Стиг е во право. под исти режим на работа подразбираме иста угорница да ја искачуваме со иста брзина со двата модели да речиме дека тоа е 100км/ч.
Веќе кажав дека едниот имат торзија од 150 Нм при 3100 вртежи а другиот дупло повеќе односно 300 Нм при 1800 вртежи. Што значит за да го иставиме максимумот од двата мотири едниот требат да го возиме со 3100 вртежи а другиот со 1800. е сега со 290 при 100 км/ч ке го возиш во 5та брзина, додека 220ката со 4та дури мозно е и 3та и 3100 вртежи, Како вртежите се поврзани со потрошувачката мислам дека немат потреба да објаснувам сите знајме на кој принцип работит, секој 4ти такт екој цилиндар се полнит со гориво па не е исто 3100 такта во минута секој цилиндар би се полнел 775 пати*4 (775 по клип * 4 клипа) 3100 полненја, во споредба со 1800 вртежи / 4 такта 450 полнјења по цилиндар во минута помнозено со 5 клипа 2250 полнења
3100 > 2250
Волуменот по цилиндар му е 550 на 220ката спроти 580 на 290та, многу мала разлика која сто кога ке ја помножите со полењата погоре пак испагат дека трошит помалку, поинаку како да објаснам нз
Нешто за Стиг пошо и он имал вакво