нигде ги нема (се однесува за плимонт и темава)

Зашто?
Затоа што времето на ,,рекла - кажала” помина. Денес е време на информации, здрави информации, поткрепени со испитувања и огромно искуство.  Ниеден од моите вработени не смее да даде одговор кој не е поткрепен со факти добиени од реномирана институција или компанија-глобален играч во светот на авто-индустријата, и не можат да влегуваат во дискусии каде што целиот разговор се сведува на информации од механичари, продавачи на возила... (гледано од аспект на влијанието на плинот врз елементите на возилото)

Плимонт не дава совети зашто ,,така слушнал”, секој совет кој си го добил од Плимонт, всушност е совет на институција или компанија која е реномирана и ценета во сферата на автогасот во светски рамки, и зад кој стојат испитувања на кои се трошат  милионски цифри.

Инволвирани страни:
1.   Плимонт
2.   механичарите на chlink
3.   Ланди Рензо
4.   Алфа ромео

1.Плимонт:
-Нема лаборатории за испитување на материјали
-Нема лабораторија за испитување на влијанието на плинот (real gas LPG) врз различни елементи од возилата
-Нема испитен центар во кој ќе се симулира движење на испитно возило на плински погон, на кое после поминати одредени километри ќе се испитуваат деловите од возилото (вентили, лежишта на вентили, катализатор...), за да се утврди дали има отстапување од пропишаните од производителот параметри и димензии.
-Плимонт вградува во просек 100 плински уреди месечно, повеќе од 1000 на година,  откога почнаа гласините за негативното влијание на плинот врз вентилите на возилата (веќе седум години), во Плимонт се вградени над 7 000 плински уреди.

Врз основа на овие податоци, Плимонт не може да испита дали вентилите на алфата изгореле поради плинот. Затоа се базираме врз податоци од испитувања кои ги спровел некоја институција или моќна компанија.





2.    механичарите на chlink

-Нема лаборатории за испитување на материјали
-Нема лабораторија за испитување на влијанието на плинот (real gas LPG) врз различни елементи од возилата
-Нема испитен центар во кој ќе се симулира движење на испитно возило на плински погон, на кое после поминати одредени километри ќе се испитуваат деловите од возилото (вентили, лежишта на вентили, катализатор...), за да се утврди дали има отстапување од пропишаните од производителот параметри и димензии.

На која основа го изнесуваат своето мислење? Веројатно на,,Така слушнале”?


3.   Ланди рензо
-Има лабoратории за испитување на материјали
-Има лабoраторија за испитување на влијанието на плинот (real gas LPG) врз различни елементи од возилата
-Има испитен центар во кој ќе се симулира движење на испитно возило на плински погон, на кое после поминати одредени километри ќе се испитуваат деловите од возилото (вентили, лежишта на вентили, катализатор...), за да се утврди дали има отстапување од пропишаните од производителот параметри и димензии.

- Капацитет: 1600 ВОЗИЛА НА ДЕН / годишна продажба: преку 1.2 милиони системи.

Ланди Рензо е групација која има енормни капацитети за производство, тестирање и контрола , како и лаборатории кои коштаат милиони евра.










Овде ќе се надоврзам и на списоците кои се постирани од нас на втората страна од темава.
Освен списокот од Ланди Рензо, поставени се уште два списока со возила кои може да појават проблем;
-Списокот на Принс
Принс се базира на три извори: customer (би го превел како, дилерите на принс), Принс (сопствени испитувања и искуства) и A.E.B (тој е во склоп на Ланди рензо и е најголем производител на електроника за алтернативни горива).

-Списокот на Флеш Лубе
Бидејќи Ланди Рензо и Принс произведуваат авотогасна опрема, го постирав и списокот на Флеш Лубе, бидејќи на таа компанија би и одговарало на списокот да има повеќе типови на возила.

Меѓутоа, Алфа Ромео го нема на ниеден список. И тие возила кои се спомнати на списокот немаат проблеми со вентилите доколку не се возат под високи вртежи цело време, а за Алфа Ромео, бидејќи не фигурира на списокот, излишно е да се разговара на оваа тема.

Одговорот од Ланди Рензо:








4.   Алфа Ромео
За жал, до овој момент немам одговор од компанијата Алфа Ромео, меѓутоа очекуваме одговор и од нив, кога ќе го добиеме веднаш ќе го постираме.



Заклучок:
Конструкцијата и материјалот од кој се изработени вентилите на возилата од гамата на Алфа Ромео не дозволува оштетување на истите поради користење на плински погон во било кој режим на возење.
Јас сум Атанас Милошевски, сопственик на Плимонт, бев ,,Атанас кој монтира плински уреди” во времето на заставите и ладите, сега сме екипата на ,,Плимонт,, Навистина жалам за случката со вентилите, но проблемот дефинитивно не е предизвикан од Плимонт и од плинскиот уред кој е поставен на возилото.

Ние со вградени над 7000 возила во последните седум години, не се осмелуваме да дадеме совет без да се консултираме со Ланди Рензо ( компанија која самостојно вградува и до 1600 возила на ден), не ми е јасно како некој на своја рака се осмелува да даде паушално ,,стручно” мислење за вакви сериозни прашања.Eдноставно кажано -топлата вода веќе  е измислена, не може Плимонт и механичарите од Македонија повторно да ја измислуваат.

Имав во план да постирам уште неколку работи, обврските ме притискаат, мислам дека и ова е доволно. Ви го оставам Звонко да продолжите со дискусиите.
Поздрав






« Последно менување: 03 Октомври 2011, 09:58:42 am plimont »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #74 на: 01 Октомври 2011, 14:27:41 pm »
Фала многу на одговорот, да ми одговоревте на овој начин малце порано ќе се избегнеа многу коментари од таков тип.

 Мислам дека треба да го земете во обзир поозбилно форумов, па макар и еден човек со ова да се занимава ипак тука има многу ваши муштерии и потенцијални муштерии.

Сега мужеби муабетите од типот плинскиот уред е крив ќе се намалат.


Уште едно прашање до Звонко.  Треба ли откако ќе го решам кварот да дојдам да се прештелува плинот?